וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אודיו: הדור הבא של הבתים החכמים

בשיתוף טופ אודיו

24.11.2020 / 16:03

מערכת בית חכם היא כבר מזמן לא נחלתם הבלעדית של העשירים בישראל. כמעט כל בית שנבנה בימים אלה מצטייד במערכת שהופכת את החיים לקצת יותר נוחים

תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ. אלעד גונן,
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ/אלעד גונן

בעידן המודרני אנו מאמצים בקלות טכנולוגיות המקלות על חיי היום יום שלנו וההופכות אותם לקלים, בטוחים ונוחים יותר. המושג בית חכם כבר אינו זר לנו והפך לסטנדרט על ידי הצרכן הישראלי בשנים האחרונות. מי מאתנו לא רוצה להפסיק לקום מהספה בכדי לכבות מכשירים שלא בשימוש, לקום מהמיטה בכדי לכבות אורות או לסגור את כל התריסים והתאורה בקליק אחד בצאתנו מהבית. ניתן למצוא כיום מגוון מערכות בשוק הישראלי, ברמות איכות שונות וסביר להניח שאת הדירה הבאה שתרכשו תקבלו עם מערכת שכזו.

בבדיקה שערכנו בנושא, סקרנו עשרות חברות שעוסקות בתחום ומצאנו כי ''טופ אודיו'' היא החברה המובילה בישראל לתכנון ולביצוע בתים חכמים, רשתות מחשבים, מערכות שליטה ובקרה ומערכות אודיו-וידאו. היא נוסדה בשנת 1996, מנוהלת על ידי המנכ''ל יוסי גול ופעילה בשני תחומים עיקריים: הראשונה היא מחלקת פרויקטים והשניה היא ייבוא והפצה של מוצרי-אודיו-וידאו ובית חכם.

תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ. אלעד גונן,
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ/אלעד גונן

בכל הקשור למחלקת הפרויקטים, טופ אודיו פעילה בתחום החשמל החכם, שליטה ובקרה, רשתות מחשבים, אודיו-וידאו ופתרונות הצללה. תחומי העיסוק כוללים: בתים פרטיים, דירות יוקרה, מסעדות, חנויות, מלונות בוטיק, יאכטות ועוד.

בנוסף, טופ אודיו מייצגת בישראל מגוון רחב של מותגים מובילים ואיכותיים הנמכרים ברשתות ובחנויות נבחרות בכל רחבי הארץ. היא יבואנית של למעלה מעשרים מותגים מובילים לישראל, אותם היא מפיצה במגוון ערוצים, החל מאינטגרטורים שעושים בתים חכמים וקונים מהם את הציוד, חברות אינגטרציה גדולות, חנויות אודיו-וידאו מתמחות שמוכרות רמקולים, ציוד היקפי וכדומה ועד אתרי אינטרנט שמוכרים חלק מהמוצרים שהחברה מייבאת לארץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ. אלעד גונן,
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ/אלעד גונן

בכל הקשור לתחום הפרויקטים החברה עוסקת בעיקר בהתקנות בדירות יוקרה, בתים פרטים, וילות, משרדים חכמים וכיו''ב. טופ אודיו מתמחה בהרבה מאד סוגים של מערכות, החל במערכות חשמל חכמות ששולטות בתאורה, תריסים, מיזוג אוויר ומערכות חשמליות נוספות וממשיך בכל מערכות האודיו-וידאו שזה כמובן רמקולים אשר פזורים בבית או בגינה, רמקולים אשר שקועים בתקרה, בקירות, מוטמעים בפרטי נגרות ועד שלל פתרונות יצירתיים, אשר בלחיצת כפתור, למשל, הטלוויזיה יכולה להיעלם בתוך הארון או בקיר.

כאשר אנשים מדברים על בית חכם, בעידן המודרני, כל מוצר שנרכש מגיע עם אפליקציה לשליטה. הלקוח מוצא עצמו עם 20 אפליקציות שאין קשר ביניהן. כאן נכנסת לתמונה טופ-אודיו אשר לוקחת את כל המערכות השונות שיש בבית ומאפשרות ללקוח ממשק אחד שהוא מכיר ומבין בו, שאיתו הוא שולט על כל המערכות ביחד: חשמל, אודיו, וידאו, מיזוג אוויר, מצלמות, אזעקה ועוד. הממשק יכול להיות אפליקציה שיושבת על הנייד או הטאבלט, שלט חכם ייעודי, עזרים קוליים ועד ממשק שמוצג על גבי הטלוויזיה - המערכת המובילה בתחום בעולם היא Control 4 - חברת הענק האמריקאית שנחשבת לטובה מסוגה.

תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ. אלעד גונן,
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ/אלעד גונן

החכמה במערכת הזאת באה לנצל את כל התכונות של מגוון המערכות השונות בשביל לקבל חווית שימוש מעולה. לדוגמה, כאשר נכנס מישהו בדלת הכניסה של הווילה אז בחדר השינה, בטלוויזיה של הילד, תקפוץ התראה כי שער הכניסה נפתח. מדובר במערכת אינטרקום חכמה אשר מאפשרות קדמה, כך למשל אם מישהו מצלצל בכניסה ואין אף אחד בבית, אז קופצת תמונה בסמרטפון שלכם ואפשר לפתוח לו את הדלת, או לחלופין לקבל תמונה של מי שנמצא מחוץ לביתכם. בנוסף המערכת מאפשרת להקצות קודים שונים לאנשים שונים, כך ניתן לקבוע כי הקוד של המנקה יעבוד יומיים בשבוע בלבד.

מערכת נוספת שהחברה מוכרת, שחשיבותה הפכה משמעותית בימי הקורונה היא רשת המחשבים. בבדיקה שערכנו, בשונה ממה שחושבים, לבתים גדולים, ספקי האינטרנט מספקים מוצרים לא מספיק טובים ואילו טופ אודיו מספקת רשת WIFI חכמה ועוצמתית אשר נותנת כיסוי לכל חלקי הבית והגינה. המערכת ממש 'לומדת' את הבית, כך שכעבור שבועיים היא כבר תדע את המגבלות ודרך השימוש של הבית על מנת שכל מכשיר יזכה לקליטה החזקה ביותר עבורו.

מערכת נוספת אשר נחשפנו לה בטופ אודיו היא RMM (Remote Management & Monitoring) אשר מגיעה מהעולמות המסחריים וכיום הופכת למשמעותית בבתים גדולים וחכמים. כל מוצר שמחובר לרשת הביתית, המערכת מקבלת עליו אינדיקציה בזמן אמת אם הוא מחובר לרשת או לא. באמצעות המידע המערכת יודעת לתקן את הבעיה אם קיימת ולעדכן את הלקוח, בנוסף היא עושה פעולות שמונעות תקלות בעתיד, כך שלאחר ההתקנה החברה יודעת לפתור מרחוק את הבעיות. ''אנחנו יודעים שיש תקלה עוד לפני שהלקוח רואה אותה'', אמר לנו מנכ''ל טופ אודיו, יוסי גול, שהוסיף: "אנחנו אט אט נכנסים ליותר משרדים גדולים וחדשים, בנוסף גם למלונות יוקרה או סוויטות אשר מטמיעות חלק מהמערכות עבור האורחים שלהם. באופן כללי אנו מאמינים כי החיים הרבה יותר יפים כאשר הכל עובד בחיבור מושלם, בעקבות זה התהווה המונח 'Better Connected' המלווה את לוגו החברה ומתאר את הבית החכם המחובר, במקביל לחיבור החזק של החברה עם קהל לקוחותיה ושותפיה".

תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ. אלעד גונן,
תכנון ועיצוב - הילה ישראלביץ/אלעד גונן

אנשי הצוות של טופ אודיו ידעו לתכנן ולעצב עבורכם את חלל המגורים בבית החכם תוך התאמה אישית לכל לקוח, שימוש בטכנולוגיות חדשניות וידידותיות למשתמש, במותגים המובילים בעולם ובתודעת שירות מקצועית. נוכחנו לדעת כי החברה מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים מהמעלה הראשונה העוסקים בייעוץ, תכנון, פיקוח, התקנה, תכנות ותמיכה למגוון הפרויקטים. הגיע גם הזמן שלכם ליהנות ממערכת מושלמת לבית חכם שתעניק לכם שקט נפשי בטיחות וביטחון. תתחדשו.

להזמנות: 09-9621100

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: sales@topaudio.co.il

בשיתוף טופ אודיו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully