וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטליז רפאל: תתמכרו לטעם שלא הכרתם

בשיתוף אטליז רפאל

26.11.2020 / 12:10

את הימים האחרונים של חגי תשרי הקדשנו למציאת הקצביות הכי מיוחדות בישראל. במהלך חיפוש ההמלצות חזר על עצמו השם "אטליז רפאל", לכן החלטנו להגיע לירושלים כדי לבדוק את הקצבייה אשר פעילה כבר למעלה מארבעים שנה

אטליז רפאל. יח"צ,
אטליז רפאל/יח"צ

עם כניסתנו לשוק מחנה יהודה הבחנו בקצבייה של רפאל ציקבאשווילי, דור שני במקום. הקצבייה יכולה להתגאות בבשר שהיא משווקת, זאת לצד המבורגרים עסיסיים, נקניקיות מיוחדות, קבבים ועוד. רפאל סיפר לנו כי ''המתכונים והטכניקות עוברים מדור לדור'', ככה זה כשאתה ממשפחה של קצבים, הטעמים והאיכות זורמים להם בדם.

התרשמנו במהלך הביקור שלנו במקום כי המומחיות של צוות הקצבייה היא בטיפול המקצועי והמיוחד בבשר: פירוק, יישון והספקת נתחים מובחרים שמייצרים מאכלים משובחים. כמו כן הצוותים המיומנים של רפאל ידעו לעזור לנו בבחירת הנתחים המתאימים לתבשילים ובנתינת טיפים ומתכונים. "חרטנו על דגלנו להעניק שירות מצוין ללקוחותינו, ללא פשרות - לקוח מרוצה בשבילנו זו משימה מהמעלה הראשונה'', אמר לנו רפאל.

לפני מספר שנים נפתחה שלוחה של אטליז רפאל בשוקניון באגריפס, "מיט צ'ויס" אשר נמצאת תחת כשרות בד"צ ירושלים ונותנת מענה לכל הפלגים בציבור הדתי והחרדי, כך שכולם יכולים לרכוש את הבשר המובחר. בחנות נתנו את הדגש לערך המוסף, תוכלו למצוא שם לא רק בשר, אלא גם מוצרי גורמה כמו נקניקיות שהם מייצרים מבשר איכותי, בשר מתובל לקבב או בשר מוכן למילוי קובה, לצד בשרים מוכנים שיוכלו להקל על מלאכת הבישול בבית. בנוסף, במיט צ'ויס תוכלו למצוא מוצרים להכנת על האש, יינות, שיפודים לצלייה והכנה מהירה, מנגל, מעשנות ועוד.

פרט לעיצוב המושך של הקצבייה, התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון במקום. ההסבר המקצועי מצד הקצבים על כל חלק ונתח, כולל טיפים לבישול, עשו את שלהם והיה נראה כי מאחורי הדלפק נמצאים מספר קצבים שהם סוג של ספר בישול מהלך. מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם ידעו להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת ניחוח משלים.

היחס אישי עבור כל לקוח וקיבלנו את הרושם כי רפאל ושאר הצוות כבר מכירים את מרבית הלקוחות ויודעים בדיוק מה להתאים להם, עד לרמת הסבר הכנת המנה המבוקשת. הרגשנו שאנחנו במקום שונה, לעומת מה שהכרנו בקצביות של רשתות השיווק הגדולות - ראינו כי הכל מאד נקי ומוקפד. מלבד לקוחות פרטיים קבועים, האטליז של רפאל פופולרי בענף. הוא משווק בשרים למוסדות גדולים, בתי מלון, מסעדות ועוד. ''אני מחובר לשפים כמו אבי לוי, אסף גרניט, חיוקה ואחרים. בנוסף אני מקיים סדנאות במסגרות שונות של קולינריה במיוחד בנושא פירוק נתחים, הכרת חלקי הפרה ועוד''. הוסיף רפאל.

במהלך הבדיקה שערכנו אודות ''אטליז רפאל'', שוחחנו עם מספר בעלי מסעדות, בעיקר סטקיות גדולות וידועות, אשר מקבלות את הסחורה שלהם מהקצבייה. כולם סיפרו על צמיחה של העסקים והוסיפו כי חלק מהשינוי החיובי הוא בזכות הבשר הטרי, הנקי והאיכותי שהם זוכים לקבל.
בקצבייה הסתובבו גם לקוחות ואחד מהם אמר לנו: "החנות (מיט צ'ויס) פשוט מעולה, הם מצטיינים בכל הטחונים למיניהם. המבורגרים, קבב, נקניקיות והמחירים סבירים לאיכות הגבוהה. אני ממליץ מאוד לקחת את ההמבורגר הפיקנטי. מדובר באיטליז בשר טרי שניתן למצוא בו את כל סוגי הבשרים וחלקי פנים כולל עופות ואף בשרים מתובלים ומשופדים, יינות, מוצרים קפואים, קרש חיתוך מכול הסוגים והגדלים וכדומה. מומלץ מאוד''.

אפשר לומר בפה מלא כי מדובר בקצבייה נקייה באופן מופתי, שירות מנצח, איכות וטריות ממדרגה ראשונה. השירות היה נעים, מקצועי ומהיר והנתחים מגוונים ומעוררי תיאבון. בשני הסניפים תיחשפו לחגיגת בשרים מטריפה שהפכה לשם דבר בקרב חובבי הבשר והקרניבורים באיזור ירושלים בפרט וברחבי הארץ בכלל.

להזמנות: 054-6981220

שוק מחנה יהודה

רחוב החרוב 10
טלפון: 02-624-0381
שעות פעילות:
א-ה 7.00 - 20.00
שישי: 7.00- 15.00

מיט ציוס:

*9306.
מייל Meatchoice.Sales@gmail.com

פייסבוק

ר.ציקטא שיווק בשר בע"מ (אטליז)

בשיתוף אטליז רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully