וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע בייק - רכיבה בראש שקט

בשיתוף סלע בייק

29.11.2020 / 11:22

חנויות אופניים רבות פרושות כיום ברחבי הארץ ומציעות לרוכבים מגוון שירותים ומוצרים, המתאימים לכל אחד על פי צרכיו, אבל כל מי שנוהג לרכב על אופניים, מכיר בחשיבות הרבה של בחירת החנות הטובה ביותר עבורו. כזו היא בדיוק "סלע בייק" שנמצאת בחיפה

סלע בייק 1. יח"צ,
סלע בייק/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום חנויות האופניים ומצא כי Sela bike בניהולו של מורן סלע, משווקת לכל רחבי הארץ אופניי פוליגון, ג'אמיס ומרין, זאת לצד ציוד לאופניים במחירים הטובים בישראל: החל מביגוד, קסדות, כיסאות (ומושבים לילדים), משאבות, מגנים, פנסים, מוטות אוכף, חומרי ניקוי, בקבוקים, תיקוני אופניים, אספקת חלקי חילוף ועוד. חנות האופניים האינטרנטית של סלע מציעה ללקוחות מבחר מוצרים ופתרונות, המותאמים לצרכים האישיים של כל אחד, כולל מתן מענה לאופני שטח וכביש.

הניסיון הרב שצבר סלע בתחום (למעלה מעשרים שנה) מסייע לו לברר באופן מקצועי וראשוני מהם הצרכים המדויקים של כל רוכב ומהן הציפיות שלו, מהציוד אותו הוא רוכש. כמו כן סלע יודע להבחין בין הצרכים השונים ולהתאים בין הלקוחות שלו לבין זוג האופניים האידיאלי. בנוסף, סלע בייק מציעה לכם שירותי תיקונים ואחזקה, החשובים ביותר לשמירה על האופניים אשר בבעלותכם. השירות ניתן בבית הלקוח בכל איזור חיפה והקריות.

בתחום האופניים, אין ספק כי חשוב שתקיפו את עצמכם באנשי מקצוע מומחים וטובים, שיעניקו לכם מוצרים טובים במחירים משתלמים ועל כל אלו עונה מורן סלע בצורה הטובה ביותר. התרשמנו כי הוא יודע לזהות את אותם הדברים החשובים לכם ולהתאים בצורה המקסימאלית את המוצרים הנחוצים עבורכם.

סלע בייק 2. יח"צ,
סלע בייק/יח"צ

עם כניסתכם לאתר החברה תוכלו ליהנות ממבחר המותגים המובילים כיום בשוק האופניים, מפתרונות חכמים ויעילים שיגרמו לחוויית הרכיבה שלכם להיות מקצועית וטובה יותר. השירות האדיב, המקצועי והבלתי מתפשר של מורן סלע הולך לפניו ותעיד על כך העובדה כי לרשותו אתר נהדר עבור כל משתמש שיוכל בלי שום בעיה להזמין את הציוד המתאים ביותר עבורו ולקבל אותו במשלוח (לכל רחבי הארץ).
מורן סלע החליט לפתוח את החנות אחרי שבגיל צעיר חווה חוסר נוחות על כך שבעלי חנויות אופניים גובים מחירים גבוהים מאד. כמו כן הוא מעניק שירות אישי לכל לקוח, כאשר אפשר ליצור עימו קשר בכל שעה.

"החלטתי ללמד אנשים איך לבנות את האופניים שלהם בצורה המיטבית ביותר, כך שהם רק יצטרכו לקנות מוצרים במחירים נגישים לכל כיס''. אמר מורן והוסיף: "חשוב לי מאד למכור רק מוצרים איכותיים שיהפכו את הרכיבה של כל אחד לנעימה, נוחה ומהירה יותר, זאת לצד מוצרים שאני יכול לעמוד מאחוריהם ולתת עליהם שירות ואחריות מלאה. אני יודע ומבין שלקוח מרוצה מביא אחריו הרבה לקוחות אחרים, לכן המדיניות בסלע בייק היא לתת לכל לקוח שירות ללא פשרות''.

אז אם אתם מחפשים חנות אופניים להרגיש בה בבית, לקנות אופניים במקום שיתאים לכם בדיוק לצרכים שלכם או מישהו שיטפלו באופניים שלך כאילו הם שלו - הגעתם למקום הנכון: סלע בייק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלע בייק 3. יח"צ,
סלע בייק/יח"צ
סלע בייק 4. יח"צ,
סלע בייק/יח"צ
בשיתוף סלע בייק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully