וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרופיגמנטציה ומיקרובליידינג: טכניקות מהפכניות ליצירת איפור קבוע מודרני, בדגש על חשיבות התוצאה לאחר ההחלמה

בשיתוף מירית מלכה

3.12.2020 / 8:44

מירית מלכה - מאסטרית בינלאומית המלמדת בארץ ובעולם, מעצבת גבות, איפור קבוע, הסרת איפור קבוע כושל ופילינג קרבון

האמנם הכל מתחיל ומסתיים בטכניקה? בכל מה שקשור לגבות ואיפור קבוע, אכן כך הדבר. הזמנו את מירית מלכה מאסטרית בינלאומית, המלמדת בארץ ובעולם, טכנאית מיקרופיגמנטציה ומיקרובליידינג, כדי ללמוד על כל שיטה, מה מתאים לכל אחת, וגם במטרה ללמוד על חשיבות ההחלמה במבחן התוצאה.

מירית מלכה. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

מה זה מיקרופיגמנטציה?

"זהו איפור קבוע המכונה גם דרמו־פיגמנטציה - הדגשת תווי פנים על ידי פיגמנט, במטרה לייפות וליצור מראה רענן וצעיר יותר ללא ניתוח. כשמדובר על עיצוב גבות, ניתן לבצע את ההליך באמצעות מכשור חשמלי או מכני (מיקרובליידינג). לכל שיטה היתרונות שלה, כשהתוצאה תלויה בהתאמת הטכניקה לפנים של הלקוחה".

מהו ההבדל בין שתי הטכניקות?

"בעזרת שתי הטכניקות ניתן ליצור הדגשה של תווי הפנים, כאשר כל אחת מהן מתאימה לסוג עור שונה. מסיבה זו, חשוב להכיר את שתיהן ולאבחן את עורה של המטופלת, את מבנה הגבה שלה, עובי השיערה ופרמטרים נוספים חשובים, על מנת להתאים לה את השיטה שתשיג עבורה, באופן אישי, את התוצאות הטובות ביותר".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מיקרופיגמנטציה - החדרת פיגמנט לעור בעזרת מכשור חשמלי

מדובר בהדגשת תווי פנים באמצעות מכשור חשמלי ואלחוש מקומי. הטיפול כולל החדרת פיגמנטים לשכבת העור העליונה, שמאפשרת השארת פיגמנט לתקופת זמן ממושכת, להדגשה ומילוי האזור המבוקש.
שיטת הפודרה הינה עבודה עם מכשיר חשמלי, ליצירת פיקסלים של צבע, בעזרתם יוצרים אשליה של אור וצל. כך יוצרים צל רך ועדין לפי הצורה המבוקשת, ללא גבולות ברורים, להבדיל מהטכניקות השונות של קעקועי גבות, שהיו דחוסים, ממוסגרים ולא טבעיים.

מיקרובליידינג - הדמיית שיער בגבות ( שיטת השערה)

טכניקה זו משלבת הדמיית שיער בגבות על ידי ציור ידני עם עט מכני, במטרה לחטב את הגבה וליצור מעין שערות מדומות, אשר יוצרות צורה חדשה לגבות. 'השערות' המתקבלות לרוב יפות יותר מהשיער הטבעי. ציור של שערות על הרקמה באזור הגבה, נעשה בכיוון הצמיחה של שערות הגבה. כך מתקבל מראה הרמוני וטבעי. במקרים מסוימים אפשר לשלב טכניקת מיקרושיידינג אשר מוסיפה ממד נוסף ומקנה נפח וריאלסטיות.

איפור קבוע. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

מה קורה במקרה של פאשלות? נתקלת בתופעות כאלו?

"בהחלט! מגיעות אליי לקוחות להסרת איפור קבוע, או הדגשת תווי פנים, שנעשו בצורה מאוד לא מקצועית וזה חבל. ההסרה מבוצעת על ידי מכשיר לייזר עם טכנולוגיה גרמנית בטוחה, ללא יצירת כוויות או צלקות. בנוסף, קיימת טכניקה של הסרה באמצעות תמיסות ייחודיות, המסירות את הפיגמנט".

ההחלמה = מבחן התוצאה

מירית היא בין הבודדות בארץ שמציגה את התוצאה הסופית, הכוללת את כל תהליך ההחלמה ולא רק את ה'לפני' וה'אחרי'. אומנם זה מאוד נוצץ, אך לא תמיד משקף את המציאות, גם לאחר שנה, שנתיים ויותר.

בשנים האחרונות, מירית הפכה לאוטוריטה בתחום, מאסטרית המלמדת באקדמיה הבינלאומית של 'ביוטק' ובנוסף מעבירה קורסים בקליניקה שלה, באופן מקצועי ובהתאמה אישית. "אני בין הבודדות בארץ שמתייחסות לשלב ההחלמה. מבחן התוצאה לא בא לידי ביטוי רק בתמונות ה'לפני' וה'אחרי'. השאלה היא איך נראה האזור מספר שבועות לאחר מכן ולאחר שלב ההחלמה. את זה, רוב העוסקות בתחום, לא מראות.

"ההחלמה היא למעשה תהליך המתרחש משלב הטיפול הראשוני, לטיפול השני, הכולל טאצ'אפים ולאחר 6 שבועות. תמונה נפלאה ככל שתהיה, רגע אחרי שהסתיים הטיפול, לא תמיד משקפת את המציאות. צריך לוודא שהרקמה אכן מסתגלת לשינוי ושהצבע והצורה נשארים אותו הדבר. זו ההתמחות שלי ומה שמבדל אותי מאחרים. אני דוגלת בשקיפות מלאה. חשוב לי להניח הכל על השולחן, כי רק ישירות וכנות מביאות לתוצאות טובות ולאורך זמן", היא מסבירה.

מירית התחילה לעסוק בתחום לפני כ-7 שנים. היא למדה וצמחה באקדמיה של 'ביוטק'. מיד לאחר שסיימה את לימודיה, היא השתלמה בארץ ובחו"ל וגם אצל מאסטרים בתחום, שהגיעו מרחבי העולם: "לאחר שלמדתי את הבסיס המשכתי ללמוד ולהתרחב גם בארץ ומעבר לים. לפני שנתיים הוזמנתי ללמד במלטה. למדתי מכל-כך הרבה אנשי מקצוע איכותיים וטובים בעולם, דבר שאפשר לי להיחשף למגוון טכניקות. מכל טכניקה לקחתי את המיטב וכך יצרתי טכניקה ייחודית שלי, אותה אני מלמדת היום. את הידע שלי אני מעבירה בקורס עשיר, היחידי בארץ, הכולל 5 מפגשים, תוך התנסות על 3 מודליסטיות, המאפשרות התנסות והתמקצעות. באותו האופן שבו חשובה לי העבודה עם כל לקוחה, כך חשוב לי שכל תלמידה שלי תסיים את הקורס ותרגיש הכי טובה ומקצועית", מירית מסבירה.

איפור קבוע. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

מיוחדת במינה

"אני לא עובדת על פי קו אחד או סגנון מסוים בלבד. עבורי כל לקוחה, בכל גיל, היא עולם ומלואו. אני נמנעת ממצב של 'העתק-הדבק' מאחת לשנייה ומתאימה לכל אחת את הטיפול שיוביל לתוצאות הכי טובות עבורה, על פי מבנה הפנים והאישיות של הלקוחה, כשנלקח בחשבון תיאום הציפיות מולה. גם אם תראי לי תמונה ותגידי לי 'אני רוצה כזה בדיוק', אגיד לך במלוא השקיפות, את זו את, והבחורה שבתמונה היא אחרת".

מירית מלכה. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

שירותים נוספים שמציעה מירית כוללים:

 הדגשת העיניים וקו הריסים. בין אם מדובר בהדגשה עדינה, מראה של אייליינר קלאסי, מראה קלאופטרה עם נוכחות או אפקט מעושן עם הצללה, כל טיפול הוא אומנות לשמה.

מירית מלכה. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

 הדגשת וחיטוב שפתיים

טכניקת "לובלו" - מתאימה למי שיש שפתיים בשרניות, או במטרה להקפיץ פיגמנט וחיטוב.

טכניקת "פול ליפס" - זהו אפקט האודם המלא או אודם קבוע, שמאפשר לעבות מעט את השפה. במידה וישנה אסימטריה, ניתן בעזרת צבע ליצור אשליה שהשפתיים גדולות יותר.

טכניקת "אומברה" - זוהי טכניקה אמנותית, הכוללת מעברי גוון מכהה לבהיר, היוצרים אשליה של נפח.

איפור קבוע. יח"צ,
איפור קבוע/יח"צ

"מי שרוצה לקבע את הגבה לכל היום, יכולה להשתמש ב'ערכת קיבוע גבות' לשימוש ביתי, הכוללת חימר וחומרים טבעיים מומסים, בעזרתם מסרקים את הגבה עם מברשת. פעולה זו מקבעת את שיער הגבה לאורך כל היום, כולל אימון והזעה, וכך השערות מסורקות ומעוצבות כפי שעוצבו בבוקר, עד לשלב המקלחת, במהלכה ניתן להסיר את החימר, וחוזר חלילה.

"יש טקס קבוע שאף אחת לא תיאמה איתי אבל כל לקוחה, כמעט, עושה כשהיא מסיימת אצלי טיפול", מספרת מירית בגאווה: "ברגע שהיא מסתובבת למראה, היא ישר מפנה אלי מבט וחוזרת לחבק אותי. זה מרגש אותי בכל פעם מחדש. ישנן לא מעט לקוחות שנשארו חברות טובות שלי, מקשר שהתחיל בקליניקה".

פנייה בוואטסאפ

עמוד פייסבוק

עמוד אינסטגרם

בשיתוף מירית מלכה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully