וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מהיר בתל אביב: שירות המשלוחים של ניפגש בסיבוב

בשיתוף ניפגש בסיבוב

24.11.2020 / 15:27

הפיצוצייה השכונתית ברחוב הרצל בתל אביב הפכה במשבר הקורונה למיני מרקט והצילה את תושבי השכונה. הזמנות בוואטסאפ, משלוח מיידי לכל חלקי העיר ומחירים חסרי תקדים יפתרו לכם את כל הבעיות במקרר 24/7

ניפגש בסיבוב. יח"צ,
ניפגש בסיבוב/יח"צ

הנה שלל סיטואציות מעצבנות שקרו לכם כבר מאות פעמים ועדיין מצליחות להוציא אתכם מהכלים. אתם מגלים בשעה מאוחרת שנגמר לכם החלב לקפה של הבוקר. חבר בא פתאום ואין מה להציע לו לאכול או לשתות. הרגע חזרתם מקניות, אבל שכחתם שניים שלושה דברים. ואולי סתם אין לכם כוח לצאת מהבית ובא לכם פשוט שמישהו אחר יעשה את זה במקומכם. מרגיז אה? בדיוק על הקטנות האלה חשבו האחים נדב ואביב, הבעלים של "ניפגש בסיבוב" ברחוב הרצל בתל אביב.

ניפגש בסיבוב. יח"צ,
ניפגש בסיבוב/יח"צ

במקור, "ניפגש בסיבוב" הייתה פיצוציה שכונתית מוכרת ברחוב הרצל. משבר הקורונה הוביל לסגירת העסק הסמוך והאחים החליטו לקפוץ על המציאה ולהתרחב. הפיצוציה הפכה למיני מרקט של ממש בו אפשר למצוא את כל המוצרים הבסיסיים שיש לכולנו במקרר ובמזווה. בתקופת הסגר, בה כולנו חששנו לצאת מהבית ולהתרועע ליד בני אדם במקומות סגורים, המיני מרקט החדש הציל לא מעט מהתושבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניפגש בסיבוב. יח"צ,
ניפגש בסיבוב/יח"צ

הרעיון של השניים היה לתת מענה למצוקת תושבי השכונה. למבוגרים שחששו לצאת מהבית בתקופת הסגר וגם לצעירים הרבים המתגוררים באזור. כך השיקה "ניפגש בסיבוב" את שירות המשלוחים המהיר ביותר בתל אביב. שולחים הודעת וואטסאפ, מקבלים מענה מיידי, המשלוח נארז ונשלח אליכם מיד. הכך תוך הקפדה מוחלטת על כל נהלי משרד הבריאות.

ניפגש בסיבוב. יח"צ,
ניפגש בסיבוב/יח"צ

מכירים את זה שבת הזוג שלחה אתכם לסופר עם רשימה בוואטסאפ והיא לא מפסיקה להתקשר ולוודא שהבנתם? כך בדיוק עובד בשירות של "ניפגש בסיבוב". אתם יושבים בבית ומישהו עושה בשבילכם את הקניות כשאתם נותנים הוראות. חסר משהו בבית? נתקעתם? מארחים מישהו במפתיע? אל דאגה, תוך חצי שעה השליח אצלכם ואתם מסודרים עם כל מה שצריך - גבינות, חטיפים או בירות.

ניפגש בסיבוב. יח"צ,
ניפגש בסיבוב/יח"צ

"ניפגש בסיבוב" עובדים מסביב לשעון, 24/7, ובמהרה כבשו את האזור בזכות השירות, המהירות והמחירים חסרי התקדים על מגוון מוצרים כולל אלכוהול. האחים נדב ואביב לא מתכוונים לעצור כאן. אחרי שהפכו את הפיצוציה לסופר, הם חולמים בגדול ורוצים להמשיך להתרחב בקרוב, שירות המשלוחים המהיר בעיר יתרחב לאזורים נוספים בגוש דן.

ניפגש בסיבוב

הרצל 28 פינת דרך יפו, תל אביב

טלפון: 036884242

להזמנות בוואטסאפ: 0504895444

ניפגש בסיבוב גם בפייסבוק

לעמוד האינסטגרם של ניפגש בסיבוב

בשיתוף ניפגש בסיבוב
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully