וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית לעצמאי: כל מה שעצמאי צריך

בשיתוף בית לעצמאי

26.11.2020 / 16:02

פרילאנסרים רבים לא מעוניינים להתעסק עם רשויות המס ומעדיפים להתמקד במקצוע שלהם ללא בירוקרטיה. בית לעצמאי מאפשרת להם לעשות זאת

בית לעצמאי. יח"צ,
בית לעצמאי/יח"צ

זו כבר תקופה ארוכה שהעצמאים בישראל נתקלים בקשיים בירוקרטיים שמונעים מהם לקדם את העסק שלהם, בטח בתקופת הקורונה שפשוט תוקעת מקל בגלגלים לרוב המוחלט של העובדים. פרט לכך, פרילנסרים רבים נתקלים בצורך להוציא חשבונית אך הם אינם מעוניינים לפתוח תיק ברשויות המס לצורך כך. מה עושים? בית לעצמאי מציעה פתרון חוקי לעניין אשר כולל בין היתר שירותים פיננסים לעצמאים בתחום שירותי השכר.

בית לעצמאי היא חברה צעירה בבעלותו של אהוד צפרירי, כאשר יד ימינו הוא סמנכ"ל החברה, שמעון ביטון. מדובר בשניים שכבר שנים רבות חיים את השטח בכל הקשור לפרילנסרים שמחפשים לברוח מהבירוקרטיה ולהתעסק אך ורק במקצוע שלהם. החברה שנפתחה לפני כשנה זכתה מהר מאד לקבל תנופה רצינית מהשטח, כאשר חברות שליחויות משתפות עימה פעולה באופן מלא ומעניקה לשליחים שלה בית לכל דבר ועניין.

בית לעצמאי. יח"צ,
בית לעצמאי/יח"צ

השיטה היא מאד פשוטה. בית לעצמאי מוציאה עבורכם את החשבונית שאתם צריכים להעביר ללקוח עבור התשלום המגיע לכם. הלקוח שלכם משלם לבית לעצמאי וזאת מוציאה לכם תלוש משכורת שבו מנוכה מיסוי חובה כחוק, כאשר בנוסף נגבית עמלה של 3.5 אחוז + מע''מ. כלומר, בית לעצמאי משאירה אתכם להתעסק אך ורק במקצוע שלכם ודואגת לכל דיווחי ותשלומי המסים למיניהם. בשורה התחתונה אתם נהנים מכל העולמות, בין אם אתם שכירים או פרילנסרים, כך למשל ניתן לעבוד מול לקוחות כעצמאי לכל דבר מצד אחד, אבל יש גם את השקט של להיות שכיר מנגד.

בבדיקה שערכנו מצאנו עוד כי בית לעצמאי מעמידה מערך של נותני שירותים במעטפת מלאה לעצמאיים אשר תאפשר לכם לקדם את העסק שלכם ולהתעסק בתחום המקצועי שלכם ללא הפרעות נוספות. לא עוד דיווחים שוטפים לרשויות וביטוח לאומי - בית לעצמאי פשוט תעשה הכל עבורכם. החברה מחזיקה מחלקה שלמה של רואי חשבון, אשר רתומה אך ורק לעסק. אותה מחלקה מטפלת בבית לעצמאי ובלקוחות שלה, כלומר בכם.

בשיחה שערכנו עם אהוד צפרירי, אחד מהבעלים, הוא סיפר: "אני בא מעולם השליחויות, עבדתי כשליח בעבר וחוויתי על בשרי את נושא החשבוניות. שמתי לב שכל החברות אשר נותנות שירות דומה, לא עושות אותו עד הסוף אלא רק באופן חלקי, כלומר החברה עושה משהו ועל הדרך היא עוסק מורשה אשר מוציא חשבוניות עבור עצמאיים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומשלימים עבור כל עצמאי את החסר".

עוד הוסיף: "החלטנו שאנחנו רוצים להעניק ללקוחות שירות מלא, להנגיש אותנו לכולם, אנחנו רוצים שאנשים יגיעו אלינו ופתחנו לשם כך משרד ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שהפך לבית עבור כל פרילנסר שמחפש תשובות ואפילו מקום להתרענן. לאחרונה חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עם כל חברות המשלוחים כדי שהשליח יוכל לרכז הכל במקום אחד עם תלוש אחד ולא לרוץ לכל חברת שליחויות עם חשבוניות וטפסים".

צפרירי סיכם את הדברים ואמר: "החברה שלנו מתחייבת לתת שירות מקצועי ויעיל ביותר לכל עצמאי במדינת ישראל ולדאוג עבורו לכל הפן הבירוקרטי של העסק. אנו מעמידים לרשותו של כל עצמאי במדינה את סל הכלים המתאים ביותר עבורו, אשר ייתן לו את האופציה להתמקד בפן המקצועי של העסק שלו, בין אם זה שליח, מורה לפילאטיס או עורך תוכן".

הגיע הזמן שגם אתם תפתחו את העסק שלכם ותחשבו איך להגדיל את ההכנסות שלכם. עם בית לעצמאי תשימו את כל הדאגות בצד ותזכו לראות את העסק שלכם צומח ובגדול.

טל: 03-944-4355

כתובת: דיזנגוף 344, ת"א

Office@baitlaazmai.com

פייסבוק

אתר

בשיתוף בית לעצמאי
  • עוד באותו נושא:
  • עצמאיים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully