וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקשוק - יש פה הכל בגדול ובזול

בשיתוף שיקשוק

29.11.2020 / 9:47

למרות הדיווחים האחרונים על חיסונים אפשריים בכל הנוגע למגפת הקורונה, השוק המקומי עדיין מלקק את פצעיו כאשר הקניונים ומרבית החנויות ברחובות סגורות מפאת המצב. לעומת זאת מי שעושים חיל גם בתקופה זו אלו הן חנויות האונליין ואנחנו ביקשנו למצוא מי החנות המועדפת

שיקשוק. יח"צ,
שיקשוק/יח"צ

בשבועות האחרונים ערכנו סקר מקיף בקרב 5,000 קוראים אשר רשומים במערכת, אותם שאלנו מי לדעתם החנות האינטרנטית הטובה מכולן. ההיענות היתה יוצאת מן הכלל ולאחר שקלול של כל התוצאות עלתה מסקנה חדה וברורה, "שיקשוק", החנות מספר אחת.

מפיק חבר המערכת חקר אודות החנות ואלו הן המסקנות שהעלה בחכתו. "שיקשוק" היא חנות אינטרנטית מיוחדת במינה שנמצאת בשטח כבר 11 שנה. הייחודיות של החנות הזו באה לידי ביטוי בזכות העובדה כי היא מעמידה עבור קהל הלקחות את מחירי הסיטונאות הזולים ביותר בסביבה.

לאחר בדיקה מעמיקה של מחירי המדף של "שיקשוק" לעומת שאר מתחרים מקומיים התוצאה היתה מאוד מרשימה, למעשה הם מעמידים מחירים שמתחרים וזולים יותר גם מגופים מסחריים גדולים ומפורסמים כמו eBay או עלי אקספרס.

בנוסף לחנות האינטרנטית בבעלות החברה יש עוד מספר חנויות בישראל, כאשר היא חרטה על דגלה שירות אמין, יחס אדיב וכמובן, מחירים מנצחים.

עד כמה מנצחים?

החורף כבר כאן והגשם יורד ולכן החלטתי לבדוק את מחירי המטריות.

שיקשוק מטריות. יח"צ,
מטריות/יח"צ

בתחילה הייתי בטוח כי אני לא רואה טוב ולכן שפשפתי את עיניי פעם נוספת, אך לא טעיתי, מדובר במחירים מטורפים מרוב שהם זולים.

מטריות איכותיות, שקופות לילדים בצבעים שונים עולות בין 6.90 לעשרה שקלים בלבד!

מטריית מיני, מטרייה מתקפלת למבוגרים נמכרת באתר בעד שבעה שקלים.

מטריית תחרה לכלה, מטרייה יפיפייה, ניתן למצוא פה בין 13 ל 17 שקלים, מחיר מצחיק ממש בהתחשב באיכות.

מטרייה מסיליקון, מטרייה ענקית 24 אינצ', ב"שיקשוק" לא תמצאו אותה ביותר מ 28 שקלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שיקשוק הפתעות לימי הולדת. יח"צ,
הפתעות לימי הולדת/יח"צ

אחרי המטריות בחרתי לבדוק את עולם ימי ההולדת באתר ולכמה דקות הרגשתי כמו שוב הייתי ילד שנכנס לחנות ממתקים, יש פה הכל מהכל. הפתעות מכל הסוגים ולכל הגילאים, ערכות קוסם, בובות, סטים של כלי הקשה ועוד, מארזים מלאי כל טוב והפתעות,בלונים מכל הסוגים והצבעים, כובעים, תיקים ומאות של משחקים נוספים.

שיקשוק מוצרים למסיבה. יח"צ,
מוצרים למסיבה/יח"צ

בימים אלו, ימי הקורונה שבהם הילדים נמצאים רוב הזמן בבית, לא מעט הורים שוברים את הראש כיצד להנעים להם את הזמן כדי שהם לא יטפסו על הקירות. ב"שיקשוק" מעמידים לרשות ההורים (והילדים) מגוון עצום של משחקים וחומרי יצירה נהדרים.

והמחירים? גרושים ממש, שקלים בודדים.

למדתי כי המחסן הראשי של "שיקשוק" נמצא ברחוב חלוצי התעשייה 83 חיפה וומנו יוצאים המשלוחים לכל רחבי הארץ. באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט קראתי מאות חוות דעת של לקוחות, אלו לא השאירו מקום לספק לגבי רמת השירות הגבוהה, מחירים נמוכים ואיכות המוצרים.

שיקשוק מוצרים ליצירה. יח"צ,
חומרי יצירה/יח"צ

בין היתר נוגה.נ כתבה: "מקום של קישוט לארועים, ישנם סוכריות וחטיפים בסיטונאות במחיר טוב. בנוסף משחקי הפעלה לילדים כך שמדובר במקום מצויין לאנשי חינוך. הורים שמבקשים לחגוג יום הולדת לילדים ימצאו פה הכל, בנוסף לתלמידים יש את כל הציוד המשרדי הדרוש, מחברות, כלי כתיבה והכל במחירים יותר זולים מחנות רגילה, תענוג ואני ממליצה בחום".

גם אורי. א החמיא: "מקום גדול עם מחירים קטנים, ויש שם הכל, לכל מסיבה ואירוע. אתר שקל להתמצא בו, נוח לקנות דרכו ושירות המשלוחים מהיר מאוד, שווה הרבה יותר מאשר אתרים מעבר לים".

"שיקשוק", חנות שהיא חגיגה אחת ענקית של מוצרים במחירים סופר זולים. לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו לטלפון: 054-3088919

או כנסו לחנות האינטרנטית

בשיתוף שיקשוק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully