וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך אסי שירותי רכב: שירות מכל הלב

בשיתוף מוסך אסי שירותי רכב

26.11.2020 / 15:46

כל אחד מאיתנו, אשר נכנס למוסך רוצה להיות בטוח שהוא מגיע למקום אמין, מקצועי, בעל מוניטין רב בתחום ושגובה מחיר הוגן עבור הטיפולים. מבדיקה מקיפה שערכנו, עלה כי ''מוסך אסי שירותי רכב'' מבאר שבע עונה על כל הקריטריונים בהצטיינות

מוסך אסי שירותי רכב. יח"צ,
מוסך אסי שירותי רכב/יח"צ

מוסך אסי שירותי רכב משרת נאמנה את תושבי באר שבע והסביבה משנת 2015 ומתמחה בטיפולים בכל סוגי הרכב ומבצע מכונאות, טיפול ושירות תיקונים כללי, ייעוץ בבחירת הטיפול, הכנה והעברת טסט, מילוי גז למזגנים, שינוע מבית הלקוח וחזרה, תיקון גירים, ביצוע החלפת מנועים ומכללים למיניהם, דיאגנוסטיקה לרכב ועוד. כל רכב המגיע למוסך מקבל טיפול יסודי ומעמיק, הכולל שירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר במחירים שווים לכל כיס.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי מדובר במוסך מתקדם מאד, בעל טכנולוגיה מתקדמת ומקצועית. עם זאת, האמינות והשירות שהוענקו ללקוחות היו יוצאים מן הכלל, זאת לאחר שוחחנו עם מספר לקוחות שעברו טיפול במוסך, אחרי תיקון תקלה או לאחר ביצוע טיפול תקופתי. כולם הסירו את הכובע בפני הצוות של אסי וציינו כי הם מצאו בית לרכב שלהם.

מוסך אסי שירותי רכב. יח"צ,
מוסך אסי שירותי רכב/יח"צ

רותם וולד שהגיע לטיפול לפני טסט אמר: "אחרי הרבה מוסכים שעברתי בבאר שבע והשחילו אותי במחיר בלי באמת לתקן, החלטתי להגיע לאסי. מוסך אמין, מקצועי שלא דופק מחירים. הגעתי בשביל לבצע טיפול בהונדה ג'אז שלי. תוך שעה וחצי כבר הייתי בחוץ עם חיוך על הפנים. המחירים הוגנים מאוד, השירות נפלא. קיבלתי מאסי והצוות שלו יחס אנושי, אמין מאוד ומקצועי. אני ממליץ בחום". לקוח אחר, ארז גנדי, הוסיף: "נתקעתי בדרך לאילת והגעתי למוסך של אסי בבאר שבע בעקבות המלצות. אני נהג מונית מנתניה וממליץ בחום על המוסך הזה בדרום. אסי אדם הגון ונעים, לא בא לעקוץ ונותן שירות מצוין. בלי סיבובים ובלי סעיפים. אני ממליץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מוסך אסי שירותי רכב. יח"צ,
מוסך אסי שירותי רכב/יח"צ

בנוסף, מוסך אסי שרותי רכב, עובד מול מוסך פחחות ואפשר לבצע דרכו תיקוני פחחות לרכב, בלי שטיקים וקומבינות. כמו כן השירות במוסך אסי שרותי רכב, כולל טרייד אין לרכב, כך שמגוון לקוחות שלו, שרכבם נפגע מתאונה וזקוק לפחחות, יכולים לבצע טרייד אין: קניה ומכירה של רכב או להשאיר את הרכב ולקבל שירות במקום.

הבעלים של המוסך הוא אסי הורוביץ בן ה-45 אשר עוסק בענף הרכב כבר שלושים שנה. בשיחה שערכנו עם אסי הוא סיכם את פני הדברים: "אמינות מבחינתי היא הבסיס לפני הכל, אפילו לפני המקצועיות, כי זה משהו שאפשר לסדר כמובן. כאשר מגיע רכב להכנה לטסט או טיפול, אם יש ליקוי נוסף שאיתרתי כמו ברקסים או משהו דומה, אני מעדכן את הלקוח מה צריך להחליף וכמה זה עולה. אנחנו לא מכריחים אף אחד לעשות דברים נוספים אצלנו בהפתעה".

מוסך אסי שירותי רכב. יח"צ,
מוסך אסי שירותי רכב/יח"צ

מוסך אסי שרותי רכב הוא מוסך מורשה משרד התחבורה. במוסך צוות מקצועי, אמין ואדיב המבצע מגוון רחב של טיפולים לרכב ברמה גבוהה, עבור שביעות רצונם המלאה של הלקוחות. במוסך, כאמור, מטפלים במגוון רחב של רכבים, ישמחו לעמוד לשירותכם ולהציע לכם שירות מכל הלב.

טלפון: 0537914194

שעות פעילות:

א-ה 8.15 - 17.00
שישי: 8.15 - 12.00
כתובת: פנחס החוצב 12 באר שבע.

מייל: asihor2110@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף מוסך אסי שירותי רכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully