וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד מיפו הגשים חלום כשפתח את הפיצריה עליה חלם כל ילדותו

בשיתוף פיס אוף פיצה

25.11.2020 / 15:01

אחרי שנים בהן חלם חאמד על עסק משלו, הוא הגשים את החלום ופתח את הפיצריה המשלבת מטבח מודרני הכולל פיצה עם בשר בקר ופיצה עם תוספת שרימפס לצד שירות אדיב כמו שמקובל במאפיות הוותיקות של יפו בהן גדל

פיס אוף פיצה. יח"צ,
פיס אוף פיצה/יח"צ

"פיס אוף פיצה" ביפו מושכת אליה מגוון תיירים מכל העולם (בתקופת טרום הקורונה) פועלת כעת לפי הנחיות משרד הבריאות ומתמקדת במשלוחים בלבד.

כשחאמד, אז ילד קטן ביפו העתיקה, עבד במאפיות שונות בעיר בה גדל, הוא תמיד הביט על תנור האפיה כמי שיודע שיום אחד לא רק שיהיה לו תנור משל עצמו; הוא יעשה בית הספר למתחרים בכל מה שקשור לאפיה של בצקים, פיצות ובכלל ואפילו ימציא מנת דגל משלו בדמות 'פיצה עם בשר בקר'. מבית הספר נשר חאמד בגיל 14 ואפשר לומר שאת בית הספר של החיים הוא עבר במאפיות הוותיקות של יפו. מביט על הבצקים, לומד לבדו איך עושים את זה נכון ומבטיח לעצמו שיום יבוא וזה יקרה: הוא ישלוט ביד רמה בעסק שיקים.

פיס אוף פיצה. יח"צ,
פיס אוף פיצה/יח"צ

אחרי עבודה קשה וחסכונות שהוכנו במיוחד בשביל הרגע הגדול של הגשת החלום, ב-2015, חאמד פתח ביחד עם אחיו מחמוד את 'פיס אוף פיצה' בשדרות ירושלים 94, לא רחוק מהבית בו גדל כל ימי ילדותו. השלט המכריז 'פיס אוף פיצה' היה עבורו תמונת ניצחון לכל השנים הקשות בהן גלגל בצקים ולכלך את ידיו בעבודת פועלים.

לפיצריה הביא חאמד את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומאה אחוז גבינה לצד מגוון תוספות קלאסיות דוגמת זיתים, פטריות, גבינה כפולה, זיתים ירוקים, זיתים שחורים, תירס, פטריות טריות, עגבניות, בצל לבן, גמבה, חלפיניו, גבינה בולגרית, טונה, אנשובי, פפרוני, ביצה קשה, אננס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיס אוף פיצה. יח"צ,
פיס אוף פיצה/יח"צ

גם חלום מנת הדגל הוגשם ונמכר כעת תחת השם 'פיצה בשר'. בנוסף, הביא לעולם תוספות שנדיר למצוא בפיצריות לא כשרות דוגמת תוספת שרימפס לפיצה ומנת ספגטי רוזה עם שרימפס. גם השירות שחרט על דגלו היה 'הטוב ביותר', כמו שלמד על בשרו במגוון המאפיות בהן גידל את עצמו בהיותו נער הידועות באדיבותן.

כעת, 'פיס אוף פיצה' סגורה לקהל הרחב ולתירים שנהגו לפקוד אותה בכל ביקור בארץ. הפיצריה פתוחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות למשלוחים בלבד ולטייק אווי כל יום משעה 11 בבוקר ועד 2:00 בלילה, מציעה מגוון רחב של פיצות עם תוספות ייחודיות: שרימפס, פפרוני, טונה, ביצה ועוד. הפיצריה עושה משלוחים לכל רחבי העיר. בנוסף לפיצות הייחודיות, התפריט של 'פיס אוף פיצה' כולל מגוון רחב של מאפים. החל מסמבוסק ומלאווח תימני ועד טוסטים, לחם שום, רביולי, סלטים וספגטי שרימפס.

פייסבוק

אתר

בשיתוף פיס אוף פיצה
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully