וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SEA & CAR: הטופ של רכבי היוקרה בישראל

בשיתוף SEA & CAR

25.11.2020 / 15:51

שוק רכבי היוקרה הולך וצומח בישראל ו -SEA & CAR יאפשרו לכם לרכוש רכבים שפעם יכולתם רק לחלום עליהם - גם בייבוא אישי כשהם דואגים לכל הבירוקרטיה שבדרך

SEA & CAR. יח"צ,
SEA & CAR/יח"צ

הצמיחה ההדרגתית בשוק רכבי היוקרה בישראל בשנים האחרונות, העניקה להרבה אנשים את האפשרות לרכוש רכב יוקרה. העלייה במספר רכבי היוקרה באה לידי ביטוי בכל סוגי הרכבים, לרבות, רכבי ספורט יוקרתיים, רכבי מנהלים יוקרתיים ורכבי שטח יוקרתיים שעד לפני מספר שנים, חלק גדול מהם כלל לא הגיע ארצה. בימים אלו, במרכזי הערים הגדולות בישראל, תוכלו לראות יותר ויותר רכבי יוקרה ומותגים נפוצים יותר כמו: פורש, מרצדס, ב.מ.וו ו-לנד רובר.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון חברות אשר מייבאות רכבי יוקרה לישראל והגיע למסקנה שאת השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והמקצועי ביותר תקבלו בחברת SEA & CAR בצפון תל אביב, אשר מעניקה שרות ויחס אישי לאורך כל התהליך ומייבאת לישראל רכבי יוקרה, זאת לצד מכירת רכבים מיד שניה.

SEA & CAR. יח"צ,
SEA & CAR/יח"צ

הסוכנות הוקמה בשנת 2017 ומאז, במגרשיה שבצפון תל אביב, מוצגים רכבי יוקרה, רכבי שטח ורכבי ספורט אקזוטיים מהיצרנים המובילים בעולם כמו: בנטלי, רולס רויס, למבורגיני, פרארי, מרצדס ,אסטון מרטין, טסלה, במוו, מזארטי, לנד רובר, אוודי, יגואר, וולוו, פורש ועוד. החברה מייבאת ומשווקת רכבים מיוחדים, מהירים, יוקרתיים ונדירים, כאלו שממש נבחרו בפינצטה. במהלך שנות פעילותה צברה SEA & CAR ידע רב בתחום הרכב בכלל ובתחום רכבי יוקרה בפרט, כאשר היא מתמחה ביבוא אישי, קניה, מכירה וטרייד אין.

מיד עם פתיחתה לפני כשלוש שנים, שמה לעצמה SEA & CAR מטרה: לשנות את דפוסי השירות בענף מכירת הרכב, כאשר הדגש הינו בראש ובראשונה על אמינות. בנוסף, החברה ביקשה להוביל את ענף הרכב לחדשנות בכל הנוגע להליך רכישת הרכב ואין ספק כי במרוצת השנים היא עמדה במטרה שלה והיד עוד נטויה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
SEA & CAR. יח"צ,
SEA & CAR/יח"צ

החברה מציעה ללקוחותיה מספר אפשרויות לרכישת רכב. אחת מהן היא דרך מגרש התצוגה אשר מציג מספר רב של רכבים מפוארים ורכבי ספורט משומשים (רובם משנות היצור האחרונות), כאשר כל מה שנותר לכם לעשות הוא להגיע למגרש התצוגה, להתרשם ולצאת עם רכב חדש תוך שעה.


אפשרות נוספות שפיתחה החברה במהלך השנים האחרונות היא יבוא מקביל לרכב, ממש לפי דרישתכם. איך? SEA & CAR יצרה שיתוף פעולה עם מספר סוכנויות רכב מובילות בעולם אשר חלקן בעלות מלאי קבוע של מעל 10,000 כלי רכב חדשים ומשומשים (במצב כמעט חדש) משנות היצור הניתנות בחוק - מצב זה מאפשר לכם לבחור ולרכוש רכב משומש או חדש מתוך מלאי עצום של רכבים בכל העולם.

SEA & CAR. יח"צ,
SEA & CAR/יח"צ

בשיחה שערכנו עם נציג החברה הוא הסביר: "אנחנו יכולים לאתר עבור כל אחד כל כלי רכב שהוא יהיה מעוניין לרכוש, במחיר אטרקטיבי במיוחד עם התחייבות, על גבי תעודת אחריות, כי הרכב במצב תקין. כבר עם הגעת הרכב לישראל, הלקוח מקבל דו"ח בדיקת רכב ממכון מורשה של משרד התחבורה אשר מוכיח כי הרכב תקין. האחריות, אגב, כוללת החזר כספי מלא במידה והרכב שהגיע ארצה אינו כפי שהוגדר מראש. בנוסף, כל לקוח זוכה לגילוי נאות עבור כל רכב, בצורה השקופה ביותר''. החברה תבצע עבורכם את כל תהליך היבוא, לרבות הובלה ימית, בקשה לרישיון יבוא, הפניה לסוכן מכס לשם שחרור הרכב מרשות המסים, שינויי מבנה לפי דרישות משרד התחבורה, אבזור הרכב לפי בקשתכם, ולבסוף רישום הרכב לתנועה בישראל.


התרשמנו כי בחברת SEA & CAR מודעים לצרכים של כל לקוח בעת רכישת רכב. בבדיקה שערכנו מצאנו כי הם עומדים בקשר רציף עם מספר חברות מימון ובנקים, אשר באמצעותם יש לכם מספר אפשרויות תשלום. כמו כן קימת אפשרות לטרייד אין לרכב הישן שלכם במחיר הוגן .

SEA & CAR. יח"צ,
SEA & CAR/יח"צ

אין ספק כי בחברת SEA & CAR תקבלו את כל החבילה: יחס אישי, סיוע במכירת הרכב וברכישת הרכב החדש, ליווי צמוד גם לאחר שלבי הרכישה, יעוץ ביבוא אישי ועוד. כחברה שזיהתה לפני כולם את הצורך בשירות אישי בענף הרכב, אנשי הצוות שלה גאים להעמיד לרשותכם מערך שירותים מקיף וייחודי, צוות מוביל, 25 שנות ניסיון ויכולות מקצועיות. בסופו של יום המטרה העיקרית של החברה היא לשנות את הסטיגמה שנוצרה בעבר על שוק הרכב ובמיוחד על סוחרי רכב בתחום האמינות היושר והשירות - על כך יעידו אלפי לקוחותיה. אז אם אתם מחפשים רכב יוקרה חלומי ואם חשוב לכם לקבל שירות מקצועי, מסור ואישי, הם ישמחו לעמוד לשירותכם וללוות אתכם במקצועיות, נאמנות ומסירות בדרך לרכב היוקרה עליו תמיד חלמתם.

משרדי החברה ומגרש התצוגה נמצאים בצפון תל אביב, על שפת הים ומעניקים אווירה של רוגע, לצד חווית קניה עם רוח הים הנעימה אשר מלטפת את הבאים אליה.

התקשרו:

050-9911144 נייד
03-9521112 משרד

כתובת: סי אנד קאר ת"א, הרצל רוזנבלום 8.

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

טיקטוק

מייל: seacar2017@gmail.com

בשיתוף SEA & CAR
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully