וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך השווארמה של נצרת: שווארמה - בגט אבו האני

בשיתוף שווארמה אבו האני

24.11.2020 / 13:36

מעל ל30 שנים פועלת בנצרת מסעדת השווארמה של אבו האני, שמהווה מודל לחיקוי עבור מסעדות אחרות באזור. יצאנו לבדוק

שווארמה אבו האני. יח"צ,
שווארמה אבו האני/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" התרות אחר מסעדות השווארמה הכי טעימות בישראל, קיבלנו מאות המלצות מקוראי המדור על מסעדה שהפכה למותג בקרב תושבי הצפון - שווארמה - בגט אבו האני. כמה מעורכי המערכת, חובבי שווארמה מושבעים, קבעו כי השווארמה של אבו האני היא אחת מהטובות ביותר שטעמו בישראל.

המסעדה ממוקמת ברחוב הראשי של העיר נצרת. את השווארמה של אבו האני לא ניתן לפספס, בעיקר בשל הצבע הצהוב המזוהה עמה ובשל כמות הלקוחות שנוהרים אל המקום לאורך כל שעות הפעילות. כבר בכניסה למסעדה הארומה שמופצת לחלל האוויר לא יכולה להטעות - מדובר במסעדה של מומחים לשווארמה. בנוסף, לא קשה להבחין כי הניקיון וההיגיינה מקבלים מקום של כבוד במסעדה.

שווארמה אבו האני. יח"צ,
שווארמה אבו האני/יח"צ

ב''שווארמה אבו האני'' תוכלו ליהנות משווארמה הודו אותנטית מבשר איכותי, בעל טעם עשיר במיוחד. במסעדה רקמו מתכון סודי לתיבול השווארמה, שכולל תערובת תבלינים עשירה שמרימה את הטעם של הבשר האיכותי לגבהים חדשים.

בנוסף לשווארמה העילאית, במסעדה מכינים פלאפל אותנטי שזוכה למחמאות רבות מכל לקוחות המקום. כמו כן, לצד השווארמה והפלאפל תוכלו ליהנות משפע סלטים רחב היקף, אשר רובם מוכנים במקום באופן יום יומי על ידי עובדי המקום. הפנינה האמתית במסעדה היא העמבה המיוחדת המיוצרת במקום, מומלץ במיוחד להוסיף את העמבה למנת השווארמה של אבו האני ולהתענג על ביס מהחלומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שווארמה אבו האני. יח"צ,
שווארמה אבו האני/יח"צ

הייחודיות של שווארמה אבו האני טמונה בשירות הנהדר של עובדי המקום ובקשר האישי שנרקם בין העובדים ללקוחות המקום. במסעדה עובדים כל בני המשפחה, וחשוב להם במיוחד שכל לקוחות המקום ירגישו בבית כאשר הם מגיעים לאכול במסעדה, ולכן דואגים לפנק כל לקוח.

היזהרו מחיקויים. השם שיצרה לעצמה השווארמה של אבו האני הגיע עד למרחקים, ולכן מסעדות רבות החלו לנסות לרכוב על ההצלחה של אבו האני, ופתחו מסעדות עם שם דומה. שימו לב כי המסעדה המקורית של אבו האני נמצאת ברחוב פאולוס השישי 91, נצרת. תוכלו לזהות את המסעדה באמצעות הצבע המזוהה עמה - צהוב.

שווארמה אבו האני. יח"צ,
שווארמה אבו האני/יח"צ

יש למה לצפות. שמחנו לשמוע כי בקרוב עתיד להיכנס לתפריט חומוס ביתי אותנטי בעל מתכון סודי הנשמר במשפחה לאורך דורות.

הטעם המיוחד של השווארמה והבשר האיכותי במסעדה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים על המסעדה, כך מספרת מיה "מומלץ ביותר. בגט בטריות נדירה, רך וטעים. שווארמה טעימה מאוד. סלטים במבחר אדיר. בעלים נחמדים ממש. נהנינו מאוד. מומלץ בחום."

בפעם הבאה שאתם מגיעים לאזור הצפון, מומלץ להגיע אל השווארמה של אבו האני וליהנות מהטעם הנהדר של אחת השווארמות הטובות בישראל. תודו לנו אחר כך.

שווארמה ובגט אבו האני

פאולוס השישי 91

לדף הפייסבוק

להזמנות 04-608-5678

בשיתוף שווארמה אבו האני
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully