וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינג ווש: ניידת שטיפת הרכבים המצליחה בישראל

בשיתוף קינג ווש

25.11.2020 / 10:15

ברור לכל כי בכל הנוגע לתחום שטיפת רכבים יש שני מסלולים חופפים שאפשר לעשותם בנפרד וניתן לוותר על אחד מהם מדי פעם, אך לפעמים שילובם ועשייתם באותה העת הופכת את התוצאה למרעננת, מבהיקה ומעוררת התפעלות, כאילו הרכב יצא עכשיו מאולם התצוגה.

קינג ווש. יח"צ,
קינג ווש/יח"צ

פרט לשטיפה החיצונית, ידוע כי כל ניקיון יסודי מתחיל בהקפדה על הפרטים הקטנים, וכאשר מדובר על ניקוי ריפודי רכב יכולים הפרטים הקטנים להיות שאריות אוכל של הילדים, חול מהגינה הסמוכה, זוחלים שנצמדים לריפוד ומה לא? טיפול וניקוי שלהם, מביא לתוצאות ולשדרוג חווית הנוסעים ברכב והנהג, עד כי נדמה כי כל כניסה לרכב היא כמו כניסה לרכב חדש.

אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים בין אזורי התעשייה המפוזרים בישראל, הכירו את החברה שתשנה לכם את ההרגלים הישנים: "קינג ווש'', בבעלותו של ארנולד שגב, אשר מציעה מגוון שירותי שטיפה אקסקלוסיביים עד הבית. חברת קינג ווש מתמחה בשטיפה וטיפוח לכל סוגי הרכבים, כאשר ניתן כמובן לקבל שטיפה כללית, פנימית, חיצונית, פוליש וקס, טיפול ננו קרמי, ליטוש וחידוש פנסים. בנוסף היא גם מספקת שירותי ניקיון לכל סוגי הבדים, תוך שימוש בציוד וחומרים מתקדמים בענף.

שירותי הניקיון והשטיפה של קינג ווש ניתנים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים, ביניהן חברות מובילות, כאשר פרט לשירותי שטיפה וטיפוח לרכבים, קינג ווש מעניקה גם שירותי ניקוי פינות ישיבה לחברות גדולות כמו מסעדות, בתי קפה וכדומה. החברה תגיע עד אליכם, עם כל הציוד המתקדם והחדשני.

קינג ווש. יח"צ,
קינג ווש/יח"צ

ארנולד שגב, הבעלים של קינג ווש, פתח את העסק בשנת 2013 ובאופן אישי הוא עוסק בטיפוח רכבים כבר למעלה מ-15 שנה. בשיחה שערכנו איתו הוא אמר: "תמיד רציתי להיות ייחודי, הבנתי שאנשים רוב הזמן עסוקים וזמן שווה כסף, לכן רציתי להגיע ללקוחות עד הבית ולחסוך להם את ענין הטרטור''.

קינג ווש מחזיקה ברכב מיוחד שיש בו את כל האביזרים הנחוצים והחומרים הכי איכותיים על מנת לספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר. ''אני אדם מאד שירותי, חשוב לי קודם כל לתת שירות, אני שם דגש חזק על הזה, עוד לפני הטיפול המקצועי", הוסיף ארנולד שגב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ניקוי כל סוגי הבדים והעור

פרט לשטיפת רכבים קינג ווש מעניקה שירותי ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, וילונות ועוד. כך למשל, ניקוי השטיחים יכלול ניקוי עמוק ויסודי, הסרת כתמים, הוצאות הלכלוך, נטרול ריחות רעים כגון שתן, קיא ועובש, החזרת גמישות מרקם השטיח למצבו הראשוני, כאשר התוצאות שמתקבלות הן שטיח במצב מצוין. התרשמנו מהעבודה היסודית של קינג ווש, הלקוחות ששוחחנו עימם סיפרו כי הספה שלהם חזרה לימיה הטובים. ארנולד שגב מצויד במכשור מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים, ומכאן התוצאות המרשימות.

ארנולד מגיע ללקוח, רואה את הדברים בשטח ומחליט מה כדאי ומה לא. התרשמנו כי הוא לעולם לא ישלה את הלקוח וידבר איתו תמיד בגובה העינים - הוא הסביר ללקוחות שפגשנו מה צפוי לרדת בניקוי ומה לא. כמו כן, ישנה האפשרות מצידו גם לייעץ טלפונית, במידת הצורך. "אני מספק ללקוח את כל מה שהוא צריך לדעת. חשוב לי להעביר מסר שלא צריך לרוץ ולהזמין בעל מקצוע, אפשר לפתור דברים קטנים טלפונית במקום לזרוק כסף מיותר".

ביקשנו מארנולד לקבל דוגמה מהשטח על מקרה שארע לו והוא אמר: "הגעתי לאזור אחרי פניה של לקוחה. הוא ניסה להוריד כתמים ופגמים לבד ועשה רק נזק לצבע הרכב. רובנו מנסים לחסוך בעלויות אבל ישנם דברים שחייבים מישהו מקצועי. תזכרו שגם איינשטיין לא ידע הכל, אבל הוא ידע המון דברים שהתמחה בהם. כל אלה שרצים לבדוק בגוגל, להתייעץ עם מכרים - די. שימו את ההתייעצויות הלא מקצועיות האלה בצד, כי בסוף זה הרכב שלכם ולא שלהם. חבל שהנזקים האלה יעלו לכם בסופו של דבר פי שתיים. מעולם לא סירבתי לעזור ולעולם לא אתן חוות דעת שגוייה או לא מקצועית. אתם תזכו לשירות ומענה מקצועי, חברי ומשפחתי".

אז רגע לפני שגם אתם רצים למכון שטיפה אוטומטי ומשחררים כמה עשרות שקלים לטובת התענוג - קצת תשומת לב, זמן והשקעה, ואולי תחסכו נזקים שעשויים להוביל אפילו לצביעה מחדש של הרכב.
קינג ווש מגיעה לכל מקום בארץ, מהצפון ועד הדרום - הזמנות בתיאום מראש.

להזמנות: 050-977-7875

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף קינג ווש
  • עוד באותו נושא:
  • שטיפת רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully