וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתנחתא במושב - הצימרים המושלמים לימי קורונה ובכלל

בשיתוף אתנחתא במושב

29.11.2020 / 11:43

אם אתם רוצים צימר מפנק ורומנטי כדי לנקות את הראש ולהתחבר לעצמכם, לאהבה, לנוף כדאי שתבקרו ב"אתנחתא במושב" שבישוב תלמי ביל"ו

אתנחתא במושב 2. יח"צ,
אתנחתא במושב/יח"צ

"אתנחתא במושב", צימרים רומנטיים וציוריים הנמצאים בישוב הדרומי תלמי בילו ויש בהם את כל מה שזוג צריך בשביל לקבל את הרומנטיקה המושלמת: בקתת עץ, ג'קוזי פרטי וג'קוזי ספא מהגדולים שיש, נוף מושלם, יחס אישי ומפנק וגם ימי התארגנות לכלות ביום חתונתן. אתם מוזמנים לבקר בצימרים המיוחדים של אתנחתא במושב שהותאמו לימי קורונה, לנשום אוויר הרים אמיתי ופשוט להנות ולקבל את אתנחתא המושלמת.

מתחם הצימרים "אתנחתא במושב" כולל בקתת עץ רומנטית וסוויטה מלכותית, בשניהם יש ג'קוזי פרטי, חצר פרטית לכל צימר הכוללת ג'קוזי חיצוני המשקיף לנוף היפה של צפון הנגב, חדרים מאובזרים במיטב האקססוריז הקיימים, טלוויזיה בכל חדר וחדר שינה גדול במיוחד "יש לנו שני צימרים, בקתת עץ וסוויטה.

בקתת העץ היא צימר רומנטי, גדול ומרווח עם חדר שינה גדול, חצר שהיא מתחם פרטי הכולל ג'קוזי פרטי וחיצוני, מטבחון מאובזר, טלוויזיה בכל חדר, מיקרו, מטבח ענק ומאובזר היטב. סוויטה הכוללת ג'קוזי בפנים וג'קוזי ספא בחוץ שמתאים לעשרה אנשים אבל הוא פרטי לכל צימר, גינה פרטית גדולה מיוחד ששייכת רק לסוויטה" אומר איתי גרביאן מנהל הצימרים ומוסיף "קיימת גם אפשרות להזמין ארוחת בוקר מפנקת במיוחד , יש קונדיטורית מהמושב שמכינה בעצמה את ארוחות הבוקר המוזמנות".

אתנחתא במושב 3. יח"צ,
אתנחתא במושב/יח"צ

חבילת ליל כלולות מיוחדת ומפנקת.

הצימרים של "אתנחתא במושב" מספקים חוויה רומנטית ואינטימית ובגלל המיקום והפרטיות שלהם הם מתאימים במיוחד להתארגנות ביום החתונה, ליל הכלולות וגם לציבור החרדי "בגלל אופי הצימרים הם מספקים פרטיות מקסימלית המותאמת לכל סוגי האוכלוסיה בארץ וגם לציבור החרדי שמתחבר לפרטיות שיש כאן. בנוסף אנחנו מספקים חבילת כלולות מיוחדת שמאפשרת לכלות ולזוג מלוות נוסף מטעמן להגיע לכאן כבר בשמונה בבוקר להתארגנות ויש להן יום שלם לנוח, להתאוורר, להתארגן לקראת בואו של החתן" מספר איתי ומוסיף "לימי כלולות ואירועים מיוחדים אנחנו מספקים כסאות בר, פרוז'קטורים לצילומים ולמפגש חתן כלה כי יש לנו גינה המתאימה לכל סוגי הצילומים שיש וככה בני הזוג מרוויחים הכל בחבילה אחת".

"אתנחתא במושב נמצאת מספקת שלל של אטרקציות"

צימרים "אתנחתא במושב" נמצאים בדרום הארץ במושב הפסטורלי תלמי בילו, בלב ליבו של הדרום האדום, ושלל של אטרקציות המתאימות לכל אחד ולכל גיל "אתנחתא במושב מספקת שלל של אטרקציות כי אנחנו נמצאים בלב ליבו של הדרום האדום. שלושה חודשים, בין פברואר-אפריל יש כאן מרבדים של כלניות אדומות, באזור שלנו יש גם יקבים, חוות סוסים, כדור פורח, צניחה, היום אני מכיר את כל האטרקציות שיש ומספק ללקוח את כל המידע שצריך על מה לעשות,איפה, איך. אני אומר ללקוחות רק תגידו מה מעניין אתכם ואני כבר אכוון אתכם למה שצריך" מספר איתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אתנחתא במושב 4. יח"צ,
אתנחתא במושב/יח"צ

"דמיינתי את הצימר שהייתי רוצה לנפוש בו ויצרתי את צימר החלומות שלי"

צימרים "אתנחתא במושב" קיימים כבר 8 שנים לאחר שאביו של איתי, יהושוע, החליט שזה הזמן הנכון להקים צימר בחלקה שלהם "לפני 15 שנה אבא שלי קנה קראוון ואמר לי שנהפוך אותו לחדר שלי ושל אחותי. כשהייתי בכיתה יא' שיפצנו אותו ואז אבא החליט להפוך אותו לצימר והתחלנו לקבל אנשים, אחרי שהשתחררתי מהצבא בתור מ"כ טירונים בניצנים, בנינו סוויטה, עשינו גינה גדולה,והתחלתי לנהל את המקום. בקרוב אנחנו בונים צימר נוסף ומתכננים לעשות בריכה פרטית, דמיינתי את הצימר שהייתי רוצה לנפוש בו וייצרתי את צימר החלומות שלי" מספר איתי ומדגיש את אמינות תמונות המקום "הרבה אנשים שואלים אותי אם המקום, הצימרים שלי, באמת נראים כמו בתמונות שאני מפרסם, אז התשובה שלי 'בהחלט כן' אנחנו כאן צוות קטן ומסור שמוכן לנקות, לשפר לחדש כל הזמן והכל לשביעות רצונו של הלקוח".

הצימרים של אתנחתא פועלים תחת התו הסגול, רק לבוא ולהנות.

מעבר למגוון הפינוקים שהצימר מציע, הצימרים מתאימים לימי קורונה, עוברים חיטוי יומי, נקיים ופועלים תחת התו הסגול "אתנחתא במושב פועלת תחת כל התנאים והחוקים של התו הסגול ומתאימים לימי קורונה. מדי יום אנחנו מחטאים את הג'קוזי מבחינת כלור ומלחים, אין אצלנו מתקנים משותפים, אין חללים משותפים ואין אינטראקציה עם אף זוג וכל אחד לעצמו. אנחנו גם מקפידים להכניס לכאן רק זוגות שחיים באותו בית, או זוגות מאותה משפחה גרעינית כדי שחלילה לא תהיה הדבקות" אומר איתי ומוסיף בחיוך "

חשוב לי שעל לקוח ירגיש בבית גם בתקופה מאתגרת שכזו, אני מעניק יחס חם ללקוחות כי הם נכנסים למתחם האהוב שלי, כשאנחנו עושים על האש אז מגש אחד הולך לאורחים בצימר, תמיד יש צ'ופרים, שוקולד וקינוחים. כשמבקרים משאירים לי מכתבי תודה ואומרים שהצימרים שלי הם הכי טובים ונעימים שהם ביקרו בהם זה מחמם לי את הלב ואני יודע שאת שלי עשיתי".

בשיתוף אתנחתא במושב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully