וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפיית אלתנור - 14 שנה של חדשנות, איכות ומצוינות

בשיתוף מאפיית אלתנור

30.11.2020 / 11:05

מאפיית אלתנור היא כוח עולה בתחום האפייה בישראל בזכות מגוון עצום של מוצרים ומפעל לייצור מאפים ושמרים. מדובר בעסק משפחתי מרשים והוא מונה כיום כשלושה סניפים ועוד היד נטויה, זהו סיפורה של אימפריה מקומית

אל תנור. יח"צ,
מאפיית אלתנור/יח"צ

עולם הקולינריה בישראל מתפתח ללא הרף, אולם בסופו של יום הציבור המקומי אוהב מאפים יותר מכל. לראייה, בעשור האחרון ראינו כיצד בכל רחבי הארץ נפתחו להן מאפיות וקונדיטוריות רבות כאשר שם אחד בולט מעל לכולן, "מאפיית אלתנור".

מדובר בעסק של משפחת חסן מצפון הארץ. נכון להיום הוא מונה שלושה סניפים, שניים בשפרעם ואחד בכפר יאסיף, בנוסף למפעל אשר מייצר מאפים ושמרים.

אל תנור. יח"צ,
מאפיית אלתנור/יח"צ

שוחחנו עם אחד הבנים, עמאר עבד חסן, מי שמנווט ומנהל את שלושת הסניפים והמפעל. חסן סיפר לנו על המוצרים ועל התוכניות לעתיד שהם מתכננים עבור העסק המרשים שבנו לאורך השנים. "מי שפתח את העסק הוא אבא, עבד אל חלים, כבר לפני 35 שנה, אז הוא פתח קונדיטוריה לבדו והוא למעשה הבסיס של כל מה שאנחנו יודעים ועושים כיום. במהלך השנים אני וחמשת אחיי הצטרפנו אל אבא והגדלנו את העסק לכדי שלושה סניפים ועוד מפעל יצרני, עסק שכולל בתוכו הרבה מעבר למאפים".

הייחודיות של רשת "מאפיית אלתנור" באה לידי ביטוי גם בזכות העובדה שכל הבצקים הם תוצרת עצמית, שום דבר לא מגיע קפוא אל המדפים, אלא הכל טרי לאחר אפייה במקום באותו היום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אל תנור. יח"צ,
מאפיית אלתנור/יח"צ

ערך מוסף נוסף בא לידי ביטוי בכך כי מעבר למאפים וקינוחים ייחודים, בסניפים מוכרים גם פיצוחים, פיצות, סנדוויצ'ים, בשרים שונים, כך שלמעשה מדובר בסופר קטן שאפשר למצוא בו כמעט הכל.

עוד למדנו כי בין היתר העסק המשפחתי מוכר ציוד לכל מי שפעילים בעולם האוכל בישראל, תנורים, מכונות קירור ועוד. זאת בזכות בלעדיות שקיבלו על המוצרים הכי נחשבים ומתקדמים כיום בענף מצד חברות גדולות באיטליה, גרמניה, טורקיה וסין.

בנוסף, בזכות הניסיון שצברו לאורך השנים, בני המשפחה מעניקים ליווי אישי ומדריכים את כל מי שמבקשים להיכנס לתחום הקונדיטוריה ומאפיות.

אל תנור. יח"צ,
מאפיית אלתנור/יח"צ

שוחחנו עם כמה לקוחות אקראיים שהגיעו למסע קניות בסניף בכפר יאסיף. תקווה.ע תושבת חיפה סיפרה לנו: "מדובר במאפייה עם מגוון גדול של פיתות איכותיות, עיראקיות, עם תוספות כמו זעתר, בצל ועוד. הכל טרי ומריח מצויין והמחירים חבל על הזמן. המיקום של המאפייה הוא ליד תחנת דלק, כך שזה מקום שאני תמיד עוצרת בו כדי להתרענן ולהביא הביתה מאפים לכל בני המשפחה, ממליצה בחום".

ערן.ס תושב נשר החמיא גם הוא: "זו המאפייה שיש בה את הלחמניות הכי טעימות בישראל, הן אפויות בדיוק בצבע הנכון. גם המבחר של בורקסים ומאפים מתוקים גדול, כולל כריכים עשירים ומגוונים. מעל לכל אני מאוהב בפיצה הנהדרת שלהם, בצק דק עם גבינה אמיתית וזו יוצאת חמה ולוהטת מתנור על אבנים, לכן הריח משגע והטעמים מושלמים".

אביב.ג מעכו פירגן גם כן: "אני עובד במרכז הארץ, לכן אין יום שבו על הדרך אני לא נכנס לאחד מהסניפים שלהם. הם פתוחים 18 שעות ביממה והכל תמיד טרי, טעים ונקי. למעשה אני 'מאשים' אותם בהתמכרות שלי לפחמימות, פשוט אי אפשר להפסיק לאכול. הבורקסים מכל הסוגים, פיצה, תפוח אדמה גבינה ופטריות, הריח משגע. גם העוגיות, קרואסונים עם שוקולד או תפוחי עץ ווניל, יש גם טורטים ועוגיות ימי הולדת, זה גן עדן של ממש. ואם בא לי בשרי אז יש פה את כל סוגי הנקניק, או עושים לי סנדוויץ' עם שניצל".

סיפרנו לעמאר על המחמאות שהם מקבלים, הוא שמח לשמוע והסביר: "מהרגע הראשון שיצאנו לדרך בכוחות משותפים אבא הדריך אותנו לגבי הדברים הכי חשובים בעסק שכזה, בין אם מדובר באחד הסניפים או במפעל היצרני. מעל לכל ניקיון, שלא יהיה פירור על הרצפה. אנחנו עומדים ושומרים על התנאים של משרד הבריאות ומקבלים ציון מושלם בכל פעם שיש פה ביקורת. איכות החומרים, אנחנו מכינים את הבצקים ודואגים לשמור על הטריות של המאפים, שום דבר לא נשאר על המדף מיום אתמול. להעניק שירות אדיב לכל מי שנכנס לסניפים ושהמחירים יהיו הוגנים ונוחים לכולם. אנחנו מקפידים למלא אחר ההוראות שלו בכל יום מחדש וזו התוצאה, לקוחות קבועים רבים מכל אזור הצפון ויש מי שמגיעים גם מהמרכז".

אל תנור. יח"צ,
מאפיית אלתנור/יח"צ

על התוכניות לעתיד עמאר הוסיף: "בעקבות דרישה של רבים, בקרוב אנחנו נתחיל לשווק את המאפים שלנו לקונדיטוריות ומאפיות בכל רחבי הארץ. כמו כן אנחנו חושבים על פתיחה של סניפים נוספים, שתהיה זו רשת ארצית".

"מאפיית אלתנור", אנחנו נמשיך לעקוב על האימפריה המתפתחת.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-9967575

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מאפיית אלתנור
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully