וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Beauty s&s: קליניקה לטיפוח וקוסמטיקה שהיא גם בית

בשיתוף שני קוסמטיקס

25.11.2020 / 15:08

כשתגיעו לקליניקה של שני תרגישו בבית. בנוסף לקו הקלאסי שמבטא אסתטיות ונועם, היא משדרת מקצועיות, אמינות ואהבה למה שהיא עושה, מדי יום. העובדה שהיא בת 28 לא מפריעה לה להמשיך ולהתפתח וגם לשמש כאוזן קשבת ללקוחות שאוהבות ואוהבים לחזור אליה שוב ושוב

שני קוסמטיקס/אולפן הנבחרים

'היופי הוא מכתב ההמלצה הטוב ביותר' (אריסטו)
וכשיופי פנימי וחיצוני מקבלים מענה הוליסטי ומקצועי - אין טוב מזה כצידה לדרך, כל דרך...

"כשאני יושבת מול הלקוחה שמשתפת אותי בסיפורה, בזמן שאני נותנת לה מענה מקצועי קוסמטי, באותו רגע אני יודעת שאני במקצוע הנכון" מספרת בהתלהבות שני שקד בת ה-28 שמנהלת כבר 8 שנים קליניקת בוטיק ביתית בהרצליה לטיפוח וקוסמטיקה. שני מסבירה איך הכל התחיל: " עוד כילדה אהבתי לצפות באמא שלי הקוסמטיקאית ולראות איך היא מטפלת בלקוחות. כבר אז נמשכתי לתחום ורציתי להיות כמוה. אחרי הצבא ובעידודה של אמא, הלכתי ללמוד את תחום הציפורניים, שמבחינתי היה רק ההתחלה".

העובדה שהקליניקה האינטימית והנעימה נמצאת בביתה בהרצליה, מתכתב באופן נהדר עם האופי הנעים ומיוחד של שני, שמשתלב בצורה הרמונית עם המקצועיות הבלתי מתפשרת שלה ועם היותה פרפקציוניסטית ומסורה לעבודה.

מה השירותים שאת מציעה לקהל לקוחותיך?

"אני מציעה מגוון טיפולי קוסמטיקה ויופי הכוללים: טיפולי פנים, טיפולי אנטי אייג'ינג, אקנה, הבהרת פיגמנטציה, מניקור, פדיקור ולק ג'ל, טיפולי יופי וזוהר לכלות ומסאז'ים".

את ידועה כמי שנותנת הרבה יותר מטיפול מקצועי, מה הקסם שלך?

" מבחינתי כל לקוחה היא חברה. חשוב לי להכיר כל אחת באופן אישי, דבר שעוזר לי לטפל טוב יותר. כשאני מטפלת בעור הפנים של לקוחה, אני לוקחת בחשבון שגם הנפש אחראית למצב העור ולבריאותו. כך גם לגבי כל חלק אחר בגוף. היכולת להבין מה לקוחה באמת עוברת, מאפשרת לי לתת לה מענה הוליסטי ושלם, שכולל גם התייחסות לתזונה ולאלמנטים נוספים. בזכות הבנת הבעיה לעומקה, שלעיתים משליכה גם על המצב הפיזי ועל מצב העור, אני יכולה להעניק הרבה יותר. דוגמה טובה לכך היא תופעת האקנה, אשר יכולה להיגרם ואף להחמיר בעקבות מצב נפשי או בהשפעת רמת ההורמונים בגוף. כאשר אני בודקת את הנושא הנפשי והפיזי לעומק, אני יכולה לטפל טוב יותר, גם במקרה הזה".

"כדי לתת מענה ללקוחות, אני מקבלת קהל גם בשעות המאחרות של הערב ובלילה. מי שמגיעה בכל שעה, יכולה ליהנות מחניה ב חניון פרטי הסמוך לקליניקה. חשוב לי גם לציין שהקליניקה, שמאז ומעולם עמדה בסטנדרטים קפדניים של סטריליות וניקיון, פעולת תחת הנחיות הקורונה המחמירות ביותר".

את מדברת על לקוחות, ומה עם גברים?

" אני מטפלת גם בגברים, למרות שהם עדיין לא מגיעים בהמוניהם. לאט לאט המין הגברי מבין שגם הוא יכול להרוויח מטיפולים קוסמטיים. כיף לטפל בגברים שבדרך כלל סומכים עליך ונותנים לך יד חופשית מבחינה מקצועית".

אמרת שהמצאת את עצמך מחדש בתקופת הקורונה...

" נכון. יום לפני הסגר התחלתי לעבוד עם סדרת מוצרים חדשה. קיבלתי המון מוצרים שלהם ששווים כמה עשרות אלפי שקלים. ברגע שהודיעו שסוגרים את המדינה, ישבתי עם אמא שלי מול הטלוויזיה (שהייתה קוסמטיקאית ומסז'יסטית יותר מ-20 שנה ) ואמרתי לה שלאור המצב, אני חייבת להמציא את עצמי מחדש. וכך היה. בנוסף לשיפוץ הקליניקה בקו קלאסי ונקי על ידי הילה מזרחי המדהימה, שעשתה עבודה נפלאה, התחלתי להעניק ייעוץ ואבחון אונליין".

איך אפשר לאבחן דרך המסך?

" זה בהחלט אפשרי. בניתי פרוטוקול הכולל את השאלות שאני מציגה ללקוחות שמגיעות אליי לקליניקה. בנוסף, אני מבקשת מהלקוחה לשלוח לי 3 תמונות מ-3 זוויות שונות. המענה לשאלות והתמונות שאני מקבלת, מאפשרים לי לעשות אבחון ולהתאים את הטיפול, כולל משלוח מוצרים על לבית הלקוחה. פתאום גיליתי את הצורך הגדול שיש לנשים לקבל מענה גם כשהן יושבות בבית, ורוצות להרגיש בריאות ומטופחות".

יאמר לזכותה של שני שהיא לא מפסיקה ללמוד. היא התחילה עם לימודי מניקור, פדיקור ולק ג'ל והמשיכה את לימודי הקוסמטיקה והטיפוח, במשך שנתיים, בבית הספר של חווה זיגבוים. גם כיום היא ממשיכה ללמוד באמצעות סדנאות והרצאות של החברות איתן היא עובדת על התכשירים, וכך מעשירה את הידע בכל מה שקשור לטיפוח הגוף והפנים.

הקו הקלאסי והנעים של שני, בא לידי ביטוי גם בעמוד האינסטגרם שלה שמציג אותה כאושיית רשת. יש לה גם לא מעט עוקבות רבות וטובות מנשות ארצנו.

גם בעמוד הפייסבוק של שני תוכלו להתרשם מהטיפולים ותכשירי הטיפוח שהיא מציעה.

ליצירת קשר וקביעת תור בקליניקה שבהרצליה ניתן להתקשר לטלפון 0525060678

בשיתוף שני קוסמטיקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully