וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברק חוזר לפנים עם "ברק ביטוח"

בשיתוף "ברק ביטוח"

29.11.2020 / 16:16

בתקופה הנוכחית רבים מאיתנו מבינים היטב את החשיבות של ביטוח בריאות פרטי. לכן, חשוב שיהיה לצידנו סוכן ביטוח מקצועי, שידאג לצרכים שלנו. הכירו את זיו ברק, מנהל סוכנות הביטוח "ברק ביטוח" - האיש שחיפשתם

זיו ברק, סוכן ביטוח/אולפן הנבחרים

בתקופת הקורונה בפרט ובחיי היומיום בכלל, אחת ההמלצות החשובות היא לרכוש ביטוח בריאות פרטי, כזה שיכסה מקרים בהם קופת החולים אינה מספקת מענה ראוי.

זיו ברק, מסוכנות "ברק ביטוח" - האם הקורונה מכוסה בביטוח הפרטי שלנו?

"כן. מי שצריך תרופה שהוכחה כיעילה, זכאי לה. מצד שני, חשוב לזכור כי אין טיפול רלוונטי לקורונה. אם למשל נצטרך החלפת מסתם לב, או טיפול ריאתי כזה או אחר, הביטוח הפרטי יכסה זאת".

מדוע צריך לפנות לסוכן פרטי ולא לחברת ביטוח גדולה?

"דמיינו לעצמכם שאתם בחו"ל, נכנסתם לסופר ועומדים מול המדף של תוספי המזון. לפי מה אתם תבחרו? אם תשאלי את המוכרת של חברה א', היא תגיד ששלה הטובים ביותר, כנ"ל לגבי מוכרת של חברה ב' וחברה ג'. כלומר אתם חייבים איש אמון שיגיד לכם איזה מוצר להוריד מהמדף, איזה מוצר הכי מתאים בשבילכם".

ברק מציע כמובן שירותי אונליין, בדומה לחברות הביטוח הגדולות, אך לטעמו אין תחליף לשירות אישי של סוכן ביטוח. כפי שהוא מגדיר זאת:

"האונליין הוא חלק מהחיים שלנו, אך כשזה מגיע לתביעות מורכבות שעולות לחברת הביטוח לפעמים המון כסף, נוכחותו של איש מקצוע שאינו עובד אצל הספק, אלא דואג לאינטרסים של הלקוח, תביא לתוצאות טובות בהרבה. זו עובדה".

סוכן ביטוח מקצועי יודע ללוות אותנו, בעיקר כאשר העניינים הופכים לבלתי שגרתיים. מוקדן טלפוני של חברת הביטוח לא ייתן לכם את המענה המקצועי והאישי שתוכלו לקבל מסוכנות ביטוח, העובדת עם מספר חברות ביטוח ואינה תלויה באף אחת מהן. זו הדרך הנכונה ביותר לשמור על האינטרסים שלכם.

בשיתוף "ברק ביטוח"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully