וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Galili Art - סיפורו של צייר ישראלי צעיר ומוכשר

בשיתוף Galili Art

29.11.2020 / 9:21

אלירן גלילי בן 22 מנתיבות הוא אחד השמות העולים בעולם האומנות המקומי. יצירות האומנות שלו באות לידי ביטוי ביצירות מופלאות על קנבס ואלו מקשטות כבר מאות בתים ומשרדים בישראל

אלירן גלילי. יח"צ,
אלירן גלילי/יח"צ

לקראת סיום שנת 2020 ביקשנו לשוחח עם האמן הצעיר אלירן גלילי כדי לשמוע על ההשראות שלו, חומר וצבעים, רעיונות חדשים ותוכניות לעתיד, זהו סיפור של אמן צעיר ומבטיח.

אלירן גלילי הוא מה שאנחנו אוהבים לכנות לא פעם כישרון מלידה.למרות שלעולם לא למד אומנות באופן מקצועי, את היצירות שלו ניתן למצוא כיום על קירות של הבתים הכי יוקרתיים בישראל.

בזכות ראייה מרחבית הוא הצליח לפתח קו ייחודי משלו וזה מקבל כבוד עצום והערכה רבה גם על ידי עשרות אנשי מקצוע וקובעי דעת קהל בתחום האומנות בישראל. סרטון של אחת היצירות שעשה, ציור מרהיב ומרגש של הבאבא סאלי בגודל של 3X2, עלה לרשתות החברתיות צבר מעל ל-100 אלף צפיות בשבוע אחד בלבד!

"מאז שאני זוכר את עצמתי התחברתי לאומנות, כבר בבית הספר הייתי משרבט ומצייר על כל המחברות ותוך כדי תנועה פיתחתי את הכישרון שלי באופן עצמאי", סיפר אלירן והוסיף: "סביר להניח שזו ירושה מההורים, מעבר לזה שהם דחפו אותי לעסוק באומנות ועזרו לי בראשית הדרך, אמא שלי היתה ציירת בעצמה ולאבי יש עד היום נגרייה מובילה בדרום, "נגריית ירין מטבחים", כך שהוא בעצמו אמן עץ".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אלירן גלילי. יח"צ,
אלירן גלילי/יח"צ

למרות שמאופיין בקו מאוד ברור, אלירן יודע להתאים את היצירות שלו לחלל של כל בית, משרד ובית עסק אחר, על כך הוא סיפר: "אני רואה חשיבות רבה בצורך להתאים ולשלב את הציורים שלי עם הגוונים של החלל מסביב. מצד אחד יש את הנטייה להשלים את הקיים ומצד שני לא פעם אני נוטה לשבור את המוסכמות ולהעניק למקום אופי מהפנט אחר, כמובן בתיאום והסכמה של הלקוחות עצמם. יש לקוחות שאומרים לי כי סומכים על הטעם האישי שלי ונותנים לי יד חופשית להשתולל עם הצבעים, ויש כאלה שהם מעט יותר 'מעונבים' וגם אליהם אני מתאים את עצמי".

היופי ביצירות של אלירן שהן מבוססות על דמויות, נופים, חיות ועוד. בנוסף ישנן יצירות אבסטרקטיות מופשטות, כך שכל אחד יכול לראות מה שהוא רוצה לנכון ולפרש זאת אחרת.

אלירן גלילי. יח"צ,
אלירן גלילי/יח"צ

את היצירה הראשונה שעשה העלה לרשת החברתית ותוך זמן קצר פנו אליו מספר אנשים מתל אביב וביקשו לרכוש את הציור, הוא היה אז רק בן 17 כאשר נפל לו האסימון כי זה הייעוד שלו בחיים. מאז הוא לא הפסיק לצייר וגם בזמן שירותו הצבאי מצא כל דרך והזדמנות להתאמן.

"אני קם בבוקר ולא יכול לחכות עד שאוכל לגעת בצבע ולשחק איתו על הקנבס, זה ממלא אותי בצורה שקשה מאוד להסביר במילים.הקנבס מבחינתי מעניק מראה קלאסי לכל חדר ולפעמים אני מוצא את עצמי עובד שעות על גבי שעות בלי לשים לב לשעון, בלי לשתות ולאכול, פשוט ממוקד במטרה ונותן את כל כולי בכל יצירה", סיפר לנו אלירן בהתרגשות והוסיף, " אני עושה קנבסים בכל גודל לפי בקשה ובחירה אישית של הלקוח, כאשר אחרים מגבילים את עצמם מבחינת גדלים".

השם שעשה לעצמו אלירן תפס כמו אש בשדה קוצים ולכן הוא מקבל הזמנות מכל רחבי הארץ, אנשים מעריצים את האומנות שלו כאשר משלב בצורה נדירה את הצבעים השונים. למרות ההצלחה הגדולה של אלירן האגו שלו נשאר בצד, כך שאם ישנם לקוחות שמבקשים להוסיף מעט יותר גוון של צבע או לשנות, אלירן מיד נעתר לכל בקשה: "אני לא נח עד שהלקוחות שלי מרוצים במאה אחוז", סיפר לנו בצורה חד משמעית.

מעבר ללקוחות פרטיים ישנם עשרות אדריכלים ומעצבי פנים שדורשים את השירות של אלירן. לאחרונה הוא אף קיבל פרוייקט גדול מצד מספר צימרים בצפון הארץ, שם הוא צריך להתאים יצירה שונה לכל חדר בנפרד בהתאם לגודל החלל.

היופי הוא כי מעבר ליצירה הסופית, אלירן מעניק לכל קהל לקוחותיו גם תיעוד מצולם של כל שלבי העבודה, מראשיתה ועד סופה, כך שנשארת להם מזכרת כפולה ממנו.

אלירן גלילי. יח"צ,
אלירן גלילי/יח"צ

על מחשבות לעתיד אלירן סיפר: "התכנון הבא הוא להקים גלריה גדולה שם אוכל להציג את האומנות שלי בפני הקהל הרחב, אני רוצה שאנשים נוספים יכירו אותי ואת היצירות שלי. מעבר לזה אני רוצה לגעת גם בתחום האדריכלות, מסקרן אותי מאוד ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים ואני מניח שאיישם זאת בקרוב גם כן".

לכבוד סוף השנה ובגלל שביקשנו לשוחח עם אלירן, הוא נעתר לבקשתנו והחליט להעניק 10% הנחה על כל אחת מיצירותיו למי שיצור איתו קשר דרך הכתבה הזו. בנוסף אלירן הסכים להעניק הדמייה ללא עלות של היצירה שלו שתהיה תלויה אצלכם בסלון או באחד החדרים.

אלירן גלילי. יח"צ,
אלירן גלילי/יח"צ

ליצירת קשר עם אלירן גלילי: 054-9577114

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף Galili Art
  • עוד באותו נושא:
  • אמנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully