וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתונה עוצרים אצל עופר מתיתיהו

בשיתוף עופר מתיתיהו

1.12.2020 / 18:03

אם אתם מהזוגות שמוכנים להשקיע באלבום החתונה שלהם מעבר להשקעה הרגילה, אל תפספסו את הראיון עם עופר מתיתיהו, צלם אירועים שמצטרף לזוגות בחו"ל ובונה להם אלבום חתונה שלא ישאיר אתכם אדישים

עופר מתיתיהו, צלם חתונות/אולפן הנבחרים

צילומי זוגיות הן חלק מהתכנית הכללית של כל זוג אשר מתחתן ואם אתם חושבים בין כה וכה על טיסה, למה שלא תשלבו בה את הצילומים שלכם? אמנם כיום, יש חתנים וכלות שמסתפקים בלוקיישנים מקומיים, כאלו שמצטלמים בחוף הבונים, 'מדגמנים' ברחובות מזכרת בתיה השלווה או מצפינים להרי הגליל, לכל היותר, אבל אחרי הכל, הטרנד שלוקח בשנתיים האחרונות את צילומי טרום החתונה לשלב הבא, הוא הצילומים בחו''ל. אם בעבר היה מדובר בזוגות בודדים, עכשיו לא נותר ספק כי צילומי זוגיות, מחוץ לגבולות ישראל, צוברים תאוצה והפכו לטרנד חם במיוחד.

בשנה האחרונה, עוד לפני עידן הקורונה, התופעה הזאת הפכה לרחבה במיוחד: אם יצא לכם לטייל במקומות מסוימים בעולם בוודאי נתקלתם לא פעם בחתנים וכלות שמתרוצצים עם צלם. הם נמצאים בכל מקום וצובעים את היעדים המדהימים בשלל צבעים, אם זה בנופים המרהיבים של מזרח אירופה, בנופים של בודפשט או בסמוך לתחנות הרוח של אמסטרדם, עם שיער פזור אשר מתנפנף ברוח, איפור קולע ושמלה לבנה שנראית כשלג זך. צילומי זוגיות בחו''ל מעניקים נופך אחר לחלוטין ממה שאתם מכירים בצילומים שיש בישראל, בעיקר בגלל שמדובר בטבע עצום ורחב ידיים הכולל אגמים בצבע טורקיז, יערות שלא נגמרים, הרים מושלגים ועוד.

צוות המומחים שלנו סקר לאחרונה את תחום צילומי הזוגות בחו''ל והגיע למסקנה כי הקונספט תפס תאוצה, על אף הקורונה. איך? אנשים פשוט מתגעגעים לרגע הזה וטסים לאן שאפשר כרגע, בין אם זה לסופ''ש רומנטי ובין אם לגיחה קצרה באמצע השבוע. מי שמלווה אותם מהרגע הראשון וזכה לשלל המלצות הוא הצלם עופר מתיתיהו שמצטרף לאותם הזוגות וטס למגוון יעדים. הייחודיות של עופר באה לידי ביטוי בניסיון עשיר, הן בצילומי אופנה והן בצילומי זוגיות לכן הוא יודע להוציא מכל נוף ומכל לוקיישן את המקסימום. הצלם עופר מתיתיהו יודע איך למקם את הזוג כדי שייראו הכי טוב שהם יכולים, הוא יודע לעזור לאנשים ביישנים להשתחרר מול המצלמה וכך להוציא תמונות שנראות מיליון דולר. הסשן לא מסתכם רק בתמונות אגדיות אלא כולל גם איפור- שיער צמוד וקליפ וידאו שיסכם עבורכם את החוויה על הצד הטוב ביותר.

אם פעם יכולתם לחשוב שצילומים בחו"ל זה דבר השייך לעשירון העליון בלבד, אז היום טיסות הן משהו בר השגה, בעיקר בזכות טיסות ה"לואו-קוסט'' וכך גם האפשרות להצטלם בחו''ל ולעשות ממנו מזכרת בלתי נשכחת. עופר מתיתיהו ראה בקונספט המיוחד הזה נקודות שהן מעבר לצילומים עצמם, הוא ראה בכל העניין חוויה מיוחדת, עצירה לרגע מכל ההכנות לחתונה והזדמנות להיות יחד, בין אם הצילומים נערכים לפני או אחרי החתונה.

"לפני הקורונה זה היה להיט ואנשים מתגעגעים מאד לנושא הזה". אמר לנו עופר מתיתיהו, והוסיף: "אנשים יטוסו לחו''ל בכל מקרה אז למה לא לקחת מישהו שכבר יצלם אותם ויעניק להם חוויה שלא ישכחו? אנשים חיפשו משהו אחר מהטרנד הרגיל וחשבתי על אלטרנטיבה - בניתי קונספט שונה לגמרי". הקונספט של עופר מתיתיהו כולל נסיעה זוגית אשר מתועדת דרך עדשת המצלמה שלו בלי שום מאמץ של הזוג. הוא סוגר הכל: מכרטיסי טיסה, בית מלון, השכרת רכב, ועד הלוקיישנים כמובן. ''אני עורך להם יום שלם של צילומים, מהזריחה ועד לאחר השקיעה, ואחר כך הם מתפנים לקניות, טיולים, וסופ"ש רומנטי באירופה". הוסיף עופר. אין ספק כי מדובר בשילוב מנצח.

איך הכל החל? לפני חמש שנים, כשזוג חברים של עופר התחתן ביוון, הוא טס איתם כדי לצלם את החתונה. באותו המלון בו התחתן זוג החברים, נישא זוג ישראלים נוסף, שממש לא התחבר לצלמים המקומיים. הצלמים הזרים היו בעלי מנטליות שונה והרגישו לזוג מעט מרוחקים. עופר מתיתיהו החליט לתפוס פיקוד ולצלם גם את הזוג הנוסף - אז נולד הרעיון לצלם זוגות בחו''ל. אין ספק כי הארגונים לחתונה מעמיסים נפשית על הזוגות הצעירים, ולעיתים כל מה שהם רוצים זו הפסקה קלה מההכנות המתישות. צילומי הזוגיות נותנים להם בדיוק את ההזדמנות לקבל הפסקה מהלחץ, להשתחרר ולהצטלם עם כל מה שיש לנופים המדהימים ביותר בעולם להציע.

חוץ מדרכון לא תצטרכו להביא יותר מדי, פרט לחליפת חתן, שמלת כלה, מספר בגדים להחלפה וראש פתוח. יש לכם הזדמנות נהדרת להגשים חלום עם הצלם עופר מתיתיהו, ולהרוויח מזכרת מושלמת מהתקופה הזאת.

בשיתוף עופר מתיתיהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully