וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואב את הבעיות שבמערכת הנשימה - השואב הקוסמטי

בשיתוף השואב הקוסמטי

25.11.2020 / 12:26

קוסמטיקאיות ומעצבי שיער חשופים לחומרים מסוכנים לבריאות במהלך עבודתם. המוצר הישראלי הזה פותר את הבעיה

השואב הקוסמטי. יח"צ,
השואב הקוסמטי/יח"צ

מקצועות היופי והטיפוח דורשים לעיתים חשיפה לחומרים המסכנים את הבריאות. בונות ציפורניים וספרים, משתמשים בחומרים כימיים על מנת לתת ללקוחות שלהם את התוצאות הטובות ביותר. אמנם לחומרים הללו יש השפעה חיובית על התוצאה הרצויה, אך המטרה לא מקדשת את כל האמצעים, ואין צורך שהתוצאה תבוא על חשבון בריאותו של בעל המקצוע. הכירו את השואב הקוסמטי - הפתרון הישראלי המעולה, לסביבת עבודה נקייה מחומרים רעילים ובריאה לנשימה, הן עבור הלקוחות והן עבור בעל המקצוע.

פתרון בריאותי כחול-לבן

השואב הקוסמטי הומצא בשנת 2014, על-ידי משה וייצמן, יזם צעיר והבעלים של החברה, שזיהה את הקושי של בונות הציפורניים במהלך הטיפול, והחליט לקחת את המושכות לידיו ולפתור את הבעיה. בתהליך בניית ציפורניים, אבק ולכלוך נכנסים אל מערכת הנשימה, במהלך השיוף, הבנייה ומריחת האקריליק. "בשולחן שבת, הייתי רואה את אחותי, בונת ציפורניים במקצועה, משתעלת ונחנקת באופן כמעט כרוני" מספר משה, "כשהבנו שהשיעול נובע מעבודתה, התחלתי לחשוב על הפיתוח של השואב הקוסמטי ולמעשה, אחותי הייתה הנסיינית הראשונה". לאחר שמשה הבין שהשואב הקוסמטי עובד מצוין, הוא החל לשווק אותו לקהל הרחב פרי פיתוח וייצור ישראלי, כחול-לבן. עם הזמן, השמועה נפוצה וכיום, אין בונת ציפורניים שלא מכירה את המוצר החדשני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השואב הקוסמטי. יח"צ,
השואב הקוסמטי/יח"צ

אוויר נקי ובריא

השואב הקוסמטי מתלבש על שולחן העבודה, הוא בעל ראש גמיש שניתן להתאמה, כך שבמהלך השיוף ניתן למקם אותו ליד הציפורן והוא יישאב את כל האבק שלרוב, מתפזר על השולחן ונכנס לדרכי הנשימה. השואב מכיל חמישה פילטרים שמסננים את האוויר ומחזיקים את האבק והלכלוך בפנים. התחזוקה של השואב קלילה ודורשת ניקיון של הפילטר העליון פעם בשבוע, והחלפתו כל טווח זמן שבין 4 חודשים לחצי שנה, כאשר עלות הפילטר היא עשרות שקלים בודדים. השואב הקוסמטי מסייע רבות למניעת זיהומים נשימתיים ואף ישנן עדויות שפתר מקרים של אסטמה, דלקת ריאות, יבלות, גירודים בעור, נזילות מהאף וכך, הציל נשים שכמעט נאלצו להפסיק לעבוד עקב מצבן הבריאותי. היתרונות הרבים של השואב הקוסמטי, מונים את היותו מוצר יעיל וחכם אשר פועל בשאיבה ידידותית ושקטה, וסופח ריחות לתוך פילטר פחם אשר מוציא את האוויר נקי.

השואב הקוסמטי. יח"צ,
השואב הקוסמטי/יח"צ

מוצרים יעילים לכל מטרה

החברה מייצרת מספר דגמים לכל מוצר, על מנת לאפשר טווח רחב של מחירים שיתאימו לכל כיס. מוצר נוסף שמתבסס על אותו עקרון של סיוע בריאותי, הוא שואב קוסמטי למספרות. החלקות שיער וחומרים רעילים, יוצרים בצקת בריאות, אסתמה ונזקים מתמשכים, שיכולים להיפתר בזכות השאיבה של החומרים מסכנים מהאוויר. השואב המיועד למספרות, עובד על אותו עיקרון של השואב הקוסמטי, אך מיוצר בקוטר גדול יותר אשר מותאם לראש. החברה של השואב הקוסמטי, עתידה לפתח מוצרים דומים לשימושים נוספים, ובימים אלו, עובדת על שואב למרפאות שיניים, במיוחד לשיוף גבס, מוצרים שנמכרים בכל רחבי ישראל, בארה"ב ובאירופה.

השואב הקוסמטי. יח"צ,
השואב הקוסמטי/יח"צ

הלקוחות מעל הכל

החברה חרטה על דגלה את שביעות הרצון של הלקוח, כקו מנחה בעבודת הפיתוח והשיווק. היות שהמוצר הוא ישראלי, מעבדת התיקונים נמצאת בארץ וכך, המענה לפתרון כל בעיה הוא המהיר ביותר והמעמיק ביותר, בניגוד למוצרים אשר נרכשים מחו"ל.

בנוסף, עם רכישת השואב מגיעה אחריות מלאה למשך כל השנה הראשונה. החברה ששמה בראש מעיניה את הלקוחות שלה, לוקחת אחריות ומסייעת לקהל הקבוע גם בעת משבר הקורונה. משה, לצד אשת השיווק של החברה, איילת ניצני, יצרו תוכנית ליסינג, הכוללת תשלום חודשי למשך 18 חודשים, בהתאם ליכולות הכלכליות האישיות של הלקוחה, כך שבכל שלב ניתן להחזיר את המוצר והתשלום יופסק, ואם נופלת ההחלטה לקנות את השואב בכל שלב, ניתנת הנחה.

"לא פגשתי חברה שנותנת שירות לקוחות כמו השירות שמשה נותן" מספרת איילת, "הוא מכיר כל לקוחה בשם שלה, יודע מה הצרכים שלה ונותן מענה לכל בעיה ברמה האישית. הדאגה כלפי אנשי המקצוע היא הקו המנחה אותנו לאורך כל תהליך הפיתוח והמכירה. במיוחד בימים אלו, הבריאות חשובה לנו יותר מהכל, גם ובעיקר במקום העבודה".

השואב הקוסמטי. יח"צ,
השואב הקוסמטי/יח"צ

השואב הקוסמטי

טלפון: 1700-702-787 | 054-9407909

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף השואב הקוסמטי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully