וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקולור: פתרונות הדפסה לעסקים

בשיתוף פיקולור

24.11.2020 / 12:50

מחלקות השיווק והמיתוג בעסקים, הכירו את ''פיקולור'', החברה שתספק תזכורת לעסק שלכם דרך מוצרי פרסום ומתנות

פיקולור. יח"צ,
פיקולור/יח"צ

חברת ''פיקולור'' מעניקה פתרונות יצירתיים לעסקים מזה 6 שנים. בפיקולור מספקים מענה מקיף ללקוחות עסקיים המעוניינים במוצרים מיוחדים לצרכי שי לחג, קידום מכירות ומיתוג.

החברה הוקמה על ידי אורן רצון, שמספר על תהליך הקמת העסק. "פיקולור החלה בתור אתר מכירות אינטרנטי, בעיקר ללקוחות פרטיים. עם הזמן הבנתי את הצורך של מוצרים מעבר למתנות אלא למוצרי קדם ללקוחות ולעובדים במגזר העסקי. שיניתי את האתר למוצרים שיכולים לעזור לעסק, ומוצרי גאג'דטים וכל מיני מתנות."

פיקולור. יח"צ,
פיקולור/יח"צ

עם השנים אורן שידרג את העסק והחל לעבוד עם חברות מובילות. כיום פיקולור מספקת שירותים לארגונים ועסקים מובילים במשק הישראלי. אורן מתאר את הרעיון מאחורי החברה. "אני מגיע ממקום של יצירה, שיש מחשבה מאחוריה. מאחורי כל מוצר שלנו יש המון חשיבה, על מנת להעניק ללקוחות את הדבר הבא בעולם השיווק. את כל מוצרי החברה אנחנו מפתחים ועורכים אצלינו בפיקולור. כך למשל בהתאם למצב פיתחנו לאחרונה מוצרים ממותגים בהתאם למצב הקורונה. כמו למשל מארזים מיוחדים וממותגים שמעניקים לעובדים לימי קורונה, מארז מסיכות, אלכוג'ל קטן. לקיץ הקרוב ישנם מוצרים מותאמים לגני הילדים והקייטנות, כגון מגוון מוצרים כמו תיקים, כובעים, חולצות, ספלים, ממותגים עם תמונה של ילדי הגן."

קטלוג המתנות של פיקולור שופע באפשרויות מגוונות וכולל טווח רחב של קטגוריות כגון: מתנות לעובדים, מוצרים למשרד, עטים ממותגים, הדפסה על ספלים ובקבוקים, גאדג'טים לעסק, שוקולדים ממותגים, לוחות שנה מעוצבים. בנוסף, בפיקולור ניתן לעצב ולמתג במיוחד עבור העסק שלכם מוצרים בהתאמה אישית. בחברה מספקים שירותי הדפסה על מגוון מוצרים בזמן אירוע, כמו על בלוקי עץ, ספלים, מחזיקי מפתחות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיקולור. יח"צ,
פיקולור/יח"צ

בניגוד לדעה הרווחת לגבי איכות מוצרי ההדפסה של עסקים מהסוג הנ''ל, ב''פיקולור'' מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר. "אנחנו שמים דגש על איכויות ההדפסה. אנו מתמחים בהדפסת סובלימציה, מדובר בהדפסה באיכות HD צבעונית. חשוב שההדפסות יהיו באיכות גבוהה, על מנת שהמוצר יראה טוב וישרת את המטרה. בנוסף, כל מוצר שלנו עובר בקרת איכות לפני שהוא משווק."

אירועים ממותגים של חברות ועסקים רבים כבר ממזמן הפכו לשם דבר בסצנת האירועים. אירוע חברה לא יכול להיות מושלם ללא מיתוג מתאים הכולל פרסום של לוגו החברה על מוצרים שונים שמעניקים תחושת שייכות לעובדים. בפיקולור מספקים גם שירותי מיתוג לאירועי חברה ברמה גבוהה ביותר, כך למשל כנסים וימי עיון יכולים לקבל קונספט ייחודי לחברה שלכם באמצעות מיתוג מתאים מחברת ''פיקולור''.

פיקולור. יח"צ,
פיקולור/יח"צ

את כל מוצרי החברה החברות יכולות לקבל עד 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה. אורן מבין כי השירות לעסקים חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, לכן גם אם נדרש ממנו לבצע התאמות כדי לדאוג לזמן אספקה מהיר יותר, הוא נערך בהתאם. "לעיתים יש חברות שזקוקות למוצרים תוך יומיים - שלושה, אנו נעשה את מה שידרש על מנת לספק להם זאת, גם אם זה אומר לעבוד סביב השעון עבור זה."

ב''פיקולור'' גם מספקים שירותים ללקוחות פרטיים, שיכולים לבצע רכישה דרך אתר החברה. תוכלו למצוא באתר מתנות או מזכרות מקוריות ומיוחדות לימי הולדת, מתנות ליום האהבה או סתם כשרוצים להפתיע ולרגש.

פיקולור מוצרי פרסום ומתנות

לפרטים והזמנות 077-3006964

אתר פיקולור

דף הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פיקולור
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully