וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאזל המושלם - קלרה רגן וחן מיזינסקי

בשיתוף רגן-מיזינסקי

25.11.2020 / 14:34

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים של עסק או בית, יכול להיות שונה מאוד ועם זאת, התחושות שעולות צריכות להיות זהות - מקום נעים וחיובי. הכירו את "רגן-מיזינסקי" - משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל, אשר יהפוך כל פרויקט למבנה המושלם, בתשוקה גדולה, באומץ ובמלוא המקצועיות

בית מגורים בגן הדרום. רגב כלף,
בית מגורים בגן הדרום/רגב כלף

משלימות האחת את השנייה

חן מיזינסקי היא הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים מוכשרת, בוגרת מכללת ספיר. לאחר כמה שנים בהן הייתה שכירה, יצאה לדרך עצמאית בשנת 2013. בקבוצת נטוורקינג שבה חן השתתפה, הכירה את קלרה רגן, אדריכלית מרשימה בעלת תואר שני בתכנון ערים, שעלתה לארץ כל הדרך מארגנטינה בשנת 2007. "ההתמחות שלי הייתה אדריכלות פרטית ומסחרית, ושל חן הייתה בתים פרטיים ומבני ציבור", מספרת קלרה, "היינו מקיימות המון שיתופי פעולה, מעבירות פרויקטים האחת אל השנייה ומתוך הסינרגיה בינינו, הבנו שאפשר לצאת דרך משותפת".

רגן מיזינסקי. יח"צ,
חן מיזינסקי וקלרה רגן/יח"צ

שתי האדריכליות המוכשרות חברו יחדיו, שכרו משרד, קטן בתחילה, בנס ציונה והשאר היסטוריה. כיום, הן מחזיקות את אחד המשרדים המובילים והמרשימים ביותר באזור השפלה, בו הן עוסקות באדריכלות, תכנון ועיצוב של בתי מגורים, לצד אדריכלות ועיצוב של חללים מסחריים - בתי קפה, מסעדות רחוב, קיוסקים ופאבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קפה בסמה יפו. מיכאל שפוכניק,
קפה בסמה יפו/מיכאל שפוכניק

מקבלות כל פרויקט בברכה

שיתוף הפעולה בין השתיים, יוצר את הייחוד של משרד האדריכלות ומביא לקהל לקוחותיהן תוצאה מנצחת. "לדוגמא, רוב המשפחות שמגיעות אלינו, מאד אוהבות לארח", מסבירה חן, "השילוב בין המומחיות של קלרה - פאבים ומסעדות, בהם יש דגש על חווית האירוח, יחד עם העבודה שלנו של תכנון הבתים, מייצר עבור המשפחות האלו חווית אירוח מושלמת, כך שהאורחים תמיד ירגישו שהכי כיף להתארח אצל בעלי הבית".

כל פרויקט שמגיע למשרדן, עובר תכנון משותף וטיפול של כל אחת מהן, כך ששתיהן יכולות לתת מענה ללקוח בכל שלב בפרויקט, על-אף שתמיד רק אחת מהן מנצחת על פיקודו. האומץ והרצון לתת ללקוחות שלהן את התוצאה הטובה ביותר, מוביל אותן לקחת פרויקטים גם מהמורכבים ביותר, וללמוד להפיק את התוצר המושלם. "עם הרצון ללמוד כל הזמן, ניסיון של שנים ותשוקה אמיתית למקצוע, אנחנו תמיד מוכנות לקחת פרויקט, גם אם אף פעם לא עשינו כמוהו, אין בנו פחד", אומרת קלרה. "לפני שנה לדוגמא, פנו אלינו לתכנן בית גידול וחממות לקנאביס רפואי. היות שהתחום חדש, היינו צריכות לחפש מידע בכל מיני שפות, בכל מקום, כדי להביא תכנון סופר מדויק, בטיחותי ומתאים". חן מוסיפה על דבריה ואומרת: "זה היה מתיש אך שווה את זה. למדנו על בשרנו תחום חדש, מאד ראשוני בארץ, ועכשיו אנחנו יודעות אותו ובשלות לבנות עוד ועוד חממות".

בית מגורים ברחובות. מיטל בוגנים,
בית מגורים ברחובות/מיטל בוגנים

תכנון חכם לבית חכם

העבודה מול הלקוח, מתבצעת בשקיפות ובסבלנות מלאה מצד קלרה וחן, אשר חרטו על דגלן עבודה מקצועית, אמינה ומדויקת מול הלקוח. אחרי שיחת הכרות ראשונית, הן מסבירות בצורה מפורטת מאוד על התהליך אשר עתיד לבוא, במיוחד סביב העלויות האפשריות הנובעות משלב ההיתרים והעבודה מול הרשויות. בשלב השני, הן מעבירות ללקוח פרוגרמה, שאלון להגדרת הצרכים, על-מנת להבין לפרטים את רצונותיו של הלקוח - מה הפונקציות הביתיות להן הוא זקוק, ההרגלים בבית, מה היה רוצה לשמר לבית החדש וכו'. כך, הן מדייקות את התכנון ומגישות ללקוח שתי סקיצות בהתאם, כדי למקד אותו בתהליך העיצוב ולאפשר לו התקדמות יעילה.

קלרה וחן בעלות ראייה רחבה על העתיד, ותמיד לוקחות בחשבון תכנון חכם לטווח ארוך - מעבר להתקדמות טכנולוגית, הן שואפות ליצור בית שגדל עם הלקוחות לאורך השנים ומתאים את עצמו לכל צורך. במרוצת הזמן, קלרה וחן אספו סביבן את אנשי המקצוע הטובים ביותר הן בפן המקצוע והן בפן האנושי, על-מנת לספק ללקוחותיהן את השירות המושלם. עם זאת, הן מאפשרות ללקוח להביא אנשי מקצוע משלו, לא לפני שהן מוודאות שהם טובים, מקצועיים ומוכשרים.

בית מגורים ברחובות  הדמייה. יח"צ,
בית מגורים ברחובות הדמייה/יח"צ

הלקוחות הופכים למשפחה

עבור קלרה וחן, העבודה שלהן היא חופש והן חוות ממנה הנאה גדולה על אף המסירות והעבודה הקשה שהן משקיעות. חשוב להן להיות בשליטה, לנהל את הפרויקטים בצורה הטובה ביותר, וכך גם נראים התוצרים - מדויקים, איכותיים ובטיחותיים. עבורן, תכנון בית הוא תהליך ארוך ומרגש, הלקוחות והן הופכים למשפחה, ולכן הן נותנות תשומת לב גם לפרטים הקטנים ביותר ומערבות את הלקוח בכל התהליך. היחס האישי לכל לקוח, האהבה האדירה למקצוע והטוטאליות לכל פרויקט, הם אלו שהופכים את המשרד של קלרה וחן, "רגן-מיזינסקי", למקום מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק. "כל פרויקט נכנס לנימי נשמתנו, עד הסוף, גם הקשר עם הלקוחות", מספרת חן, "חשוב לנו לתת ללקוח להבין שנעשה הכל - אנחנו מתפקדות גם כפסיכולוג, גם כיועצות זוגיות וגם כאדריכליות. כל הזיכרונות הכי מאושרים שלנו נמצאים בבית, לכן אנו מתרגשות בדיוק כמו הלקוחות".

קלרה מוסיפה: "גם בפן המסחרי, אנחנו לא מתכננות עסקים אלא בית עסק. גם שם צריך הרגשה של שייכות, נוחות וכיף. אנחנו עקשניות והולכות עד הסוף עם הרגש, גם כשנוצרות מחלוקות בינינו, אנחנו גדלות יחד ולומדות ממערכת היחסים הזאת, עושות הכל כדי לתת ללקוח את החוויה הטובה והמושלמת".

רגן מיזינסקי אדריכלות ועיצוב פנים

כתובת: האזמל 2, נס ציונה

טלפון: 054-2509774 | 054-2015658

אתר

פייסבוק

בשיתוף רגן-מיזינסקי
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully