וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, הגיע הזמן שתתחדש: מותג האופנה שכבש את הצפון

בשיתוף CANDID

24.11.2020 / 15:57

תוך ארבע שנים "CANDID", המותג הישראלי שמציע הכל לגבר מבייסיק ועד חליפות חתן, הפכו ללהיט היסטרי בחיפה והסביבה. עכשיו הם יוצאים לכבוש את ישראל עם אתר מכירות און ליין . הכירו את הדבר הבא

קנדיד 1. יח"צ,
CANDID/יח"צ

גברים, יש לנו חדשות טובות בשבילכם. מצאנו בדיוק את מה שחסר לכם. מותג אופנה ישראלי לגברים. צעיר. רענן. עדכני ומותאם במיוחד לאקלים ולטעם הישראלי. "קנדיד", מותג צעיר שמדבר לצעירים, עשה המון רעש וכבש את הצפון. עכשיו, הם מגיעים לכבוש את שאר חלקי הארץ.

הקונספט של CANDID ברור: מקום שנותן את כל פתרונות ההלבשה לגבר מבייסיק יומיומי ועד חליפות חתן. הכל בדגש על הלבשה חדשנית וטרנדית ועל בדים נוחים שמותאמים למזג האוויר הישראלי. קנדיד קמו לפני ארבע שנים. חבורה של חובבי אופנה שהחליטו שיש מקום למותג אופנה שמותאם במיוחד לגבר הישראלי ונותן את כל הפתרונות לגבר במקום אחד.

הם מעצבים ומייצרים בעצמם את כל המוצרים וחנות הדגל הענקית והמרווחת שלהם בחיפה, שמשתרעת על פני 400 מ"ר, הפכה מוקד עלייה לרגל לגברים בסביבה והיא אהובה במיוחד על כוכבי הכדורגל של העיר. משנה לשנה, המותג החל לצבור תאוצה. העיצובים מרשימים, הבגדים עדכניים והמגוון הופך את חוויית הקנייה לייחודית.

קנדיד 2. יח"צ,
CANDID/יח"צ

CANDID מציעים פשוט הכל לגבר: ג'ינסים בשלל גזרות, חולצות, ז'קטים, קפוצ'ונים, סניקרס מעוצבות וגם אקססוריז. כל זאת כמובן בנוסף לקולקציית החליפות. המחירים? כנסו ותראו בעצמכם. לא תאמינו שבזבזתם כל כך הרבה כסף על מותגים בינלאומיים שלא בנויים למזג האוויר של ישראל.

"אנחנו כאן כדי לתת לגבר את הישראלי את מה שהוא מחפש מבחינת סגנונות, עיצוב, גזרות, חיתוכים ונוחות. אנחנו מביאים משהו אחר. פרשי. צעיר. כל מה שחדש בעולם האופנה. רוצים שכל גבר יהיה הגרסה הכי טובה של עצמו", מסבירים בקנדיד. המותג צבר תאוצה בארבע שנות קיומו ועשה לא מעט רעש באזור חיפה והצפון. עכשיו בקנדיד מחפשים להתרחב. הכוונה היא להעתיק את הפורמט של חנויות גדולות ומרווחות שנותנות מענה לכל צרכי ההלבשה של הגבר אל המרכז והדרום.

הביקורות הטובות והביקוש עשו את שלהם וכעת, בחברה מחפשים זכיינים שיגדלו יחד איתם. "אנחנו במו"מ על פתיחה של חנויות נוספות במספר מוקדים בכל הארץ. אנחנו רוצים לשכפל את מה שעשינו בחיפה". עד שזה יקרה, אפשר גם לבקר באתר המושקע שלהם שמציע 50 אחוז הנחה על כל המוצרים וליהנות מחוויית הקנייה גם באונליין. אפשר לבצע קנייה באתר candid.co.il ולקבל את הפריטים עם שליח עד הבית. שני קליקים ותוך שבוע המשלוח אצלכם ואתם מסודרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קנדיד 4. יח"צ,
CANDID/יח"צ

CANDID

חלוצי התעשייה 92, חיפה

0505544104

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף CANDID
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully