וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: דירות בדרום תל אביב

בשיתוף יובלים סיטי בוי

25.11.2020 / 9:32

אזור פלורנטין הופך בשנים האחרונות לאזור החם של תל אביב. פרויקטים המשלבים ישן וחדש מציעים למשקיעים הזדמנות לקחת חלק בהתפתחות שכונה בעלת מיקום אידיאלי ואופי ייחודי

יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
פלורנטין/יח"צ

בתקופה האחרונה, יותר ויותר משקיעים שמים לב לשינויים הדרסטיים שעוברים על שכונת פלורנטין בתל אביב. השכונה כולה עוברת התחדשות עירונית מאסיבית אשר כוללת בניית קומפלקסים על שטחים גדולים, על מספר מבנים ולא רק על מבנה בודד, מה שנותן אפשרות לייצר גם מרחבים פתוחים, גינות ושטחים ציבוריים נרחבים בין הפרויקטים הנבנים בימים אלו. יחד עם תוואי רכבת הקלה שעובר במס' מוקדים באזור השכונה, כולל הקו הירוק, האדום והסגול הסמוכים לכל הפרויקטים של החברה, נראה כי פנינת נדל''ן נמצאת ממש מתחת לאף שלכם.

יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
פלורנטין/יח"צ

אפשר למצוא באזור זה מעט דירות למכירה, מאחר וההיצע לא גדול, בייחוד של דירות קטנות שלפי התב"ע החדשה באיזור, החלה בנית דירות גדולות יותר, מעל 80 מ"ר. חלק מהדירות הן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, בעיקר של פלורנטין עצמה, וגם המוני הצעירים הנוהרים אל האזור, הופכים את דרום תל אביב ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
פלורנטין/יח"צ

חברות יובלים-סיטי בוי אשר מתמחה באיזור המדובר, ממשיכה בימים אלו בעשייה שלה. היא פונה לקהל משקיעים בשוק של דרום תל אביב, איזור פלורנטין והסביבה. מיקומה במרכז הארץ לצד חוף ים מושלם, שוק לוינסקי והיסטוריה עתיקת יומין, מוכיחה כי תנופת הנדל"ן באיזור איננה מקרית כלל. השוק בדרום תל אביב מאד חם, כאשר בשנים האחרונות הוא רק משביח את עצמו, לעומת מקומות אחרים במרכז.

יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
יובלים/יח"צ
יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
סיטי בוי/יח"צ

צמד החברות עובדות יחד בהיקף של מספר פרויקטים, כאשר גם לני גרופ היא שותפה של החברה בפרויקט תיאודור ברחוב הרצל בתל אביב. חברת יובלים-סיטי בוי מוכרת דירות לקהל משקיעים, כשרוב הדירות הן יחסית קטנות, בשטחים של 50-80 מ''ר. הפרויקטים מאד מיוחדים ונעשים בשילוב 'ישן - חדש', כלומר בחלקם יש להם מבנים היסטוריים, מבנים לשימור שאותם משחזרים, כאשר יחד איתם הם מקימים מתחמים מודרניים, בשילוב המבנה הישן.

באתר החברה ניתן להתרשם מהפרויקטים השונים וכמו כן גם ברשתות החברתיות. לקוחות שמחפשים לרכוש דירות בדרום תל אביב רואים את אנשי יובלים סיטי בוי מסתובבים שם הרבה מאחר והם בהרבה מוקדים בשכונה, לאור העובדה כי החברה עובדת בהיקף פעילות מאד גדול בדרום תל אביב.

יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
פלורנטין/יח"צ

בשיחה שערכנו עם רועי דהן, איש השיווק, של יובלים סיטי בוי הוא אמר: ''אנו מאד מאמינים בשכונה, כמעט כל שנה אנו מתחילים שיווק של פרויקט או שניים באותו האזור. רמת הגימור של הדירות, השטחים המשותפים והציבוריים היא מהגבוהות בשכונה. אנחנו מבדלים את עצמנו מפרויקטים אחרים בעקבות רמת הגימור הגבוהה. כך למשל, בשטחים הציבוריים אנו דואגים שיהיה קומפלקס נאה, ממש חווית מגורים מרשימה לפני הכניסה לדירה - משהו שאנחנו מקפידים עליו בכל פרויקט, כדי שהוא לא יהיה סטנדרטי''.

רוב הפרויקטים נמצאים במיקומים מאד אסטרטגיים מבחינת נגישות: כולם סמוכים לתחנות הרכבת הקלה, הקו האדום, הסגול והירוק. חלקם קרובים לצמתים ראשיים אשר מאפשרים גישה קלה לתוך תל אביב ומחוצה לה. ''לפני כל פתיחת פרויקט יש מחשבה על כל הדברים: נגישות, שטח, מרחב סביבתי וכדומה'', אמר לנו רועי והוסיף: "הרצון של יובלים סיטי בוי הוא להוביל את כל מערך ההתחדשות העירונית בדרום תל אביב. כיום החברות מובילות את הנושא הזה והן שואפות להמשיך להוביל את כל מערך השינויים''.

יובלים סיטי בוי פלורנטין. יח"צ,
פלורנטין/יח"צ

דירות החברה משווקות ממחירים של החל מ- 2.5 מיליון שקל, כולל חניה. מדובר במחירים נגישים לקהל אוכלוסייה רחב וזאת הסיבה שהחברה מתמקדת באזור הזה של תל אביב: ''אנו רואים מעין מגמה מאד חיובית של תושבים אשר רוכשים דירות ועוברים ממרכז תל אביב לאזור דרום העיר. הסיבה העיקרית שמובילה לכך היא המחירים. בנוסף, פלורנטין מתאפיינת בסביבה צעירה. תל אביב תמיד מושכת את הקהל הצעיר אליה ועם זאת, חבר'ה שמגיעים מחוץ לעיר כמו חיפה או ירושלים, הם חבר'ה מבוגרים, שהילדים עזבו את הבית והם רוצים דירה קטנה במרחק הליכה לרוטשילד, חוף הים ושוק לוינסקי - כך הם מרגישים צעירים יותר". אמר רועי.

"אנחנו מאמינים ששקיפות ואמינות הן אבני יסוד בדרך המשותפת שלנו עם לקוחותינו. זו הסיבה שאנחנו מציעים לדיירים איתם אנו עובדים מערכות דיווח המאפשרות להם לדעת בכל רגע נתון מה מצב הפרויקט והיכן הם עומדים. אנחנו מקפידים כחלק משיטת העבודה שלנו על צמצום מרכיבי חוסר הוודאות ומאמינים שהדיירים איתם אנו עובדים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו", הוסיף רועי וסיכם את פני הדברים: "המטרה שלנו היא לייצר ערך אמיתי עבור לקוחותינו. אנחנו איתם על מנת למסור להם נכסים אשר יניבו להם רווחים תוך השבחת הנכס שברשותם או סביבת מגורים חדשה ומשודרגת. אנחנו מקפידים על סטנדרטים וגימור ללא פשרות בכל הפרויקטים שלנו תוך שימוש בחומרים הטובים ביותר, בטכנולוגיות הבניה המתקדמות ביותר ומתודולוגיות הניהול האפקטיביות ביותר''.


טלפון: 03-612-4433

כתובת: מנחם בגין 11, רמת גן.

מייל: Office@yuvalim.biz

אתר יובלים

אתר סיטי בוי

בשיתוף יובלים סיטי בוי
  • עוד באותו נושא:
  • פלורנטין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully