וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעטפת שלמה למתווך המתחיל: הקורס שילמד אתכם את כל סודות הנדל''ן

בשיתוף שמעון אלמלם

26.11.2020 / 14:33

מנטור הנדל''ן שמעון אלמלם השיק קורס דיגיטלי חדש המשמש כמורה דרך עבור סוכן הנדל''ן המתחיל. יצאנו לבדוק

שמעון אלמלם. יח"צ,
שמעון אלמלם/יח"צ

בשנים האחרונות עולם הנדל''ן הפרטי והמסחרי בישראל נמצא בנסיקה. על מנת ליהנות מעסקה משתלמת, אנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מתווכי נדל''ן מקצועיים אשר משרתים את האינטרסים שלהם ומביאים לקידום העסקה. אך מה הופך מתווך טוב למתווך מצוין שמצליח למכור את הדירות שברשותו במהירות וביעילות? השגת בלעדיות על הנכס. עם זאת, מתווכים רבים יעידו כי מדובר במשימה מורכבת במיוחד. בדיוק לשם כך הקים יועץ הנדל''ן עתיר הניסיון שמעון אלמלם קורס דיגיטלי מקיף החושף בפני המתווכים את כל סודות הנדל''ן ובמיוחד- את הדרך האולטימטיבית להשגת בלעדיות על הנכס.

בשיחה שערכנו עם שמעון, הוא שיתף אותנו ברקע שהוביל אותו לפתח את הקורס. "לאורך שנות הפעילות שלי בתחום הייתי מגייס סוכנים רבים לחברת הנדל''ן שלי, כאשר בכל פעם הייתי צריך להדריך אותם על מנת להפוך אותם לסוכנים מקצועיים. זה גזל ממני המון זמן, ולכן החלטתי להכין עבורם חומר מפורט באמצעות סרטונים נגישים, ובכל פעם שגייסתי סוכנים לחברה הם הקדישו את הימים הראשונים שלהם בתפקיד ללמידה באמצעות הסרטונים שהכנתי. זו הייתה הצלחה אדירה והחלטתי לשדרג את הסרטונים ולהפוך את זה לקורס דיגיטלי מקיף שיהיה נגיש עבור כל סוכני הנדל''ן בישראל."

במהלך השנים האחרונות רכשו את הקורס מאות מתווכים ויועצי נדל''ן, שמרעיפים שבחים רבים אודות התוכן הנלמד ומשתמשים בכלים שרכשו באמצעותו בעבודתם השוטפת.

כאמור, השגת בלעדיות על הנכס היא אחת המטרות החשובות ביותר של המתווך כאשר הוא מבצע את הסכם הייצוג מול בעל הנכס. "הבלעדיות היא אינטרס הדדי, גם של המוכר וגם של המתווך", מספר שמעון. "ברוב המוחלט של המקרים היא הגורם המרכזי לכך שהדירה נמכרת במהירות בזכות פרסום ושיווק יעיל במיוחד של המתווך." הקורס מציג בפני לומדיו את השיטה הבטוחה להשגת בלעדיות על הנכס באמצעות תכנית מפורטת שתגרום לבעל הנכס להשתכנע בחשיבותה של הבלעדיות עבור מכירת הנכס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שמעון אלמלם. יח"צ,
שמעון אלמלם/יח"צ

בנוסף לכך, הקורס עשיר במגוון הסברים מפורטים אודות הדברים החשובים ביותר בעבודתו של המתווך או יועץ הנדל''ן ומהווה מורה דרך עבור המתחילים בתחום. תוכן הקורס כולל שיעורים כגון בחירה נכונה של אזור התמחות, פרסום ושיווק נכון ואטרקטיבי, הכנת תיק פרזנטציה בפני בעלי הדירות כולל תפריטי שיחה מפורטים והכרת מושגים מעולם הנדל''ן.

יתרון משמעותי נוסף של הקורס הינו שמדובר בקורס שכל תכניו מועברים באופן מקוון, באמצעות סרטונים נגישים ומקצועיים, דפי עבודה וקבצי PDF, אותם תוכלו לראות מכל מקום בעולם ובכל זמן שתבחרו. כמו כן, תוכן הקורס איננו מוגבל בזמן ולאחר הרכישה ניתן לחזור ולצפות בו ללא הגבלה.

במיוחד לימים אלו, כל תכני הקורס מוצעים במחיר אטרקטיבי במיוחד של 499 ש''ח בלבד לזמן מוגבל.

לפרטים נוספים על הקורס ולרכישה במחיר המבצע

בשיתוף שמעון אלמלם
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully