וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YK TLV: מותג התכשיטים שכבש את הרשת

בשיתוף YK TLV

30.11.2020 / 10:40

אין כמעט אישה שרכישת תכשיט חדש או קבלתו כמתנה לא גורמים לה להתרגש ולחוות הרגשה של אושר. יצאנו לבדוק מותג תכשיטים בסגנון ייחודי, שמתייחס לכל אישה בתור עולם ומלואו ומעניק תחושה שהתכשיט נוצר במיוחד עבורה - הכירו את YK TLV

שרשרת וויט מרוכזת מחרוזים בצבע לבן. יח"צ,
שרשרת וויט מרוכזת מחרוזים בצבע לבן/יח"צ

מותג התכשיטים YK TLV מציע מגוון רחב של תכשיטים שונים בדגמים ייחודיים - מעשה ידיה של מעצבת הבית, יעל קמר, ולצדם גם פריטים קלאסיים ועל זמניים שמתאימים לכל אחת. תמהיל המוצרים המגוון בשילוב המחירים המתאימים לכל כיס מאפשרים לכל אישה למצוא את התכשיט המתאים עבורה.

על מנת להבין את הקסם שמאחורי התכשיטים של יעל, שוחחנו ושמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לפתיחת החנות. "במקביל ללימודי האדריכלות עסקתי בעיצוב ויצור תכשיטים, בעיקר כתחביב. עם הזמן הרגשתי שזה ממלא אותי ומעניק לי סיפוק אדיר, ולכן החלטתי ללכת אחר התשוקה והתחלתי לעסוק בתחום.

"התמקצעתי בקורסים שונים בצורפות ובהכנת תכשיטים והתחלתי לייצר קולקציה ייחודית משלי. התגובות לא איחרו להגיע, והעניקו לי רוח גבית להקים את החנות הדיגיטלית שלי, המציעה מגוון רחב של תכשיטים ומוצרים שונים בעיצוב ייחודי".

יעל מתארת בהתרגשות את הרעיון מאחורי מותג התכשיטים שלה. "מעבר לתשוקה שלי לעיצוב ולתכשיטים בפרט, המטרה שלי היא לאפשר לכל אישה למצוא בין הקולקציות את התכשיט שמתאים לסטייל האישי שלה, ובו זמנית מאפשר לה לחדש ולצאת מהקופסה".

מעיון בדגמים השונים באתר נראה כי התכשיטים מאופיינים בקו עיצובי מיוחד ומגוון, שזוכה ליחס אישי של מעצבת שמקפידה על כל פרט ופרט. טביעת האצבע של יעל ניכרת בכל תכשיט בזכות הסגנון הייחודי והעבודה המוקפדת שמאפיינת אותה. יעל מספרת כי היא סופגת השראה ממעצבות אירופאיות מובילים ומטרנדים עולמיים.

תוכלו למצוא בסטודיו מגוון תכשיטים החל משרשראות, טבעות, עגילים וצמידים בסגנונות שונים: תכשיטים עדינים ורומנטיים לצד תכשיטים שיקיים, בועטים וצבעוניים לנשים ולגברים כאחד, שעונים מלאי סטייל והלהיט שכובש את הרשת - שרשראות לפלאפונים. בנוסף לקולקציות הייחודיות, יעל מייצרת תכשיטים בעיצוב אישי, הכוללים חריטות על גבי התכשיטים והקדשות מיוחדות. כל התכשיטים מיוצרים באמצעות חומרים איכותיים, כסף טהור או ציפוי זהב 2 מיקרון, שנחשב לציפוי איכותי במיוחד ועמיד במים.

במהלך צפייה בקטלוג הפריטים שבחנות הדיגיטלית של YK TLV, עורכות המערכת מצאו עבורכם מספר פריטים שצדו את עיניהן במיוחד:

סט ליבו שתי שרשראות גורמט גיזל ושרשרת ליבו סוגר ספרינג. יח"צ,
סט ליבו: שתי שרשראות גורמט גיזל ושרשרת ליבו סוגר ספרינג/יח"צ
מגוון צמידים ושרשראות מפנינים טבעיות. יח"צ,
מגוון צמידים ושרשראות מפנינים טבעיות/יח"צ

מגוון צמידים ושרשראות מפנינים טבעיות

שרשרת וויט מרוכזת מחרוזים בצבע לבן. יח"צ,
שרשרת וויט מרוכזת מחרוזים בצבע לבן/יח"צ
שעון יד בעיצוב קלאסי ואלגנטי. יח"צ,
שעון יד בעיצוב קלאסי ואלגנטי/יח"צ

שעון יד בעיצוב קלאסי ואלגנטי

הייחודיות של YK TLV טמונה בשירות האישי המוענק לכל לקוחה שרוכשת תכשיט מהחנות. יעל מספרת כי היא מקפידה להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותיה ומספקת שירות לקוחות מהיר וזמין "אני מעניקה לכל לקוחה שירות אישי וליווי בכל צורך. מדיניות ההחלפות, ההחזרות והתיקונים מאוד גמישה."

עורכות מערכת הנבחרים חובבות תכשיטים עם אופי ואמירה. הן התרשמו מאוד מהקולקציה של יעל קמר, והתחברו במיוחד למבחר המרשים ולאפשרות של כל אחת למצוא לעצמה את הפריט שהיא חלמה עליו.

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר הכיסויים

בשיתוף YK TLV
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully