וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקה חורי: "עם עיניים לא משחקים"

בשיתוף אופטיקה חורי

29.11.2020 / 13:53

פאדי חורי מסח'נין נסע לארצות הברית כדי להתמקצע בתחום האופטיקה. כששב ארצה, פתח מחדש את 'אופטיקה חורי' המציעה לצד השירות האיכותי מקצוענות ברמה גבוהה

אופטיקה חורי. יח"צ,
אופטיקה חורי/יח"צ

פאדי חורי (48) היה בן 25 כשפתח את חנות האופטיקה שלו בסח'נין. פאדי כבר היה בוגר לימודי אופטיקה בישראל והחזיק בתעודה מקצועית מטעם מכללת 'מדיקל קולג'' בחיפה. גם הלקוחות שלו היו מרוצים מהשירות והמקצועיות מאוד, אבל חורי רצה לקחת את העסק קדימה ולהפוך למאסטר בתחום האופטיקה. לכן, כשב-2005, נפתחה הזדמנות בפניו לטוס ללימודי אופטומטריה בארצות הברית - ב-Salus University, פילדלפיה, חורי קפץ על ההזדמנות ונסע לארצות הברית למשך ארבע שנים אותן סיים בשנת 2009.

ההתמקדות בלימודים היתה במגוון רחב של היבטים מקצועיים הנוגעים לתחום האופטיקה: פזילת ילדים, עדשות מגע, מולטי פוקל. "כל מיני נושאים שבלימודים שם מתעמקים בהם הרבה", מספר חורי ששב ארצה ב-2009 ופתח שוב את 'אופטיקה חורי', אחרי שהשתלם מקצועית, למען לקוחותיו. "העדפתי להתמקצע ולחזור ללקוחות עם ידע רב יותר כדי לתת להם את המיטב", הוא אומר לנו. חורי רכש את הציוד המתקדם ביותר בארץ, מיתג את החנות שלו הממוקמת בתוך האווירה הייחודית בעיר העתיקה של סח'נין כך שנוצר תמהיל נכון בין מודרני ועתיק, חדש וישן, כיאה לחנות הפתוחה כבר כ-25 שנים אך שומרת על עדכונים תמידיים בכל הנוגע לתחום.

אופטיקה חורי. יח"צ,
אופטיקה חורי/יח"צ

לא מתפשרים

הייחודיות של 'אופטיקה חורי' היא במקצועיות הבלתי מתפשרת, בכך שאפשר למצוא בה את כל מה שקשור לאופטיקה תחת קורת גג אחת וגולת הכותרת: שאפשר להזמין משקפיים ועדשות ולקבל אותם באופן מיידי. "תוך חצי שעה בלבד", אומר חורי. "יש לי כאן מעבדה ומלאי עדשות מגוון, כך שבדרך כלל אנחנו מצליחים לעמוד בביקוש, אלא אם כן יש באמת דרישה מיוחדת של לקוח".

מעבר לכך, מתמחה 'אופטיקה חורי' בהנפקת עדשות מגע איכותיות וניתן למצוא במקום את כל סוגי עדשות המגע. "כולל הסוגים המיוחדים המתאימים לאלו שיש להם בעיה בקרנית. בעיניים - חובה להשקיע, כי עם עיניים לא משחקים", אומר חורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופטיקה חורי. יח"צ,
אופטיקה חורי/יח"צ

ב-2012 קיבל חורי אישור מטעם משרד התחבורה להנפקת טפסי תאוריה (טופס ירוק) ולאחרונה קיבל גם מכרז מטעם 'כללית מושלם' אשר במסגרתו הוא נותן משקפים בחינם ללקוחות 'כללית מושלם'. "עד גיל 18, פעם בשנה, כולל עדשות ומסגרת", מספר חורי וכבר עוזב אותנו לטובת לקוח נוסף אותו הוא משרת במקצועיות ואדיבות.

החנות ממוקמת בעיר העתיקה, רחוב אלכסנין 18, סכנין.

בוויז: 'אופטיקה חורי סכנין'.

וואטסאפ

פייסבוק

אתר

אינסטגרם

בשיתוף אופטיקה חורי
  • עוד באותו נושא:
  • אופטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully