וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון יד כאמירה אופנתית - הכירו את שעוני Bobo Bird

בשיתוף שעוני Bobo Bird

26.11.2020 / 9:22

כבר זמן רב ששעוני יד אינם מיועדים רק בשביל לדעת מה השעה, אלא הם מהווים פריט אופנתי לכל דבר, שמשדרג את הלבוש ואת המראה באופן מושלם

שעוני Bobo Bird. עיסאם סקראן,
שעוני Bobo Bird/עיסאם סקראן

בדיוק משום שלרובנו יש טלפונים ניידים שמראים לנו מה השעה, ודווקא בגלל שנראה שאין בשעוני היד שימוש - השעונים מהווים אביזר עם אמירה עיצובית ומותגית מובהקת. זה בדיוק מה שמציעים שעוני בובו בירד הייחודיים והיפים, שעונים אלגנטיים שניתן להשיג במגוון רחב של סוגים ודגמים, עשויים מעץ והם מיובאים לארץ על ידי יזם פורץ דרך - רביע עבאס מנצרת. רביע בעצמו, בעת שעבד כמוכר בחנות, קנה לעצמו שעון מהקולקציה, שעון שלא הפסיק לקצור מחמאות. רביע הבין שיש כאן פוטנציאל - ומתוך זיהוי הפוטנציאל בשוק, בצעד אמיץ עסקית, החל לייבא את השעונים מטאיוון.

אם כבר שעון - למה דווקא בובו בירד?

המותג של בובו בירד מיוחד במינו, אלה לא שעונים שרגילים לראות בנוף היומיומי. הרצועות של השעון עשויות מעץ רך משולב בקריסטלים ואפשר להשיג אותן במגוון רחב של צבעים או עוביים. מראה כזה של שעון שמשולב בו עץ הוא מראה מעניין וייחודי וכל מי שחשוב לו המראה האלגנטי, זה שלא רואים בכל מקום - יתאהב בדגמים הללו ברגע. השעונים תמיד מושכים את העין, גונבים את ההצגה, מגיעים ארוזים בצורה מיוחדת ומהודרת, ובעיקר מהווים פריט ייחודי שלא לכל אחד יש, במחירים שווים לכל נפש וברי השגה. "אני היחיד בארץ שמוכר את דגמי השעונים הללו" מספר רביע. "ואני משתדל תמיד ללכת לקראת הלקוחות. המחיר מאד הוגן לשעונים כאלה, אבל לאלה שקונים למשל 3 דגמים ביחד, אני אעשה הנחה מאד מכובדת".

שעוני Bobo Bird. עיסאם סקראן,
שעוני Bobo Bird/עיסאם סקראן

הייחוד של שעון שעשוי מעץ

אחד הדברים שמייחדים חלק מן הדגמים של החברה, הן רצועות העץ של השעון, המגיעות בגוונים שונים, מה שגורם לשעון להראות ייחודי ואפילו מעט ווינטג'. שוחרי איכות הסביבה לא יתקשו להתחבר גם לקונספט וגם למראה האדמה שנשקף מהשעון ויש אפילו כמה דגמים שהם נגד מים וניתן להרטיב אותם או לשחות איתם. השעונים מתאימים לכל הגילאים ואפשר להשיג אותם במגוון רחב של צבעים. לרביע חשוב להנגיש את השעונים לישראלים, להציע מגוון רחב של סוגים במחירים הגונים וכמובן לעמוד לרשותם גם לאחר הרכישה, שיידעו שיש להם אל מי לפנות. מלבד שעוני העץ ישנן גם רצועות מעור או עור הפוך, וגם עם מתכת בשילוב קריסטל. "יש לי 15 דגמים שונים היום", מספר רביע, "חלק מיועדים לגברים, חלק לנשים וחלק הם יוניסקס, שמתאימים לשני המינים. העיצוב יכול להתאים מגיל 15 ועד גיל 70, ורכשו אצלי שעונים ממש מכל רחבי הארץ.

שעוני Bobo Bird. עיסאם סקראן,
שעוני Bobo Bird/עיסאם סקראן

אמון ושירות שחרוטים ב- DNA של היזם

בניגוד לבני העדה ולשכנים שאיתם גדל - רביע בחר וביקש להתגייס לצה"ל כי היה חשוב לו לתרום למדינה, והוא שירת שירות משמעותי בסיירת גבעתי. "ההורים שלי בהתחלה לא הסכימו, התגייסתי בלי שאף אחד ידע והייתי היחיד בסיירת מהמגזר הערבי. נכון, אני מוסלמי, אבל כשיורים טילים עלינו, הטיל לא מבדיל בין יהודי לערבי וכולנו נפגעים ממנו. אני רציתי להגן על המדינה בדיוק כמו כל תושב כאן, להיות שווה עם כל אזרח". כעת זה בדיוק מה שהוא עושה עבור הלקוחות שלו - מייבא עבורם מותג מיוחד, כזה שאיתו הם ירגישו מיוחדים, דואג להנגשה מלאה של המחיר כך שיהיה אטרקטיבי ונוח וכמובן דואג למגוון רחב של דגמים שמתאימים לכל מין ולכל מגדר.

החזון של רביע הוא להתאים לכל אדם את השעון הייחודי שלו, שמתאים לאישיות והמאפיינים שלו וכמובן שיהיה שונה ומיוחד מכל שעון אחר שרואים. "אחרי שאני מסיים את עבודתי כמנהל צוות בעבודות בנייה ושיפוץ, אני ישר עובר לטפל בלקוחות של השעונים. אני לא נח, לא אוכל, ישר מתחיל להכין הזמנות, לענות ללקוחות, לבדוק מה יש במלאי ומה חסר. אני מנהל את הכל לבד, ויודע שהשמיים הם הגבול".

שעוני Bobo Bird

טלפון להזמנות: 0542909118

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שעוני Bobo Bird
  • עוד באותו נושא:
  • שעוני יד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully