וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרימפס וקלאמרי בבישול מודרני בלב שוק הפשפשים העתיק

בשיתוף יוקוזונה

25.11.2020 / 13:56

מחמוד וחאמד הם שני אחים מיפו העתיקה שמייצרים אוכל אסייתי מודרני מגוון שמגיע עם שירות אישי לכל לקוח ושלל טעמים שמגיעים מקצה העולם - אל לב שוק הפשפשים ההומה, מה שמייצר אווירה המשלב ישן וחדש שלא מוצאים באף מקום אחר

יוקוזונה. יח"צ,
יוקוזונה/יח"צ

בלב שוק הפשפשים שוקק החיים שוכנת לה מסעדת 'יוקוזונה' על שמו של המתאבק המפורסם ומושכת אליה (בתקופת טרום הקורונה) תיירים מכל העולם שבאים לטעום אוכל ולחוש באווירה קצת אחרת ממה שמקובל למצוא במסעדה אסייתית מן השורה, בזכות שילוב של בעלים שגדלו ביפו העתיקה ואמונים על שירות הלקוח כפי המסורת הערבית ואוכל אסייתי-עולמי, מודרני, מגוון ופופולארי.

הכל התחיל לפני כ-15 שנים. מחמוד אל שריף - המחזיק את המסעדה בשותפות ביחד עם אחיו חאמד - עבד בחייו בלא מעט מסעדות בינהן מסעדת ג'פניקה המפורסמת, שם התקדם בצעדי ענק בדרכו המקצועית עד הפיכתו למנהל עבודה. אחרי עשור, החליט מחמוד לצאת לדרך עצמאית. זה קרה בשנת 2015, בתקופה בה היה נראה ששוק המסעדות לא הולך למקום טוב מבחינה עסקית.

יוקוזונה. יח"צ,
יוקוזונה/יח"צ

אך מחמוד, שגדל כל חייו ביפו, החזיק בראשו חלומות גדולים יותר מלהיות שכיר. הוא החליט לקפוץ למים העסקיים ופתח את 'יוקוזונה' - מטבח אסייתי (לא כשר) - בשוק הפשפשים וקצר הצלחה גדולה. המטבח ב'יוקוזונה' מתמחה במגוון גדול של אוכל אסייתי מכל הסוגים. המסעדה כוללת פירום ים, שרימפס, קלאמרי, מוקפצים, מטוגנים, אגרול ועוד.

מנת הדגל היא תאילנדית: פדתאי - המכילה נודלס עוף או בקר וירקות. "אנחנו משתמשים בחומרי גלם מהמשובחים ביותר מתוצרת יפן וסין", מספר מחמוד. "אלו רטבים שדי קשה למצוא אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוקוזונה. יח"צ,
יוקוזונה/יח"צ

לצד המנות העיקריות המסעדה מחזיקה במגוון סלטים: סלט תאילנדי, סלט סיני, סלט יפני וגם: מרק ראמן, חמוצים יפנים, מרק מיסו וכמובן - מגוון רחב של סושי, עם אפשרות להזמין קומבינציית סושי צמחונית למי שאינו אוכל בשר.

המסעדה כעת פועלת במתכונת משלוחים בלבד בהתאם להנחיית משרד הבריאות ואפשר למצוא בין שלל המנות גם את מנת הדגל שנקראת על שם המסעדה 'מנת יוקוזונה'. המסעדה עובדת גם בשבת ומציע משלוחים לאזור יפו, בת ים ודרום תל אביב.


לעמוד הפייסבוק

בשיתוף יוקוזונה
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל יפני
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully