וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בייבי ג'וי" - אושר קטן ומיוחד שמגיע בקופסא

בשיתוף "בייבי ג'וי"

24.11.2020 / 16:34

בתקופה שבה הכול נמצא בהישג יד, קשה להפתיע במתנה מקורית לכבוד אירוע הלידה המרגש. לאחר שחיפשנו ונחשפנו להמון עסקים מיוחדים בתחום מוצרי התינוקות, התגלתה בפנינו פנינה אמיתית. הכירו- "בייבי ג'וי" עסק חדש ומקורי בתחום המתנות לגיל הרך

בייבי גוי 2. יח"צ,
בייבי גוי 2/יח"צ

יצאנו לפגוש את ליטל בעלת העסק וביקשנו ממנה לספר לנו על הדרך שהובילה אותה להתחיל לעסוק בתחום: "אני גננת, בעלת גן פרטי מעל ל- 14 שנים וכל מי שמכיר אותי יודע שכל מה שקשור לילדים ותינוקות- זה אני. כמו עסקים רבים אחרים, תקופת הקורונה אילצה אותי לבצע החלטות חדשות במטרה לייצר לעצמי הכנסה ובעיקר תעסוקה. אחרי שחשבתי לא מעט, הגעתי למסקנה שזה התחום שבו אני אקים את העסק החדש שלי, כזה שיוכל לפעול מהבית" אחרי המון הכנות ועם הרבה התרגשות, בחודש אפריל האחרון הגיח לעולם עסק חדש- "בייבי ג'וי" הבייבי החדש של ליטל.

"בייבי ג'וי" הוא עסק חדש למוצרי תינוקות, אקססוריז ומגוון מוצרים מרגשים לתינוק החדש ולאמא הטרייה. את המוצרים המיוחדים של העסק תוכלו לרכוש דרך האתר שם תפגשו ב- מיטה ניידת לתינוק, מוצצים ומחזיקים, רעשנים מיוחדים, נשכנים, משחקי התפתחות, ועוד!
כלל המוצרים שמופיעים באתר ניתנים למשלוח לכל רחבי הארץ בנוחות המקסימלית.

שאלנו את ליטל מה הייחודיות שמאפיינת את המוצרים שהיא מוכרת בעסק שלה: "כבר במהלך הסגר הראשון התחלתי לחפש את המוצרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק. הגעתי למותגים מיוחדים מטורקיה, סין ודנמרק שעושים את דרכם במיוחד אלינו לארץ ומוצגים למכירה באתר. בדרך הזו אפשר למצוא מוצרים חדשים ומפתיעים שלא רואים בחנויות שעוסקות בתחום בארץ. זה מרחיב את ההיצע לאימהות ולמשפחות שרוצות להעניק מתנה מקורית ומפתיעה לכבוד הלידה".

בייבי גוי 3. יח"צ,
בייבי גוי 3/יח"צ

מאפיין נוסף מרכזי במוצריה הוא שמרביתם מותאמים לשלבים התפתחותיים שונים של התינוק ומסייעים לכך: "חשוב לי לתת מענה אמיתי לאימהות מלבד היותם של המוצרים יפים ומיוחדים. אני רוצה שהם יסייעו להם בשלבי ההתפתחות הראשונים ויקלו על האימהות בתקופה המאתגרת זו". בין הפריטים המותאמים בעסק תוכלו למצוא נשכנים מיוחדים, משחקי התפתחות לגילאים השונים ומוצרים בעיצובי וינטג' עם הרבה שיק.

ביקשנו מליטל לנסות להסביר לנו מאיפה היא מרגישה את החיבור המיוחד שלה לתחום ולמוצרי תינוקות: " האמת שאני מגדלת תינוקות מגיל שלושה חודשים. לאורך השנים גידלתי מאות תינוקות וצברתי ניסיון גדול בכך. אני יודעת מה הם צריכים, באיזה שלב ומה מקל עליהם ועל האימהות. לכן אני מרגישה חיבור מאוד גדול ותחושה של שליחות בכך שאני מצליחה להעביר את הידע שלי הלאה".

עם הקמתו של העסק החדש, היה ברור מאוד לליטל כיצד היא תרצה לקרוא לו: "הגן שלי נקרא "ג'וי-לי". הכול סביב השמחה והאושר שמביא איתו תינוק חדש לעולם. המבנה שבו שוכן הגן הוא מבנה ציבורי ענק שבנוי כמו ג'ימבורי וממלכת ילדים". ליטל מוסיפה: "העסק החדש מאוד ממלא אותי בסיפוק ובהתרגשות מחודשת. אחרי סיום היום בגן באזור השעה 16 אני מתחילה את היום שלי מחדש עם אנרגיות ועוברת לטפל בכל הנושאים שקשורים לעסק החדש".

אחד המוצרים המיוחדים שתוכלו למצוא ב-"בייבי-ג'וי" הוא ה-"בייבי נסט". המוצר מעוצב בצורה מיוחדת אשר עוטפת את התינוק ופותח במיוחד בכדי למנוע מקרים מסכנים בעבור התינוק בשינה משותפת של האם לצד תינוקה. מעבר לכך, המוצר ניתן לנשיאה מחוץ לבית ומסייע בשמירה ומעקב על התינוק ובו זמנית מאפשר ביצוע מטלות בבית באזור שבו הוא מונח.

ביקשנו מליטל לספר לנו על הדרך שבה היא מייעצת ומתאימה את מוצריה ללקוחות: "מאוד חשוב לי להכיר את מי שקונה ממני. בצורה הזו אני מצליחה להתאים לכל לקוחה את החבילה הנכונה בשבילה ולפי הצרכים שלה, של התינוק ושיקולי תקציב כמובן". היא מספרת: " אחת מקטגוריית המוצרים האהובה עליי היא מוצרי התינוקות הסרוגים. יש בהם משהו מיוחד ואחר שלא מוצאים בכל מקום והם מביאים את מי שאני אל תוך העולם הזה".

ספיר, אמא טרייה לנועם המתוקה מספרת לנו: "מבחינתי לקבל את המארז המיוחד מ-"בייבי ג'וי" זה חלום שמתגשם. קיבלתי המון מתנות משמחות אבל זו הייתה האחת שהכי ריגשה אותי. הצורה של המארז, המוצרים , הניחוח. זה כאילו ליטל ארזה את כל האהבה שלה בעולם לתינוקות וילדים והכניסה אותם לתוך המארז. זה מושלם".

שאלנו את ליטל אילו מחמאות היא מקבלת בעיקר מהלקוחות שלה : "האמת היא שהפידבקים מדהימים! אחד הדברים שאני מאוד מקפידה עליו הוא נושא הקשר האישי והשירות. לשמחתי, זה בדיוק מה שאני שומעת. חשוב לי מאוד לשים דגש על האריזה שהיא מאוד מיוחדת ומשלימה את כל החוויה של המארז. אני שמה לב לפרטים הכי קטנים ומכניסה את כל הלב שלי אל תוך המארז".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בייבי גוי 4. יח"צ,
בייבי גוי 4/יח"צ

טיפ מיוחד שקיבלנו מליטל גורם לנו בהחלט לחשוב בשנית על כל נושא מתנות הלידה הרגילות: "צריכים לקחת בחשבון שלפני שאישה יולדת היא עושה לעצמה קניות והרבה! אם זה בגדי גוף, בקבוקים, מוצצים ועוד הרבה מוצרים שמהם היא לא צריכה עוד. כשאתם רוצים להפתיע במתנה מקורית צריך לחשוב על משהו שהאמא בעצמה לא לקחה בחשבון. למשל- מחזיק מוצץ עם השם של הילד או כרית ממותגת או "בייבי-נסט". כל הרעיון הוא להיות מקורי ולהביא מתנה שתשמש אותה".

מאז הקמתו של העסק התפתחה לה קהילה קטנה סביב המוצרים המיוחדים וליטל גאה בכך: " מעבר לרכישה עצמה יש את חווית רכישה והשימוש במוצר עצמו. אני כאן לכל מי שצריך אותי גם ברמה של השיח וההתייעצות. הנשים מעלות "סטורי'ס" ושמחות לקחת חלק בקהילה. זה עוזר להמון נשים". מי שעוזרות לליטל בניהול העסק הן הבנות שלה שאוהבות לארוז, לעזור ולהיות חלק בלתי נפרד מהתהליך. היא אומרת: משפחת "גוי-לי", זו משפחה אחת גדולה. זה כבר מעבר לבית הפרטי שלי. זה כל האימהות והילדים שפגשתי לאורך השנים וזכיתי להיות חלק בתהליך הגדילה שלהן".

רגע לפני סיום, ביקשנו מליטל לתאר את החוויה שלה בניהול העסק: "זה מכניס בי המון אנרגיות, מלכתחילה לא תכננתי שזה יהפוך העסק העיקרי, חיפשתי תעסוקה. וזה התאים לי בול. זה כל כך ממלא אותי שזה עסק שהוא מעבר לביזנס במובן הרגיל שלו".

בייבי גוי 1. יח"צ,
בייבי גוי 1/יח"צ
בשיתוף "בייבי ג'וי"
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully