וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלצול: אותם המוצרים - במחירים מצחיקים

בשיתוף הצלצול

25.11.2020 / 8:45

באיזו חנות הכי משתלם לקנות אייפון, אייפד, מק בוק או גלקסי מקוריים בלי זמן המתנה ב-כ-ל-ל כולל אחריות מלאה? קללל... ב-'הצלצול' כמובן

הצלצול. יח"צ,
הצלצול/יח"צ

עם מעל 200 משלוחי אונליין ביום, מלאי זמין ובלתי מוגבל ואספקה מהיום להיום (ברכישה במקום) בלי רשימות המתנה ובלי ביטולים והכי חשוב: עם מחיר ללא תחרות (אבל באמת), הצלצול מקבוצת DNG חולשת על תחום הסלולר בישראל כבר מעל ל-10 שנים ושמה את עצמה לא רק כחלוצה בתחום היבוא המקביל אלא גם כחנות האם של כל מוצרי התקשורת והדיגיטל המתקדמים בעולם, כאן בישראל.

כן, זה כולל מקבוקים, ציוד גיימינג, סמארטפונים, אייפדים, אוזניות, אביזרים ועוד - הכול של המותגים המובילים בעולם: APPLE, SAMSUNG, BOSE,BEATS,JBL וכל מותג גדול אחר שאתם מכירים.

הצלצול. יח"צ,
הצלצול/יח"צ

מה ההבדל? ב-'הצלצול' הכול יותר זול לפעמים אפילו בעשרות אחוזים על אותם דגמים מובחרים של אותן חברות. איך זה יכול להיות?

שאלנו את נתי גלאם המנכ"ל: "הנה העניין, אנשים בארץ נרתעים מיבוא מקביל. כל מה שצריך זה להבין שמדובר באותם מוצרים בדיוק אבל ב-ד-י-ו-ק אותם פריטים, 100% מקורי רק בעשרות אחוזים פחות ועם אחריות מלאה באותם תנאים שיקבלו ברשתות ובחנויות הבת של אותן חברות.

"פרט לכך ל-'הצלצול יש כמה יתרונות שמבדלים אותה והופכים אותה לחנות מס' 1 בתחום מוצרי הדיגיטל והסלולר בארץ, בפער גדול:

• אנחנו חלוצים ביבוא המקביל בישראל - הצלצול היא חלוצת היבוא המקביל לצרכן הסופי בישראל ויש לה כמה יתרונות בלעדיים שלא תמצאו באף חנות אחרת בארץ.

• " אין דבר כזה אין... " - אין דבר כזה אין ב-'הצלצול'. בשונה מהמון חנויות ורשתות אחרות יש תמיד מלאי ענק של הדגמים החדישים ביותר והוא נמצא זמין ונגיש לצרכן הקצה בכל רגע נתון.

• בלי להזמין, בלי לחכות, בלי להגיע לחנות ולגלות שבדיוק נגמר במלאי - מגיעים לחנות ויוצאים עם הפריט, החל מאיירפודס ועד מק-בוק החדש, מוצרי הגיימינג המובילים בישראל, אביזרים נלווים ובמחיר הכי זול בארץ, באחריות, כולל אחריות מלאה.

• גישה לספקים המובילים בעולם - סוד הצלחה נוסף של הצלצול ומה שהופך אותה לחנות הטובה והמשתלמת ביותר בישראל לרכישת מוצרים דיגיטליים מתקדמים מכל סוג זה לא רק זמינות המוצרים אלא מגוון המוצרים: הצלצול עובדת בשיתוף פעולה מלא כבר מעל 10 שנים עם הספקים המובילים בעולם בתחום התקשורת והציוד הדיגיטלי מהיבואן לצרכן וללא כל פערי תיווך.

• מחיר ללא תחרות - זו לא קלישאה ולא משפט מכירתי. מוזמנים לבדוק וגם לשאול 1,500 לקוחות מרוצים בזאפ שהשאירו חוות דעת חיובית על החנות והמספרים לא משקרים. חיפוש קצר בגוגל הביא אותנו למסקנה החד משמעית: הכי משתלם לקנות ב'הצלצול'.

שאלנו את נתי עוד כמה שאלות:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הצלצול. יח"צ,
הצלצול/יח"צ

איך זה שלא כולם מכירים אתכם עדיין?

"החוכמה היא לא שיכירו אותך אלא שיכירו אותך מהסיבות הנכונות. כמעט כל מי שקנה אצלנו עד היום ולא חסרים לנו לקוחות, נכנס לחנות ונדהם לגלות שתוך 2 דקות אנחנו מביאים לו בדיוק את המוצר שהוא רצה ושהוא יכול לרכוש אותו בעשרות אחוזים פחות מבכל מקום אחר. אצלנו אין חוסרים במלאי ויש תמיד את הדגמים החדשים והמובילים ביותר בענף, על המדף".

הצלצול. יח"צ,
הצלצול/יח"צ

ובאמת שווה להגיע עד אליכם כדי לקנות סמארטפון או אייפד?

"קודם כל לא צריך להגיע אלינו... אנחנו מוציאים מעל 200 משלוחים ביום ברכישה מיידית באתר של כל מוצר ופריט שתרצה. אבל כן, ישראלים אוהבים להגיע פיזית לחנות, לגעת בסחורה, לשאול, אז כן... נדרשנו ממש לאחרונה להרחיב את החנות ולצרף כמה חנויות קטנות ל-150 מ"ר במתחם ולבנות חנות מפוארת וגדושה במוצרים שצרכן הקצה יוכל להגיע, לקבל ייעוץ ובסופו של דבר לרכוש את המוצרים הטובים ביותר במחירם הטובים ביותר בארץ.

הנה דוגמה אחת קטנה: מק בוק פרו דגם MVVK2 למשל, במקום 15 אלף שקל בכל רשת אחרת או בחנות איי דיגיטל למשל, אפשר לרכוש אצלנו ב-10,900 שקל ב-'הצלצול': אותו מוצר, אותה אחריות רק המחיר הרבה פחות. "

הצלצול. יח"צ,
הצלצול/יח"צ

איפה אתם רואים את עצמכם עוד 5 שנים?

"כמה שתחום הרכישה און ליין בעולם ובישראל התפתח, אנחנו עדיין בתחילת הדרך. בקרוב נשיק אתר חדש שיענה על כל הצרכים הדיגיטליים של קהל הלקוחות שלנו ונגיע לקהל רב יותר. בארצות הברית קונים היום אפילו רכב בלחיצת כפתור דרך האינטרנט. בישראל, אוהבים מאוד לקנות און ליין ובשנים הקרובות יבוצעו עוד יותר רכישות כאלה. אנחנו כבר שם ונמשיך לספק לצרכן הקצה הישראלי את מוצרי הסלולר והדיגיטל המובילים בעולם, במחירים הנמוכים בישראל".

האתר של הצלצול

פייסבוק

טרומפלדור 24, פתח תקווה 4946026

077-3181797 (פקס)

1700-70-50-50

ללקוחות גולן טלקום-03-5045926

Mailbox@tzilzul.com

ווצאפ להודעות בלבד:058-5222444 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00
שעות פעילות החנות: א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-14:00
שעת פעילות המעבדה: א'-ה' 10:00-18:00, ו' 10:00-14:00

בשיתוף הצלצול
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully