וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרישי הנדל"ן עוקבים באדיקות אחר ההתפתחויות האחרונות ברמלה ובאר יעקב

בשיתוף עידן טלקר

24.11.2020 / 14:08

בחינה של משרד הפנים בדבר איחוד אפשרי בין העיר רמלה למועצה המקומית באר יעקב הפכה לשיחת היום בעולם הנדל"ן המקומי כאשר משקיעים רבים מחכים בכליון עיניים לראות האם הצעד המהפכני הזה עומד להתרחש

עידן טלקר. יח"צ,
עידן טלקר/יח"צ

על מנת ללמוד על הנעשה כיום בשתי המקומות הללו פנינו אל עידן טלקר, אחד מסוכני התיווך שחי ומכיר את האזור כמו את כף ידו. ממנו ביקשנו לקבל סקירה מקיפה על האפשרויות העומדות כיום בפני מי שמעוניינים לרכוש ולהשכיר נכס ברמלה ובאר יעקב.

לפני מספר שבועות בצעד מפתיע ביותר ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, פנה אל שר הפנים אריה דרעי עם בקשה רשמית לאיחוד רשויות של העיר רמלה והמועצה המקומית באר יעקב.

מעבר לשיח הציבורי שעלה מהרעיון, הוא פתח את התאבון לכל מי שעוסקים בתחום הנדל"ן, מכיוון שצעד כזה יכול להקפיץ את מחירי הנדל"ן באזור בזכות התייעלות כלכלית, תפעולית, ארגונית ותכנונית תחת רשות ומועצה אחת.

מי שעזר לנו לקבל תמונה עכשווית מבחינה נדלנ"ית על הנעשה באזור זה הוא עידן טלקר, בן 33 ומי שנחשב לאחד המתווכים העולים ומצליחים בקבוצת חגאי גרופ בעיר רמלה. את לימודי הנדל"ן עידן סיים בהצלחה במכללת פסגות ועל הסיבה בגינה בחר להיכנס לתחום זה הוא סיפר: "אני יודע כי רבים נכנסים לעולם הנדל"ן בגלל הכסף הגדול, אותי תמיד משך עניין השירותיות, זה מה שמניע ומזין אותי, הקשר בין אנשים כאשר אני יכול לגשר ביניהם בדרך לחתימה על חוזה ממנו יצאו מאושרים".

על הנעשה ברמלה ובאר יעקב מבחינת בנייה ועסקאות נדל"ן הוא פירט בפני: "כבר כמה שנים טובות שרמלה ובאר יעקב הם מהאזורים הכי מתפתחים בישראל, זאת בזכות לא מעט פרוייקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי. כבר היום יש מי שמרגישים פספוס שלא סגרו עסקאות לפני 3-4 שנים כי מאז המחירים עלו בצורה יפה והתמונה דומה גם כיום, לכן אנחנו רואים לא מעט התעניינות בבניינים ישנים רגע לפני שעוברים שיפוץ כללי".

למדתי כי למרות הקרבה הגיאוגרפית, רמלה ובאר יעקב הם עולמות שונים בכל הנוגע למחירי דירות עכשווים. דירה ממוצעת בבניין ישן בבאר יעקב נמכרת סביב ממוצע של 1.4 מיליון שקלים בעוד שדירה דומה בעיר רמלה מתומחרת בשוק עד 1.1 מיליון שקלים.

על הסיבה להבדלים עידן סיפר: "באופן טבעי המחירים במקום קטן ומשפחתי יותר כמו באר יעקב יהיו מעט יותר גבוהים, מה גם שנעשתה שם מהפכה של ממש בשנים האחרונות, מבחינת שיפוץ ובנייה של תשתיות חדשות, אזור תעשייה, פארק גדול ושכונות חדשות. יחד עם זה גם ברמלה הדברים לאט לאט משתנים, בכות בנייה חדשה והגעה של משפחות ברמה סוציו אקונומית גבוהה יותר.

"צריך לזכור, בסופו של דבר אי אפשר לנתק את הקרבה של רמלה לערים ירושלים ותל אביב, תחנת הרכבת וכבישים מהירים, אלו בסופו של דבר שומרים על רמלה כמקום אסטרטגי גם בכל הנוגע לנדל"ן".

שאלתי את עידן האם כדאי להאמין לכותרות העיתונים בדבר האטה וירידה של מחירי הנדל"ן בישראל וכיצד הוא מרגיש בהקשר הזה כאחד שנמצא בשטח על בסיס יומי, הוא סיפר: "ברור לכולם שאנחנו לא נמצאים במגמת העלייה של לפני כמה שנים טובות, יחד עם זה גם האטה מסויימת שישנה באה לידי ביטוי באחוזים כמעט לא משמעותיים, עסקאות נסגרות גם כיום כאשר יש שני צדדים רציניים".


על עסקה כדאית ולוהטת בה הוא מטפל בימים אלו עידן סיפר לי: "ממש בימים אלו קיבלתי בלעדיות על דירה בקומה ראשונה ברמלה, בדרך כלל היא מתומחרת סביב 950 אלף שקלים, אני קיבלתי אישור למכור אותה ב 860 אלף שקלים, עסקה שאסור להחמיץ, אם למגורים או כחלק מהשקעה עתידית".

לפני סיום עידן סיפר לי על תפיסת עולמו כסוכן נדל"ן: "מעל לכל אמינות וכנות. אני מאמין כי צריך להגיד ללקוחות את כל האמת, אני לא מנסה לשכנע אותם לקנות או להשכיר נכס מסויים אלא מנסה להתאים את הטוב והנכון ביותר עבורם לפי פרמטרים שאני מברר מולם בשיחה הראשונה. אני לא רוצה לבזבז להם, לי או לצד השני את הזמן לחינם, אלא מעדיף להשקיע את כל מרצי במציאה של הזדמנות אשר מתאימה בדיוק".

מי שעומד מאחורי ההצלחה של עידן הוא אושרי חגאי, מקבוצת חגאי גרופ ברמלה, בזכות אוזן קשבת ועצות חכמות ומקצועיות הוא משמש עבור עידן כמנטור לכל דבר.

אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב על הנעשה ברמלה ובאר יעקב, למי שמעוניינים לקבל יותר פרטים על עולם הנדל"ן במקומות אלו ניתן לפנות לעידן טלקר בטלפון: 050-6322454


פייסבוק

בשיתוף עידן טלקר
  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully