וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

wall screen חיפויים שיעשו מהפך לבית שלכם

בשיתוף WALL SCREEN

25.11.2020 / 16:04

בבתים רבים ברחבי הארץ, הסלון הוא האזור המרכזי ביותר. מדובר בפינה בה בני המשפחה מתקבצים בסוף היום ולעיתים גם במהלך היום. בשביל ליהנות מזמן איכות ביחד מול מסך הטלוויזיה בעיקר, כדאי להשקיע בחיפויים איכותיים ויפים מבית WALL SCREEN

wall screen/אולפן הנבחרים

צוות המומחים שלנו בחן לאחרונה את תחום חיפוי הטלויזיה והבין כי המגוון רחב במיוחד: קיר לבן ומשעמם - OUT. קיר חי, מעניין, מעוצב ויפה שנעים לשבת מולו - IN. אז איך עושים את זה? עם חיפוי קיר לטלוויזיה, חיפוי זכוכית שמשדר יוקרה, יופי והרמוניה וחיפוי בטון תלת מימד.
חיפוי הזכוכית צריך להיות מדויק ואיכותי, אחד כזה שמחזיק מעמד שנים ארוכות. כדאי שהוא יהיה כזה שגם ניתן להוריד ולהעביר לקיר אחר אם רוצים בכך ובנוסף שתהיה גישה מלאה למסך הטלוויזיה, ואת כל אלו מציעה על הצד הטוב ביותר חברת WALL SCREEN אשר מתמחה בעיצוב, תכנון וייצור חיפויי טלוויזיה בזכוכית.

חיפוי טלויזיה בזכוכית הוא עבודה למקצוענים בלבד ולכן צוות המומחים שלנו ערך בדק בית לפני שהחליט להזמין. עברנו על מספר חברות שמתעסקות בתחום, בדקנו מחירים, מה השירות המוצע, באילו חומרי גלם משתמשים, לכמה זמן יש אחריות והאם יש שירות עד הבית. כמו כן מומלץ לבדוק שזה עסק שעשה כבר כמה חיפויים לטלוויזיה בעברו ושיש לקוחות שיכולים לתת חוות דעת. מדובר בעבודה שלא תרצו שתיהרס לכם מהר ואחת כזאת שלא תעשו כל חודשיים, לכן רצוי לעשות אותה פעם אחת כמו שצריך - מכאן התרשמנו כי האנשים ב- WALL SCREEN היו הוגנים בכל הצעה שקיבלנו מהם.

חיפוי קיר בטון הינה עבודה בעלת דיוק מירבי, יש להשתמש בפלטות בטון איכותיות ועמידות לאורך שנים. התכנון חשוב ביותר ודורש מעצב מוכשר עם דגש על כל פרט וירידה לפרטים הקטנים בפרט. הייצור נעשה במכונת CNC, תוך רמת דיוק גבוהה ביותר ללא כל פשרות. את כל זה ועוד מציעה חברת WALL SCREEN תחת קורת גג אחת. בנוסף נציג החברה חידד את הפרטים הבאים:

ניתן לבצע את החיפוי בכל מידה, במגוון צורות גיאומטריות / סימטריות, תלת מימד - הצפות מרוחקות מהקיר המשולבות תאורות לד, שילוב פליז, עץ וכו. קיים מגוון רחב לבחירת צבע פלטות הבטון.
לסיכום, עם דגש על איכות מירבית, זמן ייצור מהיר, חומרי גלם ברמה גבוהה וצוותי מתקינים בעלי הכשרה מקצועית מתאימה , WALL SCREEN הינה הבחירה האולטימטיבית עבורכם.

WALL SCREEN מתמחה בעיצוב תכנון וייצור חיפויי טלוויזיה בזכוכית, זאת לאחר שנים רבות של צבירת ידע וניסיון, חיפוש מתמיד אחר חדשנות, יצירתיות ושיתוף. החברה בבעלותם של שלום בן יוסף ומארק בוחבוט משתפת פעולה עם האדריכלים והמעצבים המובילים בארץ ובעולם והובילה לפיתוח דגמים חדשניים.

בימים אלו WALL SCREEN נכונה לממש כל חזון אדריכלי ברמה הגבוהה ביותר של איכות דיוק ואסתטיקה עם דגש על רמת בטיחות גבוהה ועמידות המוצר לאורך שנים ובנוסף לא מתפשרים על נוחות המתבטאת בפתיחת זכוכית הטלויזיה ע"י בוכנות הידראוליות וצירים ממש כמו דלת קלאפה במטבח, וכך ישנה גישה מלאה אל מסך הטלוויזיה, כמו כן ניתן לאחסן את הממיר / ראוטר / מקרן קול - בתוך היחידה, ובכך אביזרים אלו נסתרים ואינם נראים לעין. החברה הינה מותג מוביל בתחום וזאת הודות להקפדה בלתי מתפשרת על איכות לאורך כל שלבי התהליך, החל משלב המכירה תוך מתן מענה אופטימלי והקשבה לצרכי הלקוח ונתוני השטח, דרך מדידה ותכנון קפדניים, שימוש בחומרים איכותיים ותהליך ייצור על פי התקנים.

את מוצרי החברה ניתן להתקין בכל חללי הבית, משרדים, בתי מלון, אולמות אירועים, חנויות, חדרי ישיבות, לובאים, מעליות ועוד. ההתקנה מתבצעת על ידי צוות מתקינים בעלי ההכשרה הנדרשת המחוברים לחזון וערכי החברה, זאת לצד אדיבות ושירות ללקוח וכמובן בטיחות המוצר. בשיחה שערכנו עם שלום, אחד מהבעלים, הוא אמר: "אנחנו מייצרים הכל אצלנו במפעל, משלב התכנון ועד שלב ההתקנה - הכל מיוצר בישראל כחול לבן. אנחנו שמים דגש על כל פרט ולו הקטן ביותר ומתאימים את עצמנו לדרישות הלקוח".

איך זה בא לידי ביטוי?

"לכל לקוח יש את ההעדפות שלו, כל מוצר אנו מייצרים בהתאם לצרכים והדרישות של הלקוחות שלנו, בהתאם למגבלות שקיימות בבית, אנו ידעים לפתור כל בעיה''.

מעבר לכך החברה משלבת עם הזכוכיות גם עבודות נגרות, כל הקונסטרוקציה מיוצרת מעץ בירץ' איכותי בעובי 27 מ"מ. החיפוי משתלב באופן מושלם על מסך הטלויזיה ובנוסף ישנה האפשרות לשלב עימו קמין חשמלי מחמם, ארונות אחסון, שילוב בדים, נירוסטה, תאורות לד וכדומה. החיפוי של WALL SCREEN מעניק גישה מלאה לכל מוצרי החשמל והלקוח לא תלוי באף אחד, פשוט מרים את הזכוכית, אשר עולה עם בוכנות ואז ישנה גישה מלאה לכל האביזרים.

את החיפויים המרשימים ניתן לראות במגוון חנויות תצוגה אשר נמצאות בפריסה ארצית. בנוסף, יש את המפעל לייצור וסוכני שטח שמגיעים לבתים ומעצבים ביחד עם הלקוח את התוצאה הסופית. "אנחנו כל הזמן מחדשים, חושבים ומייצרים יחידות חדשות בהתאם לבקשות של הלקוחות ולאנשים שמוכנים לצאת מהקופסה''. אמר שלום והוסיף: "החיפויים מתאימים גם למקומות ציבוריים, כך שבמקום שהטלוויזיה תהיה חשופה אנחנו עושים לה קופסה חסינה שתהיה יפה ומעוצבת ותשמור על המסך. אנו מבצעים כל סוג של עבודה לכל מי שרוצה לייפות כל חלל בין אם זה בבית, במשרד, לובאים וכו' ויודעים להתלבש על כל תשתית וקיר: גבס, בטן, בלוקים, עץ''.
גם אתם רוצים מהפך בביתכם ? צרו קשר עם החברה שמציעה מגוון רחב של דגמים ועיצובים ייחודיים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על תכנון איכות ודיוק המוצר.

רחוב משה לוי 10, ראשל"צ

03-9500100

אינסטגרם

sales@wallscreen.co.il

פייסבוק

אתר

בשיתוף WALL SCREEN
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully