וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצועי שזה נקי: חברת איהם עבודות ניקיון

בשיתוף איהם עבודות ניקיון וכוח אדם בע''מ

29.11.2020 / 9:28

אחד מהדברים החשובים לנו הן בסביבת המגורים והן בסביבת העבודה הוא הניקיון. עם זאת, למצוא חברת ניקיון אמינה שתבצע עבודה יעילה ואיכותית איננה משימה פשוטה במיוחד. צפו בראיון עם מוניר בעלי חברת ''איהם'' עבודות ניקיון וכוח אדם בע''מ

איהם עבודות ניקיון/אולפן הנבחרים

אחד מהדברים החשובים לנו הן בסביבת המגורים והן בסביבת העבודה הוא הניקיון. עם זאת, למצוא חברת ניקיון אמינה שתבצע עבודה יעילה ואיכותית איננה משימה פשוטה במיוחד. עורכי מערכת הנבחרים של וואלה!, שידועים בתור חובבי ניקיון מושבעים, יצאו לבדוק עבורכם את חברות הניקיון המובילות בישראל.
מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי אחת החברות המרכזיות בתחום הינה ''איהם עבודות ניקיון וכוח אדם בע''מ". בחברה מספקים שירותי ניקיון מקצועיים ללקוחות פרטיים, מוסדיים וציבוריים ואף מעניים שירותי גיוס עובדים והשמה לתעשייה. משרדי החברה ממוקמים ברהט, באר שבע וסניף נוסף עתיד להיפתח בקרוב בתל אביב.

החברה הוקמה לפני כ7 שנים על ידי מוניר, יזם צעיר שנכנס לתחום מתוך שליחות. בשיחה שערכנו איתו, הוא שיתף אותנו ברקע שהוביל אותו לפתוח את החברה "כל חיי גדלתי לצידו של אבי שהיה קבלן משנה בחברות גדולות בתעשייה. לפני כ7 שנים הוא נפטר, ולמרות שהייתי נער מיד ראיתי בעצמי כעמוד התווך של הבית. הייתי מחויב להמשיך את דרכו של אבי ולנהל את כלכלת המשפחה. לאחר תקופה קצרה שבמהלכה חקרתי את התחום, החלטתי לפתוח את החברה על מנת לספק מענה לחברות רבות בתעשייה וללקוחות פרטיים."

מאז, השאר היסטוריה. לאורך השנים האחרונות, חברת ''איהם ניקיון וכוח אדם בע''מ'' מספקת שירותים ללקוחות רבים בכל רחבי הארץ. בחברה מחזיקים באישור משרד התמ''ת שמאשר כי היא עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר ומבצעים את עבודתם נאמנה.
חטיבת הניקיון בחברה, המונה כ150 עובדי ניקיון מקצועיים, מספקת שירותי ניקיון דירות ללקוחות פרטיים, ניקיון מוסדות, ניקיון משרדים ובתי מלון ואף ניקיון יסודי לאחר שיפוץ או בנייה באמצעות שימוש בפוליש קריסטל להגנה והברקה. בחברה עובדים עם מכשירי הניקוי החדשניים ביותר כיום על מנת להוביל לתוצאה מושלמת עבור הלקוחות. כמו כן, חומרי הניקיון האיכותיים מסופקים על ידי החברה והם מותאמים לשמירה והגנה על חפצים, רהיטים והנכסים של הלקוחות.

כאמור, בנוסף לשירותי הניקיון, בחברה מספקים שירותי כוח אדם מקצועיים לחברות רבות, בשלל תחומים: בינוי ואחזקה, מסגרות, סבלות ואריזה, שיפוץ וחשמל.
אין ספק כי מעבר למקצועיות, הייחודיות של החברה טמונה בשירות הנהדר וביחס האישי שצוות העובדים בחברה מספק ללקוחות. מוניר מדגיש בפנינו כי בחברה חרטו על דגלם את תודעת השירות הגבוהה וכי מבחינתו מדובר באבן היסוד של החברה "הלקוחות נמצאים בראש סולם העדיפויות שלנו. על מנת להבטיח שהשירות יהיה מותאם בדיוק לבקשתם הלקוחות, אנחנו מבצעים בקרה מלאה על כל העבודות המבוצעות על ידי החברה. אנחנו מטפלים מידית בכל בעיה או צורך שעולים מהלקוח."

מבדיקה שערכנו, עולה כי איכות העבודות ותודעת השירות הגבוהה שמעניקים בחברה, אינם נעלמים מעיניהם של הלקוחות, שמרעיפים שבחים רבים אודות העבודות של החברה.
איכות העבודות, מקצועיות העובדים והמוניטין הגבוה לא משאירים מקום לספק - חברת ''איהם ניקיון וכוח אדם בע''מ'' היא החברה המובילה בענף הניקיון וההשמה בישראל. מילה של מומחים.

0543276910

089727199

אתר

פייסבוק

בשיתוף איהם עבודות ניקיון וכוח אדם בע''מ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully