וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו רומי - הבית לרכב הבא שלכם

בשיתוף אוטו רומי

29.11.2020 / 10:56

בשל מחירם מרקיע השחקים של מכוניות חדשות בישראל, שוק רכבי היד 2 צובר תאוצה בשנים האחרונות. בעוד שישנם סוחרים לא מורשים רבים, שמנצלים את היעדר הפיקוח בשוק ומוכרים לאזרחים תמימים מכוניות במצב רעוע במחירים מופקעים. עם אוטו רומי, תוכלו להיות בטוחים ברכב שקניתם

אוטו רומי 2. יח"צ,
אוטו רומי/יח"צ

עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את סוכנויות הרכב המובילות והאמינות בישראל. אחת מהחברות המרכזיות בתחום, שחרטה על דגלה את נושא השירותיות ללקוח הינה "אוטו רומי", הממוקמת ברחוב פלוטיצקי 9 בראשון לציון. בזכות תודעת השירות הגבוהה המאפיינת את החברה, לרשותה קהל לקוחות רחב היקף הנהנה מרכישת רכבי יד שנייה במחירים נוחים במיוחד.

בסוכנות משווקים רכבים פרטיים ומסחריים למכירה, מבצעים עסקאות טרייד אין על החלפת רכבים ואף קונים רכבים משומשים. לרשות הסוכנות אולם תצוגה רחב היקף המכיל מגוון רחב מאוד של מכוניות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בשיחה שערכנו עם אליאב חיאק, מייסד הסוכנות, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לפתיחת החברה "עם שחרורי מהצבא התחלתי לעבוד בענף הרכב בחברת UMI בשלל תפקידים שונים. עם הזמן ולאחר שהתברגתי בתפקידים בכירים בחברה, החלטתי לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית. הקמתי את ''אוטו רומי'' כדי להביא בשורה חדשה אל ענף הרכב בישראל באמצעות חווית רכישה ייחודית עבור לקוחותינו."

אליאב ער לעובדה כי בקרב חלק מהציבור ישנה דעה רווחת אודות סוכנויות הרכב, אך לטענתו אין לכך שחר, משום שרכישה דרך סוכנות היא האפשרות הבטוחה ביותר ללקוח "לצערי, השוק החופשי בענף הרכבים הוביל לשוק פרוץ שישנם אנשים המנצלים זאת. כך כאשר אדם רוכש רכב מאדם פרטי, הוא לא יכול לדעת האם הנתונים המפורסמים אודות הרכב אכן נכונים או שמדובר בסוחר או נוכל. כאשר אדם רוכש רכב מסוכנות רכב שמכבדת את עצמה, יש לו מענה מקיף לגבי כל דבר שהוא יצטרך שקשור במכונית והכי חשוב - שקיפות מלאה. זוהי הסיבה לכך שגם חברות המימון הגיעו למסקנה שהן עובדות רק עם סוכנויות ולא עם פרטיים."

אוטו רומי. יח"צ,
אוטו רומי/יח"צ

בחברה מקיימים שיתופי פעולה עם החברות המובילות בישראל. לאחר שהרכבים מגיעים אל הסוכנות מהחברות השונות, הם עוברים השבחה במידת הצורך באמצעות טיפול מקיף ויסודי בכל הפרמטרים הנדרשים, החל ממכונאות, פחחות, חשמל וצבע ואפילו ניקיון יסודי. רק כאשר הרכב מוכן לשיווק הוא מוצע למכירה באמצעות מגוון המסלולים שמעניקים בסוכנות.

בנוסף, תהליך רכישת רכב בחברה מתבצע בשקיפות מלאה. התהליך מלווה בגילוי נאות ובחברה מציגים בפני הלקוחות את כל המידע הרלוונטי אודות הרכב שהם עתידים לרכוש.

מבדיקה שערכנו עולה כי תודעת השירות הגבוהה היא ללא ספק המקור המרכזי להצלחת הסוכנות. הייחודיות של "אוטו רומי" טמונה בשירות האישי והליווי הצמוד שלקוחות הסוכנות זוכים לקבל. אליאב מספר כי בסוכנות מעלים על נס את נושא השירותיות ללקוח "מתוך רצון להוביל ולהוות את חוד החנית בענף סוכנויות הרכב, אנחנו דוגלים בשירות מעל הכל ולכן מספקים ללקוח מעטפת שלמה במהלך הרכישה ואחריה. כל לקוח שרוכש רכב בסוכנות מבחינתנו מצטרף אל המשפחה, ולכן בכל בעיה שיש הוא יודע שהוא יכול לפנות אלינו ונטפל בה בהתאם."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוטו רומי. יח"צ,
אוטו רומי/יח"צ

היחס האישי ושירות הלקוחות שצוות העובדים ב''אוטו רומי'' מעניקים אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות הסוכנות. כך מספרת תמר, לקוחת הסוכנות "אוטו רומי אמינים ומומלצים ביותר. אחרי תקופה ארוכה של בחינת רכבים לרכישה, ברגע שהגענו לאוטו רומי, הבנו שמדובר בעסק מקצועי ואמין וחוית הקניה הפכה לבטוחה וללא דאגות." לקוחה נוספת, קארין, משתפת " שירות חם והכי אמין, לא חוסך בפרטים, ממליצה לכולם. בעיקר למי שרוצה לקנות רכב אישי ראשון רק אצל אוטו רומי. ליווי אישי ודואג העיקר שתצאו מרוצים ובטוחים ב100%."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. הרזומה המרשים, האמינות, השקיפות והיחס האישי ללקוחות לא מותירים צל של ספק - ''אוטו רומי'' היא הבית לרכב הבא שלכם. מילה של מומחים.

אתר

פייסבוק

בשיתוף אוטו רומי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully