וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי לקוחות לא טועים - עם גפן הובלות אתם בידיים טובות

בשיתוף גפן הובלות

26.11.2020 / 12:20

מי מאתנו לא התנסה במעבר דירה אחת לפחות? לא תמיד העברת הדירה נעשית במקצועיות ואז הנזק והתסכול הוא רב. עם גפן הובלות, תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות

גפן הובלות/אולפן הנבחרים

כאשר אנו מבצעים מעבר דירה, בין אם זו הפעם הראשונה או העשירית בחיינו, אנו מחפשים כמה פרמטרים משמעותיים אצל חברת ההובלות בה בחרנו - אימות, מקצועיות, עמידה בזמנים ושמירה על החפצים שלנו. חברת "גפן הובלות" חרטה על דגלה את האמונה שהשרות חשוב מהכל. עבורם, הובלת דירה או משרד מוצלחת מתחילה בתכנון מראש ובשקיפות מלאה, והכל נעשה באנרגיה טובה, תוך מענה לכל צרכי הלקוח ועם חיוך רחב.

חברת "גפן הובלות" מספקת שירותי הובלות לכל הארץ, שירותי אחסנה ולוגיסטיקה, מנוף ואריזה לבעלי דירות, משרדים וסטודנטים. פגשנו את ים גפן, בעלי החברה, והוא שיתף אותנו בסיפור ההקמה של החברה, ובערכים המלווים אותו מדי יום בעבודתו.

משברון להצלחה

תחילת חייו של ים לא הייתה קלה, והוא גדל בעוני ולעיתים בחרפת רעב ברחובות העיר ירושלים. כבר מגיל 6 יצא לעבודה מדי יום כדי להרוויח את לחמו, ובגיל 12 הצעיר, הגיע לעבוד בחברת הובלות בירושלים, שהתוותה לו את דרכו לעתיד. באותה חברה, בשנות התבגרותו המעצבות ועד לסיום התיכון, עבד ים בחברה, צבר ידע ונסיון ותכנן את היום בו יפתח את חברת ההובלות שלו.
אותו יום מיוחל הגיע לאחר שחרורו מהצבא, אך תוצאותיו לא היו צפויות. "הרגשתי שאני כבר יודע הכל כשהקמתי את העסק" מספר ים בחיוך. "אבל התרסקתי כבר בשנה הראשונה. ביום אחד מנהל הבנק הודיע לי שהשיקים שלי חזרו והפכתי למוגבל. נותרתי עם חובות של מיליון וחצי שקלים להוצאה לפועל, סכום אדיר לבחור צעיר. החלטתי שאיני עושה איחוד תיקים או מבקש פשיטת רגל, התפללתי והאמנתי שהקב"ה ידאג לי".

משאית ושמה נאוה

את הנס אליו התפלל, קיבל ים בדמות משאית לה קרה נאוה. "עשיתי הובלה עבור חבר מחיפה" הוא מספר. "לפני שעליתי ללקוח הבנתי שהמשאית שלי פגעה בארבע מכוניות חונות אך לא נגרם להן נזק. כמובן שפיציתי את בעלי הרכב, אך יחד עם זאת, הרגשתי שקרה לי נס. הבנתי שמשאית זאת היא שתביא לי מזל. קראתי לאותה משאית "נאוה", ומאותו יום נשארתי איתה. תוך שלוש שנים, בעזרתה, סגרתי את כל החובות. המקרה לימד אותי להיזהר בכל דרכי פי מאה, ומאז כך אני נוהג כך בחיי ובעבודתי גם יחד".

הייחוד של "גפן הובלות"

השירות המסור של החברה מתחיל עוד ברגע השיחה הראשונה עם הלקוח וממשיך גם לאחר ההובלה. ביום שלאחר כל הובלה שמתבצעת בחברה, המונה מעל 30 עובדים, מתקשר ים אל הלקוח ובודק שהוא היה מרוצה מההנהלות. "אם היה משהו שלא היה לשביעות רצונו של הלקוח" אומר ים, "אנו דואגים לפצות את הלקוח בפיצוי הוגן, ובעיקר ממשיכים ללמוד בקביעות מה עוד ניתן לשפר". העמידה בזמנים ומהירות השירות עומדים תמיד בראש מעייניו של ים ושל הצוות כולו, והנסיון הרב שצברו עם השנים הוא שמאפשר להם לתת את השירות הטוב ביותר שניתן. גפן הובלות מגיעה לכל רחבי הארץ, ומספקת, לצד שירותי ההובלה, גם שירות אריזה יעילה ומסודרת. "אנחנו גם שמחים לתת ללקוחות טיפים לגבי שיטות פריקה יעילה ובטוחה, וכמובן מספקים קרטונים וארגזים. אם יש צורך, אנו גם עוזרים בפריקה וניתוק ארונות קיר, וכן עוזרים בחיבור רהיטים וארונות במקום החדש".

קל לראות כי עברו של ים מלווה אותו עד היום ולכן מקפיד להושיט יד לאלו שמזלם לא שפר עליהם. "אנו מבצעים הובלות לסטודנטים, לחיילים, ואפילו עושים המון הובלות לנזקקים. מי שידו אינה משגת לבצע הובלות אנחנו תורמים מזמננו ומהיכולות שלנו ללא כל תשלום".

הדרך להובלה איכותית

לבסוף, ים משתף אותנו בכמה טיפים חשובים שיבטיחו שההובלה תתנהל באופן הטוב ביותר. "כדי שההובלה תתבצע כראוי חשוב למסור פרטים מדויקים, ברגע ההעברה כל הפרטים מתגלים בכל מקרה, לכן חשוב להודיע מראש אם יש מכוניות או מכשולים כלשהם שמפריעים למשאית גדולה להגיע כמה שיותר קרוב לדירה. חיסכון זה חשוב, כל עוד הוא לא פוגע בשירות, ולכן ההובלה חייבת להתבצע בשקיפות מלאה. כדאי לסגור את כל הפרטים כדי לדעת מראש את כל הקשיים שצפויים להיות, כדי שההובלה תעבור באופן חלק.

אנחנו בודקים מראש את המידע שנכלל בהעברת דירה כמו גובה הדירה, החדרים, אם ישנה מעלית בבניין, חניה, ועוד. ישנה חשיבות קריטית למידע זה בתרומה לביצוע הובלה מקצועית ללא תקלות. אנחנו דואגים לחוזה מסודר ומפורט. כדאי לרשום כל צורך, כל בקשה מיוחדת וכל מה שנוגע להעברה עצמה למטרות ביטוח".

קל לראות איך עבור גפן הובלות, הלקוח באמת נמצא במקום הראשון, וזה הדבר אשר מנחה אותם בעבודה היומיומית, כאשר הם יוצאים אל לקוח מרוצה נוסף...


0506944774

פייסבוק

בשיתוף גפן הובלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully