וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת אור בקורונה שתרגש אתכם - SKINCARE

בשיתוף skin care

30.11.2020 / 13:04

רכישת עסק בזמן קורונה נשמע דמיוני? כדאי שתקשיבו לנדיה סטופק וקטיה קגן, בעלות מרכז אסתטיקה רפואית Skincare מהגדולים בדרום

skin care, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

מרכז אסתטיקה רפואית Skincare עם למעלה מ-30,000 לקוחות מרוצים, נחשבת לאחת המרכזים הגדולים באזור הדרום. במקום מתבצעים מגוון של טיפולים בארבע מחלקות עיקריות - מחלקת הסרת שיער, מחלקת הפסקת זיעה יחידה בדרום , מחלקת העלמת נימים ברגליים ומחלקת ההזרקות.

נדיה סטופק וקטיה קגן רכשו את העסק בתחילת 2020 בתחילת משבר הקורונה וכבר צברו וותק של סגרים ומכשולים. האני המאמין שלהן היום רלוונטי מתמיד. "אנו מאמינות כי איכות הטיפולים ותוצאותיהם חשובים מאוד, אך האוירה היחס הליווי החום והשירות חשובים לא פחות". שתיהן מחזיקות בניסיון של למעלה מ-11 שנים בקליניקה, והשנה יצאו לעצמאות.

השתיים, חברות ילדות שהכירו לפני 20 שנה, ולפני 11 שנים נכנסו לעבוד יחדיו בקליניקה שהייתה בבעלות אחרת. הן עבדו בתור פקידות, טכנאיות לייזר ועם הזמן, התפתחה נדיה, ועברה לעבוד כמנהלת המקצועית של המקום וניהלה את הקליניקה כולה. קטיה, ניהלה את סניף הרשת בבאר שבע למשך שנה ואז חזרה לסניף המקורי והתמחתה בתחום השיווק והפרסום. כשקיבלו הצעה להפוך את המרכז האסתטיקה לבית משלהן לא יכלו לסרב!

בקליניקה שלהן ישנה טכנולוגיה מתקדמת ביותר וברשותן שני מכשירים מהטובים בתחומם בעולם - מכשיר סופרנו טיטניום ומכשיר ווקטוס. בתחום הפסקת הזיעה משתמשים במכשיר מירה דריי, היעיל בעולם; כל שנדרש הוא טיפול אחד ואין יותר הזעת בבית השחי. הקליניקה היא היחידה בכל אזור הדרום המחזיקה במכשיר זה. על תחום העלמת הנימים ברגליים אחראית רופאה מומחית, ד"ר גלינה, בסקין קר אנו משתמשים עם סוגי חומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי .
הבחירה שלנו בצוות הרפואי הייתה מעולם בחירה ללא פשרות, גדולי התעשיה, רופאים שמדריכים ומאמנים רופאים אחרים בארץ ובעולם כולו, ד"ר שמעון בן עדי, ד"ר זרח אמיר, ד"ר חן חג'בי ומנהל רפואי של המחלקה ד"ר חאלד אל נקיב, כירורג מומחה מבית החולים וולפסון, הינם רק חלק מבחירות הסגל הרפואי שלנו לאורך השנים.
אנו מאמינים שהזרקות טבעיות הן הדבר הנכון בעולם המודרני, ולכן אין להתפשר על איכות וניסיון "היד המזריקה". לצד המחלקות הללו, כיום הן משיקות ליין חדש של מוצרי טיפוח לפנים, בייצור שלהם. כל המוצרים מיועדים לטיפוח יומיומי של עור הפנים והם מיוצרים מחומרים טבעיים לחלוטין.

אחד הדברים עליהם שמות השותפות את הדגש המשמעותי ביותר הוא איכות השירות. הן דוגלות באמינות מלאה ולא יכניסו אל המקום מוצר אחד מבלי שהן ניסו אותו בעצמם וראו כי הוא מביא לתוצאות מעולות. הן בין המרכזים היחידים בדרום (אם לא היחיד) שיש להם ציוד, מכשור ומוצרים ברמה הזו.

מסר שהן רוצות לעביר לאנשים ולבעלי עסקים: "הכוח של העסק זה האנשים! כדאי להשקיע בשירות ויחס אישי לכל לקוח! חשוב לתמוך בעסקים מקומיים שהם לא רשתות ענקיות שיש להם מיליון מנהלים רחוקים מאחורי מקלדת. אצלנו הלקוח תמיד צודק! וחשוב לנו שהוא יכנס בחיוך ויצא חלק או מטופח אסתטית או ללא זיעה בבית שחי! למעלה מ-30 אלף לקוחות מרוצים כבר יודעים שאת טיפולי האסתטיקה הרפואית והסרת שיער בלייזר המתקדם בעולם עושים רק במרכז אסתטיקה רפואית Skincare. אז יאללה, למה אתם מחכים?"

בשיתוף skin care
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully