וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד בשבילך, גבר: מוצרי הטיפוח של פאצ'ינוס

בשיתוף פאצ'ינוס

29.11.2020 / 14:19

ליין מוצרי הטיפוח לשיער, לזקן ולעור הפנים של מותג הפרימיום האמריקאי מככב בעשרות מספרות בישראל ובקרוב יגיע גם לרשתות הפארם. כדי שתיראו כל יום כאילו יצאתם ממעצב השיער

פאצ'ינוס. יח"צ,
פאצ'ינוס/יח"צ

מה המצב גבר? כן, אתה אחי. אנחנו יודעים כמה חשוב לך איך אתה נראה. אתה משקיע בשיער, מדייק את הזקן ולא יוצא מהבית אם אתה לא בטופ שלך גם אם זו קפיצה קטנה לסופר או לריצה בפארק. אתה תמיד רוצה להיראות טוב, תמיד מוכן לתמונה יפה לאינסטגרם וטיפוח מבחינתך זו לא מילה גסה, אלא דרך חיים. אתה דואג לעצמך, בודק, מתעניין ולא משתמש בכל מוצר ובדיוק בגלל זה, אתה חייב להכיר את ליין המוצרים של פאצ'ינוס.

פאצ'ינוס. יח"צ,
פאצ'ינוס/יח"צ

המותג האמריקאי המצליח שמוכר בכל העולם כובש לאחרונה את המספרות בכל רחבי הארץ. הליין של פאצ'ינוס כולל 10 מוצרי טיפוח לשיער ולפנים וכן אקססוריז למספרות. כל המוצרים מיוצרים על בסיס חומרים טבעיים בלבד, שנבדקו במעבדה ואושרו על ידי כל הגורמים המוסמכים. ליין המוצרים של פאצ'ינוס כולל ג'ל גילוח, מסיכת פנים, סבון פילינג לזקן ולפנים, שמן לזקן, קרמים לשיער, ג'ל עיצוב, ספריי אחיזה ועוד. בקיצור, כל מה שגבר צריך לשיער, לזקן ולעור הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאצ'ינוס. יח"צ,
פאצ'ינוס/יח"צ

עולם הטיפוח לגבר הולך ומתפתח ברחבי העולם עם שלל מותגים שנכנסים לשוק. ב-2020, המילה טיפוח פונה לגברים בדיוק כמו לנשים. הגבר המודרני לא מזניח את עצמו ומשקיע במוצרי טיפוח וכמובן בביקור אצל מעצב השיער כשההנחיות מאפשרות. לפיכך, לא מעט חברות, במיוחד בארצות הברית, מתמקדות בליין מוצרי טיפוח שתוכננו במיוחד לגבר. פאצ'ינוס הוא אחד ממותגי הפרימיום העולים בתחום. לא מדובר במוצר זול, אבל כשזה נוגע לעור שלך גבר, לא מתפשרים על איכות.

בחודשים האחרונים נכנסו המוצרים של פאצ'ינוס לשימוש ביותר מ-200 מספרות ומעצבי שיער ידועים בכל הארץ, זאת כמובן לאחר שהתקבלו כל האישורים הנדרשים ממשרד הבריאות. התגובות של אנשי המקצוע והלקוחות היו נהדרות ובקרוב, אפשר יהיה לרכוש את המוצרים השונים והאקססוריז של פאצ'ינוס גם ברשתות הפארם.

פאצ'ינוס. יח"צ,
פאצ'ינוס/יח"צ

בינתיים, אפשר להשיג את המוצרים אצל הספרים או ישירות דרך האתר pacinos.co.il. המשלוחים לכל הארץ חינם בהזמנה מעל 249 שקלים. ומגיעים תוך חמישה ימי עסקים אם לא תהיו מרוצים מהמוצר, מה שסביר להניח שלא יקרה, תוכלו להחזיר את החבילה ולקבל החזר כספי מלא. במיוחד עכשיו, כשביקור במספרה הפך להיות סיפור מורכב, אתה חייב את הלוק המעוצב שלך כל יום כל היום.

עוד פרטים על נקודות המכירה והזמנות באתר פאצ'ינוס

עקבו אחרי פאצ'ינוס באינסטגרם

פאצ'ינוס ישראל גם בפייסבוק

בשיתוף פאצ'ינוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully