וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן שיפוצים: בונים לך חלום

בשיתוף מתן שיפוצים+

25.11.2020 / 13:35

הדרך המוכרת לבחירה של שיפוצניק היא דרך חברים שעבדו עם אותו איש מקצוע ויכולים לומר אם שווה להעסיק אותו או לא. לא קשה להבין למה הדרך הזו היא הנפוצה ביותר אבל לנבחרים יש את הכלים הטובים ביותר לדעת מי קבלן שיפוצים אמין ומקצועי, מאחר וערכנו בדיקות מקיפות בנושא

מתן שיפוצים. יח"צ,
מתן שיפוצים+/יח"צ

ראו, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין זה ששיפוץ דירה או מבנה זה עסק לא פשוט עבור כל אחד שעומד להיכנס אליו. הסיבות לביצוע שיפוץ הן מגוונות: יש מי שמשפץ כדי להעלות את ערך הנכס, מי שמשפץ בגלל התרחבות של המשפחה, שיפוצים לפני כניסה לבית חדש, שיפוץ עבור שיקום תשתיות של דירה ישנה שסובלת מבלאי. כל שיפוץ, באופן טבעי, לא זהה לאחר, מאחר וכל אחד מסוגי השיפוצים מכתיב אסטרטגיה קצת שונה - אבל תמיד, תכנון מוקדם של עבודת שיפוצים, פשוטה או מורכבת, חלקית או כללית, הוא מרכיב חיוני בהצלחת המהלך.

מתן שיפוצים. יח"צ,
מתן שיפוצים+/יח"צ

כאמור, צוות הנבחרים שלנו בחן מגוון חברות שמבצעות שיפוצים באזור הדרום ומצא כי חברת ''מתן שיפוצים+" היא זאת שתעניק לכם מענה לכל עבודות השיפוצים והאינסטלציה הדרושות עבורכם. אחד היתרונות המרכזיים של החברה בא לידי ביטוי בכך שאת התשלום היא גובה אך ורק בתום גמר העבודה - אין מקדמות, אין משחקים ואין מריחות. כמו כן, בעלי החברה, מתן שוקרון, הוא בעל ניסיון רב בעבודות שיפוצים ואינסטלציה מזה שנים רבות, עם ידע נרחב ויכולת לבצע כל עבודת שיפוצים על הצד הטוב ביותר. הוא החל את דרכו כבר בגיל 15 כ-שכיר ומיד אחרי הצבא פתח את העסק ''מתן שיפוצים+''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתן שיפוצים. יח"צ,
מתן שיפוצים+/יח"צ

החברה מנוהלת על ידי שני בעלי מקצוע מנוסים בתחום: ליאור דנינו שכבר 15 שנה עוסק בענף השיפוצים והבנייה, ומתן שוקרון, הנדסאי בניין עם 10 שנות ניסיון בענף השיפוצים. השניים מעסיקים עשרה אנשי צוות אשר מגיעים לכל יעד מבוקש הזקוק לשיפוץ ברחבי הדרום (דימונה, ירוחם, ערד, באר שבע, עומר ועוד). חלק מהשירותים להם תזכו כוללים טייח פנים וחוץ לבתים, שיפוצים כללים, חדרי אמבטיה ושירותים, שיפוץ וילות ודירות, שלד גמר, צבע, ריצוף, גבס, עבודות חשמל, אינסטלציה, תיקון נזקי מים, פתיחת סתימות, תיקוני צנרת והחלפתה, התקנת כלים סניטרים ועוד.

מתן שיפוצים. יח"צ,
מתן שיפוצים+/יח"צ

יש לציין כמובן כי כל העבודות מבוצעות באחריות מלאה, לצד מקצועיות ואמינות מובטחת. בשיחה שערכנו עם מתן הוא אמר: "המון אנשים חולמים לשפץ את הבית אך אינם יודעים מאיפה להתחיל, מה חשוב לדעת, איך ניגשים לתהליך ובעיקר איפה מוצאים אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם. כדי להפוך את החלום למציאות הקמתי את מתן שיפוצים+ במטרה לתת ללקוח את השירות, האיכות והאמינות הגבוהה ביותר בענף, עם מגוון אנשי מקצוע מנוסים מכל תחום".

מתן שיפוצים. יח"צ,
מתן שיפוצים+/יח"צ

לצד לקוחות פרטיים, חברת מתן שיפוצים+ עובדת בשיתוף פעולה מלא מול מוסדות מדינה, חברת עמידר, רשת בתי הספר של דרכא, עיריות ועוד. אז אם אתם נמצאים לפני שיפוץ משמעותי בדירה, בבניין, בבית פרטי או בבית עסק ואתם מחפשים עבודות שיפוצים, אין כל ספק כי לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, בעלויות הוגנות ותוך כדי מתן שירות איכותי התשובה שלכם נמצאת ממש כאן. תתחדשו.

מייל: matanshiputzim@gmail.com

פייסבוק

אתר

בשיתוף מתן שיפוצים+
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully