וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדנטה - מחזירים את החיוך לפנים

בשיתוף אדנטה

30.11.2020 / 13:27

במרפאת השיניים אדנטה שברמת גן, הפכו את תחום רפואת השיניים והאסתטיקה הדנטלית לשליחות של ממש. אם גם אתם חוששים לגשת אל רופא השיניים לפעמים, מדובר בצוות שאתם לגמרי חייבים להכיר

מרפאת השיניים אדנטה/אולפן הנבחרים

כולנו יודעים עד כמה רפואת השיניים היא ענף הסובל מסטיגמות ולא מעט אנשים מסרבים לגשת לרופא בכל תוקף, כשלרוב זה נשען על פחדים וטראומות מהעבר. מצד אחד, קולות רבים מצביעים על כך שרפואת השיניים הציבורית לא נותנת מענה מלאה ואיכותי לבעיות שונות, ומצד שני למצוא רופא פרטי מקצועי זו לפעמים משימה לא פשוטה.

בדיוק את הבעיה הזו שואפים לפתור במרפאת השיניים אדנטה הממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן, המאפשרת למטופלים שלה ליהנות מטיפולי שיניים מקצועיים ומקיפים ממיטב המומחים בתחום בטכניקות הטיפול המתקדמות והחדישות ביותר בעולם כיום. אם זה נשמע לכם כמו עניין טריוויאלי, תופתעו לשמוע בעבור כמה לקוחות מרוצים מדובר בלא פחות משירות משנה חיים.

הרבה יותר מטיפול שיניים

אם תשאלו את ד"ר אברהם פינחסוב, אחד מהרופאים הבכירים במרפאה מה הוא עצם עושה, תבינו כי מדובר בדבר שהוא מעבר לטיפול רפואי או אסתטי. "מגיעים אלינו מטופלים מכל רחבי הארץ, חלקם סובלים מכאבים חזקים כבר תקופה ארוכה או כאלה שמתביישים במראה השיניים שלהם" מספר ד"ר פינחסוב באופן שלא מסתיר את התשוקה הגדולה שלו למקצוע. "ברגע שאתה מבין שיש לך את ההזדמנות להקל על אנשים ולהחזיר להם את תחושת הביטחון והערך העצמי, תחושת השליחות מתעצמת ואני לגמרי שמח על הזכות להיות שם בשביל המטופלים שלי".
במרפאה ניתן לבצע את כל טיפולי השיניים כיום, אבל בהחלט יש דגש לא קטן על התחום האסתטי וזאת בהחלט בשורה של ממש בעבור לא מעט מטופלים.

החיוך המושלם

"אנשים חושבים שמי שבוחר בטיפולי שיניים אסתטיים הוא מי שיש לו את הפריביליגה למוצרי מותרות. האמת רחוקה מאד והרבה פעמים מדובר במטופלים בעיות של צפיפות שיניים, צמיחה לא מסודרת או שיניים שנשרו. בעיקר הרבה מאד מטופלים שמתביישים לחייך ובכלל לפתוח את הפה".
בדיוק בשל כך מציעה המרפאה היום טיפולים אסתטיים ברמה הגבוהה ביותר כאשר המרכזי שבהם הוא טיפולי הציפויים. בפגישה הראשונית של המטופל עם הרופא ועם הטכנאי שמייצר את הציפויים וההשלמות, מנסים להבין לעומק את הציפיות של הלקוח ועוזרים לו לשרטט את המראה המושלם שאליו הוא מכוון. עוד בטרם הטיפול עצמו, מתבצעת הדמיה שנאמנה לתוצאה המקורית בכ-80 אחוזים. בשלב הזה המטופל יכול לבקש לשנות דברים מסוימים כמו למשל לקצר או להאריך את השיניים.

בנוסף אפשר ליהנות במרפאה מטיפול הלבנת שיניים מקצועיים עם אפשרות לטיפול ביתי עצמי בתהליך של שבועיים בערך או טיפול חד פעמי במרפאה. הכל אגב נעשה בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר כך שכל מטופל יכול לצאת עם תוצאה סופית ממנה הוא יכול להיות מרוצה לגמרי.

לוקחים את השיניים שלכם ברצינות

"זה אמנם נשמע כמו משהו שסותר את המודל העסקי של מרפאות שיניים, אבל אנחנו מקפידים לוודא שכל מטופל שלנו יוצא עם סל כלים מלא שיאפשר לו לשמור על השיניים שלו מעתה והלאה עם מינימום התערבות חיצונית" מספר סמנכ"ל המכירות בחברה אשר אליישיב. "כשאתה נותן ללקוחות שלך את התמונה המלאה אתה למעשה מאפשר להם לקחת את הבריאות והאסתטיקה הדנטלית בידיים ובגלל זה הלקוחות שלנו הם כמו משפחה". אליישיב מדגיש בנוסף עד כמה חשוב שכל אדם יעבור ניקוי אצל שיננית פעם בחצי שנה לכל הפחות ובמיוחד ממליץ על ניקוי אצל מי שעבר טיפול כתר.

מירב, שעברה טיפול של יישור, ציפוי והלבנה לפני מספר חודשים במרפאה, מספרת על החוויה הטובה שעבר במרפאת אדנטה. "אחרי שהלכתי לכמה רופאים ועם לא מעט חשש מטיפולים כואבים, הגעתי במקרה למומחים של אדנטה. ישר ראיתי שמדובר במקצוענים והעובדה שהכי הפתיעה אותי ואפילו ריגשה, היא שלא זלזלו בפחדים שלי ונתנו לי לבטא את כל מה שאני מרגישה לקראת הטיפול. היום אני מסתובבת בגאווה עם חיוך מלא שיניים שאני מאד אוהבת וזה בשבילי דבר משמעותי ביותר".

אז אם גם אתם צריכים לעבור טיפול שיניים מכל סוג שהוא ואולי חוששים מעט, המרפאה הייחודית הזו היא בהחלט בשורה מרעננת בעבורכם, שווה לגמרי לבדוק.

בשיתוף אדנטה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully