וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שמח לכולם - Happy Casa

בשיתוף Happy Casa

29.11.2020 / 16:44

האופן בו ביתנו מעוצב משפיע על רווחתנו הנפשית ועל בריאותנו. בימים אלו, כשבמרבית הזמן אנו מבלים בבית, חשוב לשים לב להשפעות שיש לעיצוב הפנים עלינו, ולהפוך את המרחב הביתי שלנו למקום נעים, חם ויפה, שיחזק אותנו

Happy Casa. לירן גרשון,
Happy Casa/לירן גרשון

הכירו את "Happy Casa" - יבואני אקססוריז וריהוט משלים לבית שיספקו לכם מגוון פתרונות עיצוביים לכל חלל לבית שיגרום לכם נחת וטוב בלב.

יד ביד, לב אל לב

הבעלים של "Happy Casa", לובנה סלמה בסל, במקצועה גם זמרת ממוצא ערבי-נוצרי, המקיימת הופעות ושיתופי פעולה רבים בארץ, הקימה את החברה, מאהבתה לעיצוב הבית, לפני כ-15 שנה. מחנות קטנה בכפר יאסיף, אט אט התפתחה לכדי עסק שלם לייבוא ושיווק ברחבי הארץ. ענת, שעיסוקה עיצוב הבית ועיצוב חלל מסחרי, ונמצאת בתחום מעל ל-22 שנים, הכירה את לובנה באחת התערוכות בתחום ומשם נוצר חיבור מידי.

"למרות ניסיון רב וידע על התחום" מספרת ענת, "הגעתי עם חששות. לובנה מאד האמינה בקו החשיבה שלי ובדרך העבודה שלי, התחברנו מאוד והלכנו את הדרך יד ביד". הייבוא של "Happy Casa" מגיע מקולקציות המיוצרות בסין, גרמניה, איטליה, תורכיה והודו, שאותן מביאות ענת ולובנה יחד בקפידה רבה. המכירות שפונות גם לקהל הפרטי וגם לחנויות ברחבי הארץ, יתאפשרו בקרוב דרך אתר האינטרנט הרשמי של "Happy Casa". התצוגה המרהיבה עם שלל המוצרים והמחסנים של החברה נמצאים בכפר יאסיף, שם נערכות תערוכות לבעלי החנויות ובימים אלו מתקיימת תערוכה לכבוד חג המולד והשנה החדשה.

Happy Casa. לירן גרשון,
Happy Casa/לירן גרשון

הכל לבית, לכל חלל

ב"Happy Casa" תוכלו למצוא את כל המוצרים הנלווים לעיצוב הבית לאירוח ברמה אחרת כגון: אגרטלים, שעונים דקורטיביים, מראות, כלי הגשה, צמחיה מלאכותית, וריהוט משלים לבית. בנוסף, בכל שנה Happy Casa מייבאת קולקציה עשירה עבור חג המולד. בחברה מקפידים על מראה עיצובי קלאסי ומייבאים קולקציות מיוחדות. בימים אלו סיימה ענת לעבוד על קולקציה של מפיצי ריח לבית במיתוג של Happy Casa באיכות וברמה גבוהה, ובקרוב תופץ לחנויות ברחבי הארץ.

לובנה וענת. יח"צ,
לובנה וענת/יח"צ

איכות ושירות ללא פשרות

ענת ולובנה בוחרות את הקולקציות של החברה בפינצטה ומביאות ללקוחות שלהן את הסחורה האיכותית והטובה ביותר, והפידבק של הלקוחות בהתאם. ענת שחיה את העסק כמו היה שלה, ומעורה בכל מה שקורה בחברה, דואגת יחד עם לובנה להפיץ את הבשורה של "Happy Casa". "אני עושה את העבודה מתוך שינה, מאד אכפת לי מכל מה שקורה בחברה. זו עבודה שעושים מכל הלב, מבחינתי זה העסק שלי", אומרת ענת. "הסיפוק הוא ליהנות מהדרך, ממה שעושים. לראות שהמוצרים שבחרתי נמצאים בחנויות המובילות, בבתים, והאנשים מזהים את הסגנון שלנו, וזו העשייה שלנו".



Happy Casa בע"מ

כתובת: אזור תעשייה כפר יאסיף

טלפון: 054-7711189

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Happy Casa
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully