וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנצ' - הביס הכי טעים בארץ

בשיתוף אילנצ'

24.11.2020 / 17:09

אין הרבה ביסים יותר מפתים מאשר הביס הראשון בסנדוויץ' טוב. הרגע בו כל הטעמים, הבשר החם, הרטבים, הסלטים, והלחם שסופג את כל הטוב הזה, נכנסים לפה. אילנצ', בקריית גת, הוא בדיוק המקום הבא שאתם חייבים להיות בו

אילנצ 2. עומר רחום,
אילנצ'/עומר רחום

אין אף אחד בקריית גת והסביבה שלא מכיר את אילנצ' ואחרי ביס אחד, גם אנחנו הבנו בדיוק למה. בכריכים שלו קל למצוא את הטעם הממכר הזה, זה שגורם לך לחשוב מתי תבוא לאכול שוב, כשאתה עוד באמצע המנה. המקום שנמצא בעיר כבר למעלה משני עשורים וחצי אחראי לסנדוויצ'ים והמנות הבשריות הכי טעימות שיש, והוא מוגדר כמוסד בעיר לכל דבר, בו מבקרים הלקוחות שחוזרים יום אחרי יום, שנה אחרי שנה. בשנה האחרונה, להנאת כל התושבים, אילנצ' פתח גם מערך משלוחים והוא מביא את הביס המושלם לכולנו עד פתח הבית. "כשהתחילה הקורונה, הבנתי שיש צורך לנקוט בדרך אחרת" מספר אילן.

"הבן שלי עפרי היה באמצע טיול בדרום אמריקה, והבת שלי עומר הייתה באמצע לימודים, הם חזרו הביתה וביחד שלושתנו בנינו את מערך המשלוחים של העסק. הדרישה הייתה כל כך גדולה מצד הלקוחות שהיה לנו ברור שזה הצעד הבא".

בתכנון מוקפד וידיים בוטחות, לקחו עומר ועפרי עליהם את הפקת המערך החדש, כאשר עומר אמונה בכישרון רב על כל עבודת הצילום והקריאייטיב, ועפרי מנהל את מערך השיווק. לצד המשלוחים, לאורך כל היום, הכניסו הצוות ליין פופ-אפ חדש בימי רביעי וחמישי, שמתחיל משעה 18:00 בערב ונמשך עד השעות הקטנות של הלילה. עשרות אנשים מגיעים, מתקשרים, מזמינים ובקיצור - לא יכולים בלי אילנצ'.

אילנצ 3. עומר רחום,
אילנצ'/עומר רחום

אז אחרי כל ההקדמה, מה אוכלים?

מי שמכיר מעט את עולם הקולינריה הישראלית יודע שיש רק דרך אחת שמקום יכול להחזיק 26 שנים ולהמשיך להצליח, והיא לשלב את הרכיבים הכי חשובים - טריות, טעם ושירות לקוחות. אילן, לאחר כל שנותיו בעסק, מדקלם את הרכיבים הללו מתוך שינה, והלקוחות מצביעים ברגליים. "כל חומרי הגלם שלי טריים. אני אפילו טוחן את כל התבלינים במקום, בדיוק כמו שאמא שלי לימדה אותי. מגיעים אליי לפעמים ספקים של חברות גדולות, רוצים למכור לי מוצרים מוכנים. אין סיכוי כזה. אפילו אם העגבנייה תעלה 30 שקל לקילו, אני אקנה אותה, אטחן אותה, אבשל אותה, זה הסוד של השקשוקה, כבר 26 שנה. אין טעויות אצלי".

תתכוננו לדבר הבא - שקשוקשניצל

לצד אותה שקשוקה מפורסמת, אילן, שלמד את רזי הבישול על ברכי אמו, מציע מגוון של מאכלים בשריים כגון קבב עסיסי, מעורב ירושלמי, סנדוויץ' תוניסאי (אי אפשר שלא!), וגם פיתוח ייחודי שלו- שקשוקשניצל - באגט עם שניצל עסיסי וטרי מחזה עוף אמיתי, שעליו השקשוקה המפורסמת. "אין כמו באגט חם או פיתה שמנמנה ויפה, עם טחינה שנוזלת" אומר אילן בחיוך. "אנשים עוזבים הכל, מניעים את האוטו ובאים לקנות סנדוויץ'. אני מאמין שגם העין אוכלת, אני דואג להגיש את הכל יפה ואסתטי, טעים, טרי, ותמיד עם חיוך".

אז לפני שהסניף החדש נפתח (זה בעבודה ויקרה ממש בקרוב, לפי אילן), רוצו להזמין לכם סנדוויץ' מאילנצ' ותחזרו לספר לנו על הביס המושלם. ואם לא אכפת לכם, תביאו גם לנו איזו פיתה בדרך. אנחנו כבר מתגעגעים...

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילנצ 4. עומר רחום,
אילנצ'/עומר רחום
בשיתוף אילנצ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully