וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את עיצוב הבית עושים רק במקום אחד: ARIK Design

בשיתוף ARIK Design

25.11.2020 / 9:46

הטאץ' הסופי שנותן לבית את המראה הייחודי שלו הוא האביזרים שאנו מוסיפים על הקיר, המדפים, במטבח, במסדרון, בסלון וכדומה. כיום אפשר לקשט את הבית באקססוריז ורהיטים ייחודיים מאוד ולהפוך כל בית ליוקרתי ובעל מראה מהודר, בעלות שמתאימה לכל כיס. אתם מוכנים?

arik design. יח"צ,
arik design/יח"צ

ידוע לכל כי הבית שלנו הוא המקדש שלנו, והוא צריך להיראות הכי טוב שיש. ARIK Design תעזור לכם לעצב את הבית במגוון פריטים ומוצרים שמהווים סמל לחן ויופי שבעיצוב הפנים. ב ARIK Design אתם תוכלו לבחור את הגודל והצבע שמתאים לכם, מאחר והחנות מציגה קונספט ייחודי: ריהוט בעיצוב אדריכלי, באיכות פרימיום ובמחירים אטרקטיביים בכל קטגוריה.

בחנות תיהנו ממגוון רחב של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל ממערכות סלון, פינות אוכל, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים, מחלקת שינה עם עשרות חדרי שינה, מזרונים, ומבחר אקססוריז משלימים לבית. ''אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע ריהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים". אמר לנו אריק, הבעלים.

אחד הדברים המרכזיים אשר מבדילים את ARIK Design מחנויות רהיטים אחרות הוא שמדובר במקום שבאים לעשות בו את כל העיצוב לבית: מחיפוי קיר ועד אקססוריז על השולחן. אם כבר הזכרנו חיפוי קיר, נציין כי בעידן המודרני, אחד הטרנדים החזקים והמבוקשים בעיצוב הוא חיפוי קיר.

arik design. יח"צ,
arik design/יח"צ

חיפוי קיר הוא לא דבר פשוט, ולא כל אחד יכול לבצע את העבודה הזו באופן הנכון ביותר ובצורה המדויקת והמושלמת אותה אתם מחפשים. לכן, אם אתם רוצים לבצע חיפוי מהסוג הזה ולהגיע לגימור מושלם, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא פשוט לפנות ל ARIK Design, אשר מתמחים בנושא חיפוי קירות והמוניטין שלהם הוא מהמובילים בארץ. חיפוי קיר במראה מעוצב ואמנותי הוא קיר מרשים שלא ניתן לראות כמותו בכל מקום, במיוחד אם הוא משולב לצד רהיט יוקרתי.

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות עבור חיפוי קירות פנים, בהתאמה למגוון רחב של נתוני עיצוב כמו גודל הקיר, מיקומו, ריהוט יוקרה שנמצא באותו חלל, שאר עיצוב הבית והמראה שאתם רוצים ליצור. הנתונים המוקדמים יאפשרו לכם לבצע את התכנון הנכון והמדויק ביותר על מנת למצוא את אפשרויות החיפוי הנכונות עבורכם.

אריק ואנשי הצוות שלו יעניקו לכם ליווי לאורך כל הדרך, החל מייעוץ, תכנון ועד לסיום המושלם של הקיר שלכם - כך תוכלו ליהנות מהמראה אותו אתם מחפשים ולהעניק לבית שלכם מראה יוקרתי ומרשים.

בנוסף, כיאה לחנות רהיטים בהתאמה אישית, כדאי שתדעו שכל רהיט שאתם קונים הולך להחזיק מעמד זמן רב, כך שאתם לא תצטרכו למצוא את עצמכם קונים רהיט חדש בעוד זמן קצר. את הרהיטים שאתם קונים עכשיו, אתם יכולים לשמור אצלכם שנים ארוכות קדימה, דבר שאמור להיות חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות שלכם וחנות רהיטים, בהתאמה אישית, כמו אריק דיזיין תאפשר לכם לקבל את האיכות המירבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
arik design. יח"צ,
arik design/יח"צ

בחנות אשר משתרעת על שטח של 2,000 מ''ר תיהנו מתודעת שירות גבוהה מאחר ועובדים בה עם הרבה מאד מעצבי פנים. חווית הקניה היא פשוט מושלמת ובכל פעם שתיכנסו אליה, מעצב פנים יחכה לכם שם לייעוץ ועזרה בריהוט הסלון, חדר השינה או כל חלל שתרצו לחדש. "אנו יודעים להביט על התמונה במלואה ולא רק על המוצר עצמו שהלקוח צריך". אמר אריק וסיכם: "העובדה כי הכל מתבצע בהתאמה אישית, לצד רמת גימור גבוהה מאד, מחזירה אלינו את הלקוחות פעם אחר פעם".

אז אם עד עכשיו רק חלמתם על בית מרשים ומיוחד, על עיצוב יוקרתי, עוצר נשימה ועל אווירה ביתית המתאימה לאופי האישי שלכם - אתם כבר יכולים להפסיק לחלום. רהיטי יוקרה ברמת גימור גבוהה מאוד מחומרים איכותיים ובדים יוקרתיים, פתרונות עיצוב אישיים, מוצרים בהתאמה מושלמת לבית הלקוח, השראה, עיצוב, איכות, דיוק וייחודיות - כל אלו הובילו את אריק דיזיין להצלחה הגדולה שגם אתם יכולים ליהנות ממנה.


טל: 0505222806

שעות פעילות: 9.00-20.00
שישי 9.00 - 14.00
שבת: מוצ''ש 23.00

מייל: arikco72@gmail.com

אינסטגרם

פייסבוק

כתובת: סחרוב 3 ראשון לציון.

בשיתוף ARIK Design

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully