וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטרל סוכנויות - סוכנות ותיקה ואמינה בעולם הרכב הישראלי

בשיתוף סנטרל סוכנויות

25.11.2020 / 12:45

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק הוותיקים ביותר במדינה הגענו למי שסוגרים בימים אלו שני עשורים של פעילה ענפה, "סנטרל סוכנויות" בכפר יונה

סנטרל סוכנויות. יח"צ,
סנטרל סוכנויות/יח"צ

מפיק חבר המערכת, קפץ לפגוש את מי שנחשבים למלכי הרכבים באזור השרון, הוא חזר מוקסם מעסק שחרט על דגלו אמינות ומקצועיות ללא דופי. כבר למעלה מ-20 שנה "סנטרל סוכנויות" מהווה מקום עלייה לרגל עבור עשרות אלפי נהגים בישראל שנהנים ממגוון גדול של רכבים שעומדים לרשותם באולם התצוגה במקום.

"סנטרל סוכנויות" ממוקמת על הכביש המהיר בכניסה לכפר יונה ובזכות המיקום המרכזי ואסטרטגי, שירות מושלם ומחירים אטרקטיביים במיוחד מגיעים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ. כאשר הגעתי לסוכנות בשעת אחר צהריים באמצע השבוע, פגשתי במקום מספר לקוחות שהגיעו לבחון את צי המכוניות האחרון שעומד למכירה, ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה מהם על מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון.

סנטרל סוכנויות. יח"צ,
סנטרל סוכנויות/יח"צ

אלעד מסיקה מנתניה סיפר לי: "הגעתי לחפש רכב עבור חברה שלי ומניסיון העבר שלי אני יודע כי חווית הקנייה מעולה. בשונה ממה שנהוג לחשוב על קניית רכבים מסוחרי רכב אני יכול להעיד כי כאשר רכשתי מ'סנטרל סוכנויות' רכב ניסאן נאברו 4×4 הרגשתי בטוח החל מהשנייה הראשונה בזכות ידע, מקצועיות ושירות מדרגה ראשונה שקיבלתי במקום בזמן הבדיקה וגם לאחר הרכישה.

"כאשר לקחתי את הרכב לבדיקה במכון התברר לי כי קיבלתי דיווח אמיתי ואמין על מצב הרכב ולאחר מכן הם דאגו לעשות בשבילי את כל הבירוקרטיה המעייפת של העברת הרכב והרישיון, ואף פינקו אותי בשטיפה וניקוי פנסים לפני שנסעתי לשלום, אני ממליץ בחום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סנטרל סוכנויות. יח"צ,
סנטרל סוכנויות/יח"צ

גם יאסין אחמד מהיישוב קלנסווה פירגן: "אני קבלן משנה ויש לי מספר צוותים של עובדים וכל כמה שנים אני מחליף לכולם את הטנדרים לעבודה. לפני עשר שנים זו הייתה הפעם הראשונה שרכשתי אותם דרך 'סנטרל סוכנויות' ומאז אני לא מחליף אותם, כי כאשר מגיעים למקום אמין, מסודר ומקצועי, כזה שזמין לכל שאלה ובמקרה הצורך עוזר גם לאחר רכישה, לא צריך לשנות".

שוחחתי עם מי שמנהל את הסוכנות, אלכס עובד, הוא סיפר על אולם התצוגה ומגוון הרכבים שהם מחזיקים: "יש לנו מכוניות טרייד אין בתקציב של בין 20 ל-50 אלף שקל כי חשוב לנו שלכל אחד תהיה האפשרות לרכוש רכב במצב נהדר בלי לקרוע את הכיס.

סנטרל סוכנויות. יח"צ,
סנטרל סוכנויות/יח"צ

"אמינות אצלנו היא מעל לכל ובסופו של יום אחרי דירה, רכב זו ההוצאה הכי גדולה של משפחה בישראל, אז גם כאשר רוכשים רכב בתקציב נמוך יחסית אנחנו רוצים שאותו לקוח ירגיש שהוא התחדש במשהו ושלא יצטרך לרוץ לאחר מכן בין מוסכים. אנחנו מחזיקים גם במגוון רחב של רכבים בעלי שבעה מקומות למשפחות מרובות ילדים. בנוסף, יש לנו מגוון טנדרים לעבודה מסחרית לכל בעלי המקצוע השונים.

"כמו כן, ניתן למצוא אצלנו גם רכבים עם אפס קילומטר, זאת משום שאנחנו עובדים גם מול יבואנים מקבילים, כך שניתן להשיג פה כל רכב לפי הזמנה בהנחה משמעותית, לעומת מחירי היבואן.

"מעבר לזה כמובן ישנה אפשרות לבצע החלפה. לקוח מגיע עם רכב משלו מכל סוג ודגם, ואנחנו עוזרים להתאים לו את הרכב החדש".

דבר נוסף, שתפס לי את העין היה רכבי היוקרה ומגוון של רכבי מרצדס, ריינג' רובר ומזראטי המוצעים למכירה. שאלתי את אלכס לגבי רכבי היוקרה הללו והוא הסביר: "בגלל השם הטוב שיש לנו בתחום, גם בעלי רכבי היוקרה למיניהם מגיעים אלינו מכל פינה בארץ כי יודעים כי דרכנו, הם יכולים למכור את הרכבים שלהם בצורה הכי מהירה ובמחיר אותו הם מעמידים".

סיפרתי לאלכס כי במסגרת כתבות התחקיר של המערכת הגענו כבר ללא מעט סוכנויות רכב בכל רחבי הארץ, ולכולם יש מגוון מכוניות מרשים, ובכל זאת, שאלתי, איך הם מחזיקים מעמד לאורך כל כך הרבה שנים? הוא הסביר: "קל מאוד לאסוף מכוניות אל מגרש אחד גדול או אולם תצוגה מרשים, אבל בסופו של דבר יש הרבה מעבר רק למגוון הרכבים. המוטו שלנו בסוכנות זה שים דלק וסע, על מנת שזה יקרה אנחנו מחוייבים לכל לקוח מא' עד ת'. כל לקוח שרכש פה רכב גם אם זה היה לפני שנים רבות הוא בן בית לכל דבר. הליווי שאנחנו מעניקים הוא מעבר למכירה וקנייה, ויש לנו שירות של שינוע לטסטים, טיפולים, שטיפה ועוד.

"צריך להבין, 20 שנה לא הולכים ברגל בתחום הזה, הקשרים שיצרנו עם מוסכים בסביבה מעניקים לנו לא מעט הנחות, ובמקרה הצורך אנחנו שולחים לקוחות שלנו מהעבר אל אותם אנשי המקצוע כך שגם הם יכולים ליהנות מהמחירים המוזלים שאנחנו מקבלים".

סנטרל סוכנויות. יח"צ,
סנטרל סוכנויות/יח"צ

אין ספק, כי מדובר בערך מוסף חסר תקדים בעולם הרכבים המקומי.

לפני סיום ביקשתי לשמוע מאלכס על כמה רכבים מעניינים שעומדים בסוכנות למכירה: "יש לי מגוון של רכבי יונדאי I10 מודל 2016 בקילומטרז' נמוך. יש לנו את המאזדה 3 החדשה מודל 2020 עם אפס קילומטר במאה אחוז מימון ללא מקדמה, כולל הנחה של בין 5% ל 10%. גם רכב הפנאי-שטח קיה ספורטאז' בצורה חדשה נמצא אצלנו עם אפס קילומטרז' בהנחה משמעותית ממחיר המחירון".

שעות הפתיחה של "סנטרל סוכנויות" הם בימים א' עד ה' בין השעות 8:30 ועד 18:30 בערב.

בימי שישי הסוכנות פתוחה החל מ 08:30 ועד 13:00 בצהריים.

לפרטים נוספים לגבי כל מגוון הרכבים הגדול ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-300-3824/ 09-8858805

פייסבוק

לאתר

בשיתוף סנטרל סוכנויות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully