וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי מבי החלקות שיער - הכל מתחיל בראש

בשיתוף טלי מבי החלקות שיער

24.11.2020 / 13:07

טלי היא הבעלים של "טלי מבי החלקות שיער". טלי עוסקת בתחום מזה 15 שנים. "תמיד עסקתי בתחום היופי - אם זה בגדים, שיער וכל מה שקשור לנושא, תמיד היה לי את זה - כבר מגיל צעיר, עוד בתיכון הייתי מסדרת לחברים בלורית"

החלקות אורגניות כובשות. יח"צ,
החלקות אורגניות כובשות/יח"צ

טלי עבדה כשכירה בניהול מול לקוחות, תוך שילוב החלקות יפניות בזמנה הפנוי, אך בשלב מסוים היא החליטה שהספיק לה. "החלטתי שאני הולכת על מה שאני אוהבת לעשות, זאת למרות שהצלחתי בתחומי, החלטתי שאני הולכת על המטרות שלי ואז פתחתי את העסק להחלקות שיער. התחילו לצאת אז החלקות קראטין, שהן החלקות מסוג אחר, אז די מהר התערבבתי בשוק עם ספקים כשתמיד הקפדתי להגיע לטובים ביותר."

החלקות אורגניות כובשות. יח"צ,
החלקות אורגניות כובשות/יח"צ

טלי תמיד מדגישה שכדי להצליח במקצוע, יש לאהוב אותו. אצלה, הכל חייב להיות כמו שצריך - שלב אחרי שלב ואם היא משתמשת בחומר, היא תמיד תנסה אותו על עצמה לפני שהיא תשתמש בו על לקוחה והיא לא תמכור מוצר שהיא לא מאמינה בו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

איך יודעים איזו החלקה לעשות ללקוחה?

"כדי לדעת איזו החלקה לעשות ללקוחה יש לערוך תחקיר היסטורי קצר של כל החומרים שהיו בשיער שלה (לפחות שנה אחורה), כל התמונה משתנה בהתאם לחומרים בהם נעשה שימוש. שיער יכול לעבור המון תהליכים ועל ידי בחינת הטיפולים שהשיער עבר אני יודעת איזו החלקה תתאים ללקוחה ותייטיב עם השיער שלה. הגיעו אליי בחורות שעשו להן קרחות בגלל החלקה יפנית, החלקות לא מתאימות, חוסר ידע - כל הטיפולים הללו עלולים לגרום לנזקים אמיתיים", מספרת טלי.

טלי מתמחה ב-2 סוגי החלקות: שני סוגים של החלקות אורגניות ששיטת העבודה של כל אחת מהן שונה, אחת יותר מעודנת מהאחרת, והחלקת קראטין. החלקת קראטין, שמצפה רק את השכבה הראשונה של השיער, מחזיקה מעמד במשך 3-4 חודשים בממוצע, תלוי בסוג השיער - אם השיער יותר מתולתל ומלא, ההחלקה תחזיק מעמד פחות זמן. החלקה אורגנית מחזיקה מעמד למשך שנה, החלקה זו חזקה יותר מהחלקת קראטין משום שהיא חודרת לשכבה השנייה של השיער.

הדוגמנית יאנה גרוס בהחלקת קראטין משקמת מושלמת. יח"צ,
הדוגמנית יאנה גרוס בהחלקת קראטין משקמת מושלמת/יח"צ

את לקוחותיה מקבלת טלי במרפסת ענקית בביתה. האווירה במקום ביתית ואישית ומגיעות אליה נשים בכל הגילאים. "מגיעות אלי סבתות עם נכדות וילדות בנות 12 עם אמהות, הבנות מגיעות אחרי שהן שיגעו את האמהות שלהן בכל בוקר בנוגע לסידור השיער, זה דור אחר", מספרת טלי מוסיפה: "רבות מהלקוחות שלי הן לקוחות קבועות ורוב החדשות מגיעות אליי מפה לאוזן. אני אוהבת את הלקוחות שלי ומתחברת לכל אחת ואחת מהן".

לקוחה ממליצה. יח"צ,
לקוחה ממליצה/יח"צ

"אני מאמינה שאני צריכה לתת ללקוחה קצת יותר ממה שאני מקבלת ממנה"

"אני דוגלת בשיטה לפיה אני צריכה לתת ללקוחה יותר ממה שאני מרוויחה ממנה - אם זה לתת לה פעם מסיכה-סרום במתנה או שירות נוסף, תמיד אתן לה קצת יותר ממה שהיא מקבלת", אומרת טלי. טלי תמיד זמינה ללקוחותיה ותמיד יש להן לאן לחזור במקרה שמשהו מפריע להן או מציק להן, היא עונה על כל השאלות בסבלנות ולא נוגעת בשיער של אשה עד שהיא בטוחה שהיא מעוניינת לעשות החלקה.

מעבר לכך, היא תמיד חושבת על טובת השיער ולא תעשה החלקה שעלולה להזיק ללקוחה גם אם הלקוחה מעוניינת בהחלקה.


לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לסרטון

בשיתוף טלי מבי החלקות שיער
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully