וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב עולה בשמי צפון: ניב אגיב הוא מעצב השיער שאתן חייבות להכיר

בשיתוף ניב אגיב

29.11.2020 / 12:48

רוב האנשים בגיל 22: משוחררים טריים מהצבא, נקלעים לעבודה מזדמנת ומתחילים לחלום על תאילנד. ניב אגיב בגיל 22: כוכב עולה בתחום עיצוב השיער, שהספיק למצב את עצמו כמומחה להחלקות

האומברה כאן כדי להישאר. יח"צ,
האומברה כאן כדי להישאר/יח"צ

מסתבר שככה זה כשאתה נולד עם מספריים ביד. התחום בוחר בך, וכשאתה בוחר בו בחזרה, אתה הופך לשם דבר. ניב אגיב, ילד הפלא הטבריאניף יצא לדרך עצמאית וזה הזמן שלכן לביקור במספרה, תתכוננו להתאהב.

מה גורם לבחור צעיר בן 22 לפתוח מספרה?

הרבה אנשים מתפלאים כששומעים כמה אני צעיר, אבל לא מי שמכיר אותי. את מכירה את האנשים שהמקצוע שלהם בחר בהם? אז זה הסיפור שלי. נולדתי לאבא שבבעלותו שתי מספרות מצליחות באזור הצפון, אחת סלון כלות והשנייה סטודיו לעיצוב שיער. כך שכל ילדותי התרוצצתי בין הרגליים של אבא בזמן שהוא ניהל שני עסקים מצליחים במקביל וכמובן סיפר וצבע את שיערן אינספור נשים. בשנים האחרונות עשיתי התמחויות ב"Loreal" ואצל "Davis&Udi" שמאוד ידועים בתל אביב. אז התחום קרוב לליבי כל חיי ותמיד ידעתי שאני רוצה לצאת לדרך עצמאית. לכן זה טבעי לי כל כך. זה היעוד שלי, זה מה שאני יודע לעשות ולא הייתה סיבה לחכות.

בלונד בליאז׳ של ניב אגיב. יח"צ,
בלונד בליאז׳ של ניב אגיב/יח"צ

הקורונה למשל, לא סיבה לחכות?

נהפוך הוא. אם יש משהו שרלוונטי לכל אדם, ולנשים בפרט, זה הנראות שלהן. חלק מבקרות פעם בשנה אצל הספר לקצוות כי הן חייבות, ואחרות מגיעות אלי כל חודשיים פק"ל כדי לחדש את השורש, אבל לכולן ללא יוצא מן הכלל חשוב להרגיש טוב ולהיראות טוב.

ביקור במספרה עושה את העבודה ודווקא בתקופה כזאת לא יציבה, אני רואה חשיבות יתרה לטיפוח. גם אם השגרה קצת משתנה, גם אם יוצאים פחות מהבית, לשמור על ההרגלים שלנו עושה רק טוב, אז השיער זה הדבר האחרון שצריך להזניח, ונראה שהלקוחות חושבות כמוני.

האמת, נשמע מאוד הגיוני. אז מה בנות שמגיעות אלייך מבקשות בתקופה הזאת?

אני עושה את כל סוגי התסרוקות, תספורות, צבעים, גוונים ודברים יותר מיוחדים כמו האומברה והבליאז' שנכנס מאוד חזק עכשיו. בגזרת הבלונד בנות מבקשות טונים חמים יותר כי אנחנו לקראת החורף, אבל ללא ספק הטיפול המבוקש ביותר כרגע הוא החלקה אורגנית.

החלקה אורגנית לפני ואחרי. יח"צ,
החלקה אורגנית לפני ואחרי/יח"צ

איך קרה שהחלקה היא הבסט-סלר שלך, ולמה דווקא החלקה אורגנית?

ממש עכשיו אנחנו במעבר מהקיץ אל החורף. הקיץ מותיר את השיער יבש, מפוצל, פגום ולעיתים קרובות נשארים קצוות שרופים. לכן החורף זו העונה המושלמת להחזיר את השיער למצב בריא, טבעי ומלא ברק וזה בדיוק מה שעושה ההחלקה האורגנית.

עברתי את כל סוגי ההחלקות, עשיתי הכול וניסיתי הכול ולכן אני יכול להגיד בביטחון שהחלקה אורגנית היא לא רק הבריאה ביותר מבחינת מרכיבים, היא גם מביאה לתוצאה הכי יפה: שיער גולש, רך ומבריק. היא גם מתאימה לכל סוג שיער אז כולן מרוויחות.

ללא ספק, כולן מרוויחות. בעידן של אינפלציה בכמות מעצבי השיער וכמויות גדושות של פרסומים באינסטגרם, לא מובן מאליו למצוא בעל מקצוע מנוסה שיודע את העבודה. ניב מבין שיער וכימיה של צבע, מאסטר בגוונים, קשוב לחלום של כל לקוחה ודואג להגשים אותו. כל זה במחירים שהולמים את רוח התקופה. המלצה חמה לצפוניות: נולד כוכב, נוסו בהמוניכן.

Agiv Hairstylist - שיזף 3, טבריה.

לייעוץ וקביעת תורים: 0502513335

אינסטגרם

בשיתוף ניב אגיב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully