וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן מלכה - המלכה של הציפורניים

בשיתוף nail by I

30.11.2020 / 11:48

אם חלמתן על ציפורניים בריאות, יפות ואטרקטיביות, כאלה שלא תראו בשום מקום אחר, כדאי שתבקרו אצל לורן מלכה, המלכה הבלתי מעורערת של עולם הציפורניים בסטודיו שלה "nail by I" שכבר מזמן הפך לשם דבר בעיקר בשל ציורי הציפורניים המקוריים של לורן

לורן מלכה. יח"צ,
לורן מלכה/יח"צ

סטודיו "nail by I" נמצא בראשון לציון ומספק את כל שירותי הציפורניים שרק דמיינתן: פדיקור, מניקור, הארכת ציפורניים, וציורים מקצועיים ומיוחדים שלא תראו בשום מקום אחר.

"הסטודיו שלי מספק את כל השירותים הקשורים לעולם הציפורניים: מניקור, פדיקור רגיל ורפואי שלמדתי כבר בגיל 15 כשטיפלתי בסבתא שלי, כל סוגי הלקים, לק ג'ל, ציורי ציפורניים. בזכות הטיפולים שלי אני מביאה בנות לאורכי ציפורניים מטורפים. בנוסף, אני מעבירה השתלמויות לנשים שצריכות חיזוק בתחום הציפורניים ומעבירה קורסים של ג'ל ומבנה אנטומי של הציפורן", מספרת לורן שעובדת גם בימי קורונה לפי הנחיות התו הסגול ומבטיחה לשפר את מראה רגליכן גם בתקופה זו.

לורן מלכה. יח"צ,
לורן מלכה/יח"צ

לקוחות מכל הארץ מגיעות במיוחד לציורי הציפורניים של לורן

מה שמייחד ומבדיל את לורן מלכה והקליניקה שלה מקליניקות אחרות הם ציורי הציפורניים שלה והשימוש בחומרים שמגנים על הציפורן. "מגיעות אלי לקוחות מכל הארץ ואפילו מאילת כדי שאצייר על הציפורניים שלהן כי אני עושה ציורים מורכבים ומיוחדים ויורדת לפרטים הכי קטנים של הציור כמו למשל בת הים הקטנה, קומיקס לסוגיו, פרחים ועוד, אני פשוט יודעת לצייר מבפנים, תמיד אהבתי את התחום ואני גם מציירת על גלשנים וגולשת בעצמי", אומרת לורן ומוסיפה "אני מקפידה לעבוד עם החומרים הכי טובים ובריאים לציפורניים, אני עובדת עם ג'ל חזק במיוחד ומשתמשת בראבר על בסיס גומי השומר על הציפורן הטבעית וככה הן יכולות להאריך את הציפורניים. אני לא משתמשת באקריל בגלל שזה מזיק לציפורניים כי הרי מדובר בחומר מסרטן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לורן מלכה. יח"צ,
לורן מלכה/יח"צ

לורן נאחזה בציפורניים כדי להצליח והפכה לשם דבר

לורן מלכה פתחה את הסטודיו שלה "nail by I" לפני כשנה, בגיל 21. למעשה הקריירה שלה החלה כבר בגיל 14 והחברות עמדו בתור כדי לזכות הלקים הצבעוניים שלה. "תמיד הייתי ילדה של לקים ותסרוקות וכשהיתי בת 15 אמא שלי שלחה אותי לקורס ג'ל כדי שאתחיל להשקיע בחלום שלי.

"אחרי שהקורס הסתיים, ההורים שלי קנו לי את כל הציוד שיש בעולם הלק, שולחן מתקפל, מכונות לד שכבר אז ידעתי להבדיל בין סוגי לד השונים כי למדתי ביסודיות את כל מה שקשור לתחום. הם גם סידרו לי בחדר את כל הציוד שיהיה מוכן לעבודה וככה הכל התחיל", מספרת לורן. "הלקוחות הראשונות היו חברות שלי, חברות של אמא, שכנות, השמועה עברה מפה לאוזן והיום יש לי יומן עמוס ביותר".

לורן מלכה. יח"צ,
לורן מלכה/יח"צ

למה בחרת דווקא בתחום הזה בעולם הציפורניים?

"מגיל קטן אני יודעת שזה מה שאני רוצה לעשות, זה מה שאני אוהבת לעשות- לעצב ציפורניים. ככל שאני נכנסת יותר לעומק של העולם הזה ככה אני מתאהבת בזה יותר.
עולם הציפורניים מושך אותי כי זה לגרום לבנות להרגיש טוב עם עצמן, יש כאלה שמתביישות ללכת לים כי לא אוהבת את הציפורניים שלה, אבל כשאני עושה לציפורניים שלה מהפך זה מעניק לה ביטחון עצמי.

"זה תחום מאוד תובעני, לפעמים אני עובדת עד עשר בלילה ולכן אני מפנה זמן לעצמי כדי לסדר את המחשבות ולהיות מוכנה ללקוחות שלי. אני קמה ברבע לחמש, הולכת לגלוש או רצה, מטפלת בכלב ומתפנה לחלוטין בראש ללקוחות שלי, להקשיב להן ולסיפורים המרתקים שלהן כי כל אחת מהלקוחות הן עולם ומלואו ואני רוצה שהן יהיו מאושרות עם הציפורניים שלהן ועם עצמן".

אינסטגרם

בשיתוף nail by I
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully