וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי אטון ונעם ויזל, מעצבות הפנים שנוכחותן מתבקשת בכל חלל

בשיתוף ENI – Eti & Noam Interior design

29.11.2020 / 16:21

הן ילבישו את הבית בסטיילינג ייחודי, ישלבו בין יופי לפרקטיקה ויקפידו על כל פרט ופרט מרמת הסקיצה הראשונית ועד לכרית הנוי שמונחת על הספה שלכם. אתי אטון ונעם ויזל, שתי מעצבות פנים שבשילוב כוחות, מוחות ואינספור יצירתיות יהפכו כל חלל למקום שנעים וכיף לשהות בו

ENI – Eti & Noam Interior design. רוני עוז רייזנר,
ENI – Eti & Noam Interior design/רוני עוז רייזנר

נעם ויזל ואתי אטון הקימו את ENI - Eti & Noam Interior design לפני כשנתיים כעסק המספק את כל שירותי עיצוב הפנים והסטיילינג הקיימים כיום. השתיים מתמחות בעיצוב, הלבשה וסטיילינג לבתים פרטיים ובתי עסק ומאמינות שעיצוב טוב הוא השילוב המדוייק הזה שבין יופי, פרקטיקה, ואישיות הלקוח.

"אנחנו עובדות מתוך תשוקה ואהבה גדולה למקצוע כשאנחנו מקפידות על כל הפרטים הקטנים ומלוות את הלקוחות שלנו מתחילת הדרך ועד לקבלת התוצאה המושלמת", אומרת אתי. "אנחנו מספקות את כל שירותי עיצוב הפנים: שרטוטים, תכנון ראשוני של החלל, אנחנו יושבות עם הלקוחות ובשיתוף פעולה איתם מייצרות סקיצות עד לקבלת התוכנית המתאימה והנכונה ביותר עבור הלקוח ובנוסף עושות הדמיות תלת מימדיות בהן ניתן לראות את התוצאה המוגמרת עד לפרטים הקטנים כולל צבעים וחומרים", מוסיפה נעם.

ENI – Eti & Noam Interior design. רוני עוז רייזנר,
ENI – Eti & Noam Interior design/רוני עוז רייזנר

"בעיסוק בו נמצאת אהבה גדולה, ישנם תמיד ניסים"

תהליך העיצוב של אתי ונעם מתחיל בהקשבה לצרכי הלקוח, בחלומות שלו וב'אני מאמין' שלו, כשהן מלוות את הלקוח לאורך כל הדרך גם ברגעים הפחות נעימים. "אנו מלוות את הלקוחות לאורך כל התהליך, משלב השרטוטים ועד לרגע שבו קערת הפירות מונחת על השולחן" אומרת אתי ומוסיפה "אנו מתלוות באהבה ובשמחה ללקוח ליום קניות כמו במקרים של קניית אריחים, חיפוים, תאורה, ריהוט, בחירת מטבח, מייעצות לו תוך התייחסות לחסרונות, יתרונות וכמובן תקציב , כשמשפט המפתח שלנו הוא 'בעיסוק בו נמצאת אהבה גדולה, ישנם תמיד ניסים'. הגענו לתחום עיצוב הפנים מתוך אהבה גדולה, יצירתיות וראש פתוח כשכל פרויקט מקבל את הייחודיות שלו ואת מלוא תשומת הלב. התהליך כולו מתפתח עד לקבלת התוצאה המוגמרת שרצינו ואין תחושה טובה מזו שהגשמנו למישהו את החלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ENI – Eti & Noam Interior design. רוני עוז רייזנר,
ENI – Eti & Noam Interior design/רוני עוז רייזנר

מתקציב לא גדול לבית החלומות

אחד הדברים הייחודיים אצל צוות מעצבות הפנים המוכשרות אתי ונעם הוא היכולת שלהן לקחת חלל גם בתקציב נמוך ולהפוך אותו לחלל שנראה מיליון דולר ואף יותר. "החכמה הגדולה בעיצוב היא לקבל חלל עם תקציב נמוך ולהפוך אותו לחלל יפה שיגשים את חלום הלקוח. בזכות היצירתיות שלנו יש לנו את היכולות לקחת פרויקט עם תקציב שאינו גבוה, כמו למשל מספרה קטנה שקיבלנו לידינו, להפוך אותה למקום מגניב שהתוצאה שלו נותנת תחושה שהושקע בפרוייקט כסף גדול יותר וזה יתרון גדול שלנו. אנחנו נאמנות לתקציב של הלקוח בשילוב עם הצרכים, לאהבות ולחלומות שלו", אומרת אתי.

אתי אטון. יח"צ,
ENI – Eti & Noam Interior design/יח"צ
אתי אטון. יח"צ,
ENI – Eti & Noam Interior design/יח"צ

שתיים במחיר אחד - השילוב המנצח שבין אתי לנעם

החיבור בין אתי לנעם היה מיידי ונוצר ביניהן קליק שלא היה מבייש דייט מוצלח, בזכות החיבור הזה הן פועלות בשיתוף פעולה, חשיבה משותפת ורואות כל פרויקט מזויות רבות ומגוונות, יתרון גדול עבור הלקוח שמקבל שתי מעצבות במחיר אחד. "מאז ומתמיד כשנכנסתי לבתים של אחרים, תמיד חשבתי איך אפשר להפוך את החלל לפרקטי יותר, אסתטי ונעים יותר, וכל העולם הזה של עיצוב פנים בער בי עד שלפני ארבע שנים החלטתי שאני מקדישה את כל כולי לעולם העיצוב. ובלימודי עיצוב פנים באולטימה פגשתי את נעם וככה הכל התחיל", מספרת אתי ונעם מוסיפה "מאז ומתמיד התחברתי לעולם האמנות, לציור, לאקרובטיקה וכשעולם העיצוב נכנס לחיי, ידעתי שזה מה שאני אוהבת ורוצה לעשות ואז פגשתי את אתי. החיבור ביננו היה מיידי, זיהינו אחת בשניה את האהבה הגדולה והתשוקה לעיצוב פנים, את היצירתיות הרבה בתחום וזה מרגש אותנו בכל פעם מחדש לברוא עולם, זה לא מרגיש לנו כמו עוד יום עבודה אלא שליחות של ממש ונסתובב בכל רחבי הארץ עד שנמצא את הפריט שמתאים בול ללקוח שלנו".

בית בדמותו של הלקוח

אחרי שעיצבו עשרות בתים פרטיים, וילות, חללים ובתי עסק נעם ואתי מקפידות לשלב בין טביעת האצבע שלהן כמעצבות פנים לרצון הלקוח. "במשך השנים עיצבנו חללים רבים: בתים פרטיים, בתי עסק, וילות, משרדים, מבנים לשימור כמו למשל מבנה לשימור בירושלים בו התבקשנו ליצור משרדים ושמרנו על האיזון שבין עיצוב פנים עכשוי תך שמירה על אופיו של המבנה" אומרת אתי ומוסיפה "בכל פרויקט אנו יוצרות בית בדמותו של הלקוח, בהתאם לאישיותו, חלומותיו וצרכיו ויוצרות הרמוניה בין סגנונות שונים שהתוצאה מביאה לידי ביטוי את רצונותיו. אנחנו לא מנחיתות על הלקוח קלישאות ועיצובים עם שמות מפוצצים אלא שומעות מה הוא אוהב כשיש חשיבה על כל פרט, מהגדול לקטן, כדי שהלקוחות יהיו מרוצים ויקבלו את חלל החלומות שלהם".

אתר ראשי

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ENI – Eti & Noam Interior design
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully