וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטקיית סלע: מסעדת הבשרים שתשאיר לכם טעם של עוד

בשיתוף סטקיית סלע

29.11.2020 / 9:30

בכל פעם שהחבר'ה שלנו מחליטים לנסוע לצפון, מתעוררת הצעה שאי אפשר לסרב לה אצל אחד מהם שמכריז: עוצרים לטבילה קצרה בכינרת ומקנחים ב''סטקיית סלע'' שבטבריה

סטקיית הסלע/אולפן הנבחרים

נראה כי בכל פעם מחדש, ולא חשוב בעבור מה יצא הצוות, יש להם יעד - הם רוצים לעשות הפסקה ולאכול בסטקיית סלע בטבריה. את האמת? מדובר באחלה מקום למנת בשרים עשירה או פלאפל מושלם, שתיים מהאהבות הקולינריות של אנשי הצוות. אז אם כבר באנו, ישבנו ופתחו לנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להציג בפניכם את המסקנות שלנו.

סטקיית סלע היא מסעדה המציעה מגוון של בשרים על האש, בר סלטים עשיר, תוספות חמות ועוד. אם ניכנס יותר לעומק נספר לכם כי תוכלו ליהנות במסעדה משווארמה עסיסית (הודו נקבה או עגל), פרגיות, קבבים עיראקיים, כבדים, חומוס טרי וחם, פלאפל, מבחר סלטים ענק שמוגש עם המנות ועוד מבחר בשרים על האש. אין ספק כי סטקיית סלע מציעה מגוון רחב של מנות טעימות, בנוסף, הבעלים ושאר אנשי הצוות במקום מעניקים לסועדים הרגשה של בית חם באווירה פסטורלית.

המסעדה שוכנת בטבריה (יצחק בן צבי 10) והריחות שבוקעים ממנה יגרמו לכם לעשות עצירה וליהנות מטעמים שלא הכרתם. גם התגובות שקיבלנו מסועדים אחרים שנכחו במקום היו חיוביות עד מאד. אחד מהם סיפר לנו: "אחרי כמה ימים של קמפינג על חוף הכינרת התחשק לנו שווארמה וחיפשנו מקום כשר בקרבת מקום. הגענו לסטקיית סלע, שתי משפחות רעבות, ותוך עשר דקות תקתקו שם לאפות ובאגטים לכולנו. 12 מנות והכל ביעילות לצד חיוך על הפנים. השווארמה היתה מצוינת, זכינו גם לשפע סלטים כאשר הכל טרי. הבאגטים נאפים על במקום והיו לא פחות ממדהימים (כשהלכנו קנינו עוד כמה, שיהיה גם לבית). בנוסף, הקבב העיראקי היה מושלם והצ'יפס עשר. שפע של חניה והמחירים נוחים מאד, בטוח שנחזור לשם".

המסעדה כוללת ארבעים מקומות ישיבה ובקרוב מאד התכולה תגדל למאה מקומות. בבדיקה שערכנו מצאנו כי אחד היתרונות שיש בסטקיית סלע הוא העובדה כי האוכל במסעדה נעשה במקום, החל מהשווארמה, הפלאפל, הסלטים ועד ייצור הבגטים שנאפים במקום ומוגשים ללקוחות באופן חם וטרי. הבעלים, יניב סלע, אמר לנו: " כל מי שמגיע מקבל מענה. אין דבר כזה שאין אצלנו משהו, בין אם זה פיתה, לאפה, בגט או מנה בצלחת. ברגע שמישהו מבקש מנה אז מכינים אותה על המקום, מיד כאשר ההזמנה מתקבלת. הכל טרי, בצורה הראויה ביותר. כמו כן חשוב לי מאד נושא הניקיון במסעדה, החל מהצלחות, הסכו''ם ועד השירותים. הכל נקי". זכינו לשירות ברמה גבוהה מצידו של יניב שסיכם את פני הדברים: ''כל לקוח שמגיע מקבל מאיתנו שירות ברמה הכי גבוהה. חשוב לכולנו שכל לקוח יצא מסטקיית סלע כשהוא שבע ומרוצה''.

סטקיית סלע כשרה למהדרין, ניתן לערוך ארוחות משפחתיות במקום וכמובן גם לאסוף מנות בטייק- אוואי. שיהיה בתיאבון!

כתובת: יצחק בן צבי 10, טבריה

שעות פתיחה : א-ה 10.00 - 23.00

שבת: מוצ''ש - חצות

04-673-3020

אתר

פייסבוק

בשיתוף סטקיית סלע
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully