וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבון קלינינג והמנוע נקי

בשיתוף קרבון קלינינג

30.11.2020 / 13:08

לרכב שלכם קשה להאיץ? צורך יותר דלק מבעבר? יכול להיות שהמנוע שלכם מלא בפיח וזה משהו שאתם חייבים לתקן. אבל איך עושים זאת ולמי פונים? צפו בראיון עם יניב, בעלי קרבון קלינינג, עסק המתמחה בנושא

קרבון קלינינג/אולפן הנבחרים

המנוע, אשר בשפה המקצועית נקרא מנוע בעירה פנימית, צובר פיח רב כתוצאה מהשימוש בו. הפיח הזה מצטבר בשסתומים ובמעברים ומפריע למנוע לתפקד כראוי. הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהצטברות פיח במנוע:

הרכב יהפוך כבד יותר והביצועים שלו ירדו באופן ניכר. בנוסף, הרכב יצבור יותר דלק בנסיעה. בשלב מאוחר יותר, יתחילו לצוץ תקלות רבות ברכב הפוגעות בחלקים היקרים שלו, כמו הממיר והטורבו.
בדיוק לשם כך נועד טיפול ניקוי הפיח מהמנוע - הוא מאפשר שמירה על המנוע במצב האופטימלי שלו, ביצועים טובים יותר ומאריך את חייו בכך שהוא מונע הופעת תקלות עתידיות.

החברה הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי יניב ורונית (בעל ואישה). יניב, משמש כקצין בטיחות בתעבורה ובעל ניסיון במכונאות רכב מעל ל-30 שנה. במסגרת עבודתו, יניב, נחשף למכונה מיוחדת שמבצעת ניקוי יסודי של פיח ממנוע הרכב, ומתוך מטרה להעניק לציבור הנהגים ערך מוסף וניסיון לעזור בחסכון כלכלי עבורם, החליט לייבא ביחד עם אשתו רונית את המכונה לארץ.
יניב ורונית, נחשבים לפורצי הדרך בתחום, שכן הם הראשונים שהחלו לעסוק בניקוי הפיח מהמנוע בישראל.

בטיחות הטיפול:

הטיפול בטוח לשימוש ואין בו כל סכנה. קיים מעל 13 שנים בכל העולם ובוצע ברכביהם של מיליוני לקוחות. למכונה יש תקינה אירופאית ואישור של מכון התקנים הישראלי. הטיפול מומלץ בתדירות של פעם בשנה, בדיוק כמו טיפול שנתי לרכב.

יתרונותיו של הטיפול:

הטיפול מתאים לכל סוגי הרכבים והמנועים. הטיפול ידידותי לסביבה בכך שהוא מונע זיהום אוויר שנגרם כתוצאה מהצטברות של פיח במנוע, נחסוך במילוי הדלק. הטיפול מעניק חווית נהיגה בשל שיפור ביצועי המנוע והחזרתו לביצועי שיא.

בשיתוף קרבון קלינינג
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully