וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך שלכם לגוף שתמיד חלמתם

בשיתוף אייל אדתו

29.11.2020 / 10:39

אייל אדתו, מאמן כושר ואורח חיים בריא, מספר לכם כיצד תוכלו להפטר מהמשקל העודף, תוך כדי שמירה על תזונה נכונה ובריאה

אייל אדתו 2. יח"צ,
אייל אדתו 2/יח"צ

אחד התסכולים הגדולים ביותר של בני האדם הינו המלחמה הבלתי נגמרת בעודף המשקל וברצון לחיות חיים בריאים יותר. בניסיונות להצליח בתהליך, אנשים רבים מתמקדים בדרך כלל בדיאטה קיצונית או בפעילות ספורטיבית מאומצת. נקודת התורפה של הניסיונות הללו טמונה בכך שבשל הקושי הרב לבצעם הם לא יעילים לאורך זמן, מה שמוביל לתחושת כישלון עצומה.

הפתרון האולטימטיבי לאורח חיים בריא נעוץ בליווי אישי של מאמן כושר בעל ידע רחב בתזונה בריאה ואיכותית. אנו במערכת הנבחרים יצאנו לבדוק עבורכם את המאמנים הבכירים בישראל, שחתומים על הצלחות ענק עם לקוחותיהם בכל הקשור לירידה במשקל ובניית שגרת תזונה בריאה.
אחד מהשמות העולים בתחום הינו אייל אדתו , מאמן כושר אונליין ולאורח חיים בריא. אייל, בוגר לימודי האקדמיה לתזונה LBS, מספק מעטפת שלמה ללקוחותיו בכל הקשור בחינוך לאורח חיים בריא הכולל פעילות ספורטיבית ושמירה על תזונה בריאה ונכונה באמצעות ליווי אונליין 7\24.

אייל אדתו 3. יח"צ,
אייל אדתו 3/יח"צ

בשיחה שערכנו איתו, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום "מאז ומתמיד תחום הכושר והבריאות היה קרוב לליבי. השתתפתי בתחרויות רבות ואף זכיתי בתחרות מר ישראל לנוער בשנת 2019. אני מטבעי נורא אוהב לעזור לאנשים וזה מעניק לי סיפוק רב, ולכן החלטתי לשלב בין שתי האהבות שלי ולהעניק הכוונה וסיוע לאנשים על מנת להוביל אותם לאורח חיים בריא ופעיל יותר."

במהלך השנים האחרונות, אייל ליווה מאות מתאמנים בתכנית הליווי שפיתח תוך מתן דגש על תזונה, כושר וחינוך לאורח חיים בריא ואקטיבי. המתאמנים מדווחים על תוצאות נהדרות ועל הצלחה בירידה במשקל ובשינוי ההרגלים שלהם.
תהליך הליווי מתחיל בפגישת יעוץ והיכרות עם אייל, במהלכה הוא לומד את המתאמן, את שגרת חייו ואת ההרגלים שלו. לאחר הצבת היעדים, אייל מתאים לכל מתאמן תפריט תזונתי המותאם באופן ספציפי לשגרת חייו בשילוב עם תכנית אימונים קפדנית.
"החל מרגע סיום הפגישה אנחנו יוצאים לדרך משותפת ''יד ביד'' אל עבר ההצלחה" מספר אייל "לאורך כל התהליך אני נמצא בקשר יום יומי עם המתאמנים, כולל צילומים של ארוחות, כמויות ואיזון מרכיבים בארוחות. באמצעות שיתוף פעולה מלא איתם אני מתקן בזמן אמת טעויות נפוצות שאני מזהה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אייל אדתו 4. יח"צ,
אייל אדתו 4/יח"צ

כאמור, הייחודיות של אייל טמונה בעובדה שהוא מעניק ליווי אישי וקרוב לכל מתאמן. לאורך כל תהליך אייל מבצע מעקב צמוד אחר כל מתאמן על מנת לבדוק את קצב ההתקדמות שלו בדרך למטרה, וכמובן מספק מענה לכל צורך או קושי שעולה. "אני מאמין שאדם שמתחיל בתהליך צריך מוטיבציה, תמיכה מקסימלית ובעיקר שיאמינו בו." מספר אייל "לכן אני דואג לשדר למתאמנים כל העת שאני מאמין בהם ודוחף אותם להגיע לשיאים חדשים."

מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי אייל חתום על הצלחות רבות של מתאמנים מכל חלקי הארץ, אשר הצליחו להשיל ממשקלם עשרות קילוגרמים. אחד מהסיפורים שריגש אותנו במיוחד הוא הסיפור של עידו, בחור בן 20 המשרת כלוחם ביחידת הלוחמה בטרור. "עידן הגיע אליי במשקל 85 ק''ג, ללא מסת שריר וכשהוא סובל מפציעות בעקבות השירות הצבאי" משחזר אייל "בתהליך מדהים ומשותף הוא הצליח להשיל ממשקלו 15 ק''ג של שומן ואף לעלות משמעותית במסת השריר בזכות תפריט תזונה ייעודי שבניתי עבורו."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. הליווי הצמוד והתוצאות המדהימות אליהן הוא מוביל את לקוחותיו לא משאירים מקום לספק - אייל אדתו הוא הבחירה המומלצת עבורכם.

אייל אדתו- מאמן כושר ואורח חיים בריא

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף אייל אדתו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully